hiç makyaj diye bişey olmasaydı böyle demezdin. aslında makyaj yapanların asıl yüzleri de solgun filan değil. normal. sürekli allıklı gördüğünden tabi.
ya benim anlamadığım nasıl kıyıyıorlar o yüze. basıyolar fondoteni üstüne basıyolar pudrayı kapatıcıyı allığı rimeli ruju kalemi hepsi birden bu sıcakta. ya güzel filan olmuyosunuz işte olmuyosunuz. bir açıdan bakarsak sadece bir süs. vazo, dantel, tablo gibi. üstünde duruyor öyle. ama bir gecekonduda hiç altın bir lavobo hoş durur mu acaba? çirkin demek istemiyorum zaten değiller o açıdan bakmadım ama insan denilen şeyin de teni bir yere kadar parlak. kristal gibi parlamıyor ki makyaj üstünde olağanüstü ve doğal dursun. keşke anlasalar.04 Yorumla- +1 yıl
Doşemişsin vallahi iyi olmuş :D
- +1 yıl
Bu halin çok iyi bence ;)
En İyi Cevaplar
+1 yılHakli
01 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah bro :)
+1 yılNe münasebet.
Makyajsız haliyle de çok güzel ve alımlı kadınlar var.
Bir kadının en güzel ve en özel hali sabah uyandığında yanındaki erkeğe sevgi dolu ama mayışmış gözlerle bakıp "günaydın hayatım" dediği andır. Kadının güzelliği makyaj malzemelerinden değil çekici dudaklarından, anlamlı bakışlar sunan gözlerinden, öpülesi boynundan, yumuşak yanaklarından, güzel burnundan ve kendine özgü bütün o doyamayacağımız sebebplerden kaynaklanır.
Kadının güzelliği şarkılara, edebiyata, şiire ve sanatı bütün dallarına konu olmuştur.
Kadınları yaptıkları makyaj ile değerlendirmek büyük haksızlık.35 Yorumla- +1 yıl
Yaw o makyaj malzemeleriyle senin gözünü boyamışlar bro ;)
- +1 yıl
Genç "bro",
Yazımı dikkatli okusaydınız makyajsız hallerinin daha güzel olduğunu çünkü güzelliğin kaynağının makyaj olmadığını açıklıyorum.
Olmadı. Yorumunuz mesnetsiz çıktı. - +1 yıl
Ben okudum cevabı nı ve ne demek istediğini anladım, senin anlamadığın benim latifem güzel kardeşim. aynı şeyleri tekrar yazmana gerek yoktu
- +1 yıl
Latifeniz hiç şık olmamış. Nüktedan olmaya çalışmışsınız ama becerememişsiniz.
Bazı konular şakaya gelmez. Bunu gençliğinize veriyorum. Hayat tecrübeniz arttıkça anlayacaksınız.
Rahatsız olmuyorum ama sormadan da edemiyorum. Önüne gelene neden "kardeşim" diye hitap ediyorsunuz? Sizin neredeyse 2 katınız yaşındayım. Daha güzel hitap şekilleri mevcutken "kardeşim" saplantısının anlamını çözemiyorum. "Siz" demenin neresi kötü? - +1 yıl
"Abi" çok güzel ve akıcı yazıyorsun sevdim seni ;)
Abi kızların nasıl damarına basmışsan, 68 tane yorum almışsın ^_^ Çirkin kız yoktur, bakımsız kız vardır diyeceğim ancak kozmetik firması sahibi olmadığım için böyle bir yalan söylemeyeceğim ^_^ Çirkinsen çirkinsindir.. Ancak güzel kardeşim bütün kızları çirkin görüyorsan eğer en yakın zamanda bir göz doktoruna görün derim.. Ayrıca 'Güzellik bakan gözlerdedir' der bir şairimiz.. ^_^
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
+1 yılSürekli makyaj yapıyorsa belkide birden öyle görünce garip gelebilir. Birde ciddi anlamda makyajla 180 derece dönen profesyonel makyaj yapan var ki bazen gözlerime inanamıyorum yüz şekli değiştirmeden tut takma kirpikler ince dudağı kalın göstermek yüzdeki kusurlar vs
09 Yorumla- +1 yıl
O kadarıdamı var yahu
- +1 yıl
Sadece baştaki tip ile sondakine bakman yeterli dediklerimdeki örnek için :D
https://www.youtube.com/watch?v=rNQ2oDEyVNw - +1 yıl
Angelina Jolie oldu inanılmaz :)
- +1 yıl
Kısaca yüzü silmeden aldanmayız :D :D :D Pek bu kadar yetenekli insanlar var mı çevrende bilmiyorum ama makyaj denen şey hafife alınmamalı aslında :D
- +1 yıl
Ben hafife almıyorum da bu kadar etkiyide tahmin etmemiştim
- +1 yıl
Normal sıradan makyajlar pek değiştirmiyor bence tek daha canlı duruyor hepsi bu
- +1 yıl
Peki makyajla bir erkeği değiştirebilirmisiniz bu şekilde
- +1 yıl
Ünlü erkekler sürüyor ten için :D Ama tabi bu kadar değiştirilmez ama sizde de sakal bıyık var yüze şey katmaya bazıları kesince tipi 180 derece dönüyor
- +1 yıl
Ya ben sakallı ya da sakalsız çok yakışıklıyım acaba makyajla çiekinleşebilirmiyim :P
-kızlar makyajsızken neden çirkin
+çünkü makyajsızlar düz mantık düşün :PPPP17 Yorumla- +1 yıl
Eic ama seçtim :)
- +1 yıl
+1 kurtarır mı :)
- +1 yıl
Ben yine de verdim Gülben Canan :)
- +1 yıl
Olmadı ha :D
Diğer konusunda 329 cevap paylaştı. bunun sebebi sürekli makyajlı yüzümüzü görmeye alıştığınızdan makyajsız solgun ve bitkin algılanmamız. sürekli makyajsız gezseydik böyle bir problem olmazdı biz çıtayı yükseltik :)
33 Yorumla- +1 yıl
Ne yükseltmek ama ulaşılamıyor :)
- +1 yıl
Tamam şşş ;)
+1 yıl22 Yorumla- +1 yıl
Genelleme yaptım zaten bu bir. Sen annene değer vermeyenlerdensin galiba buda iki
Diğer konusunda 8,4b cevap paylaştı. Onlar bildiğin erkeğin pipili değil de vajinalı doğmuş hali..
