AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Kendimi en çok uyandıktan ve duştan çıktıkdan sonra begeniyorum. Doğal güzellik allah vergisi tabii
Sende rüyalar alemindesin :)
Gerçekler canım :* kızları kötülicez diye bir tarafınızı yırtmanıza gerek yok
Hah yırtan yok merak etme ;)
Sizin o degerli Sgenleriniz yüzünden sizlerden alıntı
Vermez olaydık :)
Kardeş duygularıma tercüman oldun. kesinlikle Katılıyorum sana..
he canım he bakılmıyor. Keşke bir fotoğraf koysan o dadlu yüzünü görsek.-,-
Fotoğraf koyarımda çok rahatsız edilirim diye koyamıyorum
ha ha ha güldüm buna dostum :P
Eyvallah dostum :P
Ne demek ne demek -,-
Bence bir kızın en tatlı ve en güzel anı sabah kalktığındaki şekerliğidir. :)
Şekerlikleri ne bişey demedik bro
troll la bu :) çok cevap almak için milleti kışkırtıyo.
On üzerinden 10 :D ya ne zekii ama çirkin bir kızsın sen ;)
çirkin olduğumu nereden çıkardın :Dd
Kız değilmisin
Siz istediniz kızlarda makyaj yapıyo biraz abartmış olabilirler orası ayrı bir konu
Ama çirkinsiniz dimi
Ben yüzündeki kusuru makyajla örterim ama sen bu beynindeki kusuru örtemezsin bunu anlayabilecek kapasiten vardır umarım
Kusur olduğunu düşündüğün beyinden bunu anlamasını bekleyecek kadar beyin var sendede işte ;)
Anlayamicagini tahmin etmiştim zaten senin için dua edicem yaşayabilen için buna ihtiyacın var
Sen film olsan koyup koyup izlerdim o kadar komiksin
Ayy espiride yapıyo :) herneyse iyi geceler sana
Espri mi ahahaaaha :)
Özellikle dustan cıktıklarında. Abowwww popoma bir alkış cekiyorum :D
Katılmıyorum kişiden kişiye değişiklik gösteriyor bu makyaj yaptığı için tiksindiklerim oldu
doğru söylüyorsun, makyaj olmasa bir hiçler, makyajsız hallerini görüyorum buruş buruş iğrençç,
Öyle olmasa makyaj malzemesi olmazdı bro
Sanki erkekler çok yakisikli elestriosunuz ama aynada hic sfatınıza bakmiosunuz
Ben ayna kullanmıyorum çünkü bakınca çatlıyor
Güzelliğinden çatlamdgna eminim :) yiyosa anlik foto yükle bakalım kim cirkin
Face olurmu
benim face im yok maalesef buradan isterim görelim bakalm resim çek profl yap iki dkkaligna bakiim
Twet
Yokkkk instagram var mı
O da bende yok :)
Dur bir bakayım
Anlk dedim bak ama şuraya yuklesene silersin sonra
Buraya yüklemem :)
Merak ettim ya özelden at bari
Tamam tamam mesaj at
İşte bu yüzden kızlar sabah kalktıklarında beni yanlarında göremiyorlar :P
Benide :P
Bütün kızlar sana çirkin geliyorsa sende bir sorun var bence
Olabilir ;)
Güzel bak'ki Güzel göresin... :)
Her türlü baktım olmadı :)
Sen beğenmiyorsundur Brad Pitt'ciğim :)
Brad pitt yanımda halt etmiş ;)
sen birde uykudan sonra gör :) bu ne ki:D pehhh :)
Aman diyeyim :D
bunu diyende calvin klein mankeni olsa gerek:P
Olmadığını nereden biliyorsun ;)
olsan burada ne işin var:)
Neden olmasın bu nasıl bir mantık
valla bence normal bir mantık ama seninki nasıl bilemem..
Neyse tatlım ya salla gitsin
eyvallah bana uyar..
Haklisin kizlar cok cirkin bakimsiz kultursuz cahil okumamis koyden gelen kizlar
Yavaş bro abartma :D
Oyle napalim?
makyaj bu yüzden var zaten :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vuhuuuuu adamsın laklakcii :D
Sen daha beni gormemissin canim :) acidim valla :)
Al işte bir makyaj mağduru daha :/
Kirlenmeye erkekten daha müsaitler.
