Kısa kizlara boyun iyi, kisa degilsin diyen erkekler var ya hani.. onlar neden öyle diyorlar acaba :D?

160 lık kızlara ciddi bir sekilde boyun gayet iyi, kısa degilsin normalsin diyen erkekler neden oyle derler cok merak ediyorum. Hele ki kendi uzun olan erkekler. Mesela 180 uzerinde erkek 185 belki ama 160 kiza senin boyun kisa değil falan diyo 😂 ARKADAS ORTAMINDAN BAHSEDIYORUM ilişki olarak düşünüp kisa boy seviyodur demeyin ARKADAS, TANIDIK DIYELIM
Kısa kizlara boyun iyi, kisa degilsin diyen erkekler var ya hani.. onlar neden öyle diyorlar acaba :D?
Cevapla