Makyajsızken bizden farkları yok.. Hatta epilasyon yapmayınca birçok kız ayı gibi kıllı..02 Yorumla- +1 yıl
Midemi kaldırdın bro ya
Kardeş sen bütün kızları nerden biliyorsun helede sabah uyandıkları zamanı? :) bence doğallık daha güzel ayrıca 'güzellik görenin gözündedir" o yüzden bakmasını bileceksin...
05 Yorumla- +1 yıl
Benim bakan gözlerim senin solan yüzlerin
- +1 yıl
Moralim bozuk ya salla
- +1 yıl
Çok sağol teşekkürler
+1 yıliyi misin ev arkadaslarm ve sevgılım ılk uyanndıgım halımın en guzel halım oldgunu soylerler sen hep boya kutularına rastlamıssın gel doguya da sana makyajsz öz guzellık gsterımm ;)
05 Yorumla- +1 yıl
Yok canımsın almiim ben :D
- +1 yıl
niyeymış?
- +1 yıl
Ben çok yerde gördüm yok oğlu yok
- +1 yıl
gel göstereyım makyajsz guzel diom sana ona da yok dıon :)
- +1 yıl
Ya nereye gelicem nasıl gelicem hem kötü emellerine alet etmeyeceğini nerden bilicem ;)
+1 yılKozmetik sanayisiyle büyümüş ciltler her zaman bedbaht olmuştur bu sabahta akşamda faketmez illaki belli olur. yüzde ki deformasyon. Doğallık her zaman güzeldir
01 Yorumla- +1 yıl
Doğallık güzeldir evet
+1 yılbir şey dicem şimdi. Mesela kız hep makyaj yapıyo yapıyo sonra sen onu bir anda makyajsız görünce kız güzel olsa bile gözüne çirkin gibi geliyo. Yani bütün kızlar çirkin değil sonuç olarak :D
05 Yorumla- +1 yıl
Yok be her türlü gördüm yani çirkinsiniz :D
- +1 yıl
Siz çok yakışıklısınız sanki yea ://
- +1 yıl
Benim öyle olduğumu söylerler :P
- +1 yıl
kesin kesin :D
- +1 yıl
Gerçekten ;)
+1 yılEe siz de bokunu çıkardınız artık. Tamam ülke cahil, dünyadan bir haber tikilerle dolu ama abartmayın bu kadar da
033 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka yavrum ya
- +1 yıl
Şundan bahsediyorum; İlk tüm bu sorular "Türkiye'deki kızların götü niye bu kadar kalkmış/Hepsi niye embesil/Hepsi neden bu kadar cahil.." gibi şeylerle başladı. Tamam doğruluk payı yok demiyorum da hepsi çok çirkin makyajsız bir boka benzemiyorlar, yok işte kıçıma kaş göz çizsem... falan yorumlarının artık önünü alamıyoruz :D nedir bu kin, bu nefret? :D
- +1 yıl
Oy tatlım benim kim seni bu kadar doldurdu ya.. Yerim ben senin yorumunu
- +1 yıl
Ayy sevgi pıtırcığı senii, ne de güzel cevap veremedin öyle
- +1 yıl
Moralim bozuk kendimi veremiyorum tatlım ya
- +1 yıl
tamam moralin düzelince cevap atarsın. İyi düşün doğru karar ver. Make your choice... :D
- +1 yıl
Ne maraklı çıktın be
- +1 yıl
Adamla dalga geçiyorum ne mAraklı çıktın diyor, sevgiler saygılar sana benden
- +1 yıl
Ya ben nasıl anlamadım dalga geçtiğini tüh tüh tüh. Merak değilde marak yazdığım için tüm kamuoyundan özürlerim
- +1 yıl
Dalga geçtiğini iddia eder şekilde konuşsaydım da, yoo gayet ciddiyim diyecektin. Kelime oyunları falan
- +1 yıl
Kamuoyu bunu affetmeyebilir
- +1 yıl
Kelime oyunlarında sen gayet başarılısın bu yüzden seninle yarışamam ;) ayrıca kamuoyu platformuna duyurulur :P
- +1 yıl
Doğru dedin valla, iyiyimdir kendimce :D
- +1 yıl
Kabul etmeyip laf sokacaksın diye çok korkmuştum :)