Malesef
hakkını yemeyelim güzellerde güzel yani :)
İşte onlarda abartı boya var bro
yalayıp bakmak lazım :D:D
Bütün erkekler niye bu kadar öngörülü :(
Değil tatlım ya :(
Öylee :(
Ben tekrar değil yazsam sen tekrar öyle mi yazacaksın
Sanırım :p
Peki bir bıkkınlık gelmez mi belli bir süreden sonra :)
Sanmıyorum :D
O zaman deneyelim mi ne dersin :)
Tamam işim yok zaten :D
Peki başlıyorum :D Değil tatlım ya :(
Öyle :(
Değil tatlım yaa :(
Öyle :((
Sıkıldım ya :D
Niye :D
Aynı şeyleri yazmaktan niye olacak :) soru cevap yapalım mı :)
Bilmem birazdan çıkmayı düşünüyorum kahve içtiydim etkisi geçti :D
Hem çirkinsin hem üçkâğıtçı :D
Çok ayıp :D
Yok yok ayıp değil.. Aha başladık yine :D
Ben çıkıyorum :D Hadi iyi geceler sana
Yalaaam söylüyorsun ( deli kadir) tamam tatlım hadi bakalım arayı fazla uzatma bys
Evet hepimiz çirkinlikten öleceğiz
Yok ölmeyin o kadarda değil :P
yok yok ölelim biz
Ya zaten ölü gibisiniz :D
Ne yapalım o zaman len :D ölümüzü bile beğenmiyorsunuz :D
Kariyer yapıyın çocuk yapın :D
zuahahhahaha
Makyaj kullanmam. Doğallık en iyisi.
Çirkiniz diyorsun yani
Sensin cirkin. Terbiyesiz.. ben güzelim hihh
Ben yakışıklıyım.. Arada terbiyesizim.. Sende diğerleri gibi çirkinsin hıh
O senin cirkinligin hihh
sana makyajsız çirkinler denk gelmiş de o yüzden
ben makyaj yapınca cırkınlesıyorum l*n :(
Makyazsız senden kaçmak lazım desene :D
allahın hikmetii öyle yaratıldık -_-
İşte neden öyle acaba :/
allah vermiş belamızı nie bilmıyoom :D
Bela deme sen yinele
Aksine sabah kalktigimda cildim daha taze gorunur!
Konumuz tazeliği değil çirkinliği ;)
Yani demek istiyorumki sabah kalktigimda makyajsiz halim gayet normal!
Konumuz normal olmak değil çirkinlik :D:D
Biz size öyle diyomuyuz?
Daha kötü şeyler yapıyorsunuz :/
Ne gibi :/
Bütün erkeklere Abaza diyorsunuz :|
Bak senin bu söylediğin tüm kızları kapsıyo mesela ben öyle demiyorum haksızlık etme :)
Sen ne diyorsun peki :)
ben direk mal diyorum dfsDF:sG:
Of çok ağırmış be
Hayir ben makyajsizkendee guzelimm
Değilsin işte :D
Güzel bakan güzel görür ;)
Sana güzel baktım amaaaaaa cık olmadı
Nerden baktım Allahım yaa
Sen bakmadın ben baktım
eşcinsel olma ihtimalin var mı
Eşcinsel değilim ;)
Bütün kızları yakından mı gördün yav
Görmedim ama aynısınız :)
Hiçte bile genelleme yapma işim gücüm yok makyajla uğraşçam
Uğraşma zaten boşvee
Sende bişeyin üstünde çok kafa yormakta iyi değilmiş
Anlamadım :/
bütün deme l*n benim karım dünya güzeli
Saygı :)
sen egolu oldugun için
Egom tavan yaptı
evet bende onu diyorum ya
Tamam kabul ettim işte neyi kovalıyorsun hâlâ
hadi ordan
Derken?
Sen öyle san yani bu yoldan şaşma sakın :))
Tamam hacı
Çirkin bakarsan çirkinler
He he
bu kanıya nerden vardın ki?
Sen aksinimi düşünüyorsun ki?
hem merak ettim neden böyle düşündüğünü hem de dediğin gibi her kız değil. zaten Allah ın yarattığı kimse çirkin değildir. bakımlı olanı vardır :) bencee :)
Canım Allahı karıştırma şimdi o günaha sokma bizi :) bakımla idare edecek duruma geliyorsunuz bende onu diyorum :)
sen ne derece iyisin ki bu konuda da diğer insanları böyle eleştiriyosun :)
Çok iyiyim
daha iyi ol :)
Amin tatlım amin
Çok çirkiniz keşke ölsek
Aha ölmek isteyen bir çirkin daha :)
Aynen ya nolcak bu çirkinliğim
Çaresizseniz çare sizsiniz tatlım
Duygulandım
Kıyamaaam
sana denk gelmiş olamsınlar yigenim o çirkinler
Dayı senmisin :)
Butun erkekler neden bu kadar cirkin?
Çünkü makyaj yapmıyoruz :D
Ben doğal takılıyorum en iyisi
Takdire şayan :)
siz kendinze bakın tüy yumakları :D
Bende o kadar değil ;)
Ben sabah uyaninca daha guzel oluyorum))
Asıl o haliniz çekilmiyor :)
Hayir gercekten daha guzel oluyorum
Ben inanmam sende uğraşma
Taam kendin bilirsin)
@leyla_95 azeri kızı :) siz konuşmayın biliyom bizim kızların durumunu :D
Azeri oldugumu nə bildin?
Yazı şeklinden
Aynen çok cirkiniz ne olucak bizim halimiz :dd
Yapacak bişey yok işte o kötü :)
Tuuh :d
Yere tükürme ayıp ayıp
sen kendi adina konus canim herkes cirkin degil bazen makyajizda bir kizin yuzu bebek gibi ola bilir
O yüzden mi resmin yok guzeliiim :dd
Resim olsa ben olduğunu nasıl anlayacaksın
çirkin şey seni :)
Ben bana satasan kiza yazmistim fotoğraf isini :dd
Hıms tamam asfd
çok cahilsin keşke ölsen
Sendeki kültürü çok merak ettim şimdi bro
Git de bir aynaya bak çirkin şeyy
Ayna çatlıyor ya :D
Çirkinlikten olsa gerek :)
Yok be tatlım o sizin aynalar ;)
Sen harbi su katılmadık salaksın :)
Çok geç anladın be gülüm ;)
Baştan anlamıştım tatlım :)
Başta anladığını sonda yazıyorsun ama olsun sonuçta sen salak değilsin
mal var mı gerisi önmli değil
Ayıp bro görmemiş olayım :(
Bakmayı bilmiyorsun ondandır.
Bir gözünü versene bro ;)
Allah versin
Yaw he he
Erkeklerden mi hoşlanıyon la srn yoksa
Yok ağa Allah korusun.. Tükür ağzın kirlendi :)
Bişey diyim mi bugün bir makyaj malzemesi gördüm kız kılığına girmiş şaşırdım
Ahahahaa bu güzeldi :D
Erkekler cok daha cirkin
En azından hepimiz değiliz ;)
Heya yanini zdan megan fox gecse naparsiniz acenw
Tanımam :D
HAklısın. İstisnalar kaideyi bozmaz.
Sendeki bu ego ne brooo yaa
Ego değil bro Allah vergisi :P
Hayyy allah vermeseymiş keşke :PPP
Vermiş artık napalım iademi edelim :)
Yok canım iade etme tepe tepe kullan dahadahsfsgsf:DDD
Öyle yapıyorum zaten tatlım :)
Yap canım :)))
Yapıyorum Didim ya.. Didi en güzel çay.. Reklamları okudunuz
Uuuuu espride yaparmis ;))
Beğendin mi
Yooooo ;))))))
bunu @_Sonata cevaplasa daha iyi olur :D
çirkin kız yoktur az votka vardır kanks (:
:) :)
olm asıl çirkin olan biziz l*n kıllı kıllı :D
Yapma şunu bro :)
deme öyle :(
Elimde değil :(
Üzdün...
Kıyamam ben sana yaaa
Hepsi güzel olsaydı kafan karışırdı :D
Hepiniz çirkinsiniz yine kafam karışık :)