- +1 yıl
Yok o kadar da değil, benim de bir seviyem var :D
- +1 yıl
Evet daha birinci seviyedesin ahahaaaaha
- +1 yıl
Aslında sohbet kalitesinden bahsetmiştim ama kendini bu şekilde tatmin etmen de güzel bir şey :D küçük şeylerden mutlu ol :D
- +1 yıl
Özür dilerim sen beni yanlış anladın ben xper seviyene espri yollu vurgu yapmak istedim :(
- +1 yıl
Ben de onu diyorum işte, böyle küçük şeylerden utlu olmak gerekir :D estafurullah efendim ne özrü
- +1 yıl
Ya çorba oldu benim kafam senin kafaya uyayım derken. kadın olduğunu unutuyorum işte
- +1 yıl
Hahahaha çok hoşuma gitti bu, kendimi çok özel hissettim gereksiz yere :D
- +1 yıl
:) şaka gibisin ya :) isim ne demiştin
- +1 yıl
Yok isim falan söylemedim henüz :D
- +1 yıl
Ha sorsam soylicen yani :D
- +1 yıl
Rememberfirst kelimesindeki şifreyi çöz, adım onda saklı...
- +1 yıl
Oha cidden öyle olsaydı keşke, çok havalı :D öyle bir şey buluyum yakın zamanda
- +1 yıl
Allah Allah kendi kendine yazıyor yorum yapıyor.. Ya arkadaşım ne uğraştırıyorsun beni :)
- +1 yıl
Tamam ben kendi çapımda takılıyorum, rahatsız etme o zaman allah allah
- +1 yıl
Aha kızdı :) ya gel barış imzalayalım ha ---(--(3
- +1 yıl
Kızmadım len şakaydı. Bu sondaki kuyruklu kalp mi? ne o :D
- +1 yıl
Yok kuyruklu erkek tövbe tövbe gül yavrum ya GÜL
- +1 yıl
Hayırdır yavrum falan? Dikkatini çekerim ki, kızım ve makyajsızım. Şu senin soruda bok attığın türden hani
- +1 yıl
Kimseye bok attığım falan yok yavruma gelince masumane bir hitap şekli ve senin ağzın bozulmaya başladı ben kaçsam iyi olur
Kendimi makyajsiz cok begeniyorum zaten tek makyajim eyeliner ve ruj onun disinda en guzle oldugum anim uyurken cok masum ve semimli oluyorum bir suru resmim var uyurken :)
05 Yorumla- +1 yıl
Kız uyurken nasıl resim çekiyorsun uzaylı :P
- +1 yıl
Üçkağıt yok dimi :)
- +1 yıl
Söylemezsin dimi :)
+1 yılSokakta makyjsız bir kıza denk gelemedim ki hiç bir değerlendirme yapayım :p
Ben kendimi makyjsız beğeniyorum ama bizim bilmediğimiz bir yerde bilmediğimiz güzellikler vardır elbet denk gelme meselesi birazda :D01 Yorumla- +1 yıl
Azda olsa beni destekliyor bu yazın ;)
+1 yıll*n oğlum ülkede çirkin kızdan çok çirkin erkek var. Hiç mi gözün görmüyor piyasadaki o kadar yalnız güzel kızı?
11 Yorumla- +1 yıl
Ah bro ah
Gizli Üye(30-35)+1 yılhttps://i.hizliresim.com/q9abDW.jpg
Sizlerde makyaj yapmalısınız bence.14 Yorumla- +1 yıl
Ahahahaaa biz makyaj yaparsak o resim tersten gider tatlım ;)
Cevap sahibi+1 yılKlişeleşmis söz öbeklerini kullanma bana. Az ciddi olun be!
- +1 yıl
Bu resmi paylaştıktan sonra Ciddiyetten bahseden son kişi bile olamazsın tatlım
Cevap sahibi+1 yılSeviyesizsin inan. Ama hiç havamda değilim sanşlisin.
+1 yılÇünkü sabah uyanınca suratımız şişer. Siz de öyle aşırı çekici durmuyosunuz yani sabahları :D
01 Yorumla- +1 yıl
Ben mükemmelim :D
- Diğer konusunda 966 cevap paylaştı.
+1 yılE gözün makyajlı alışıyor sonuçta kız cirkin olsa makyajda toparlayamaz
03 Yorumla- +1 yıl
Ne olursa olsun çirkinsiniz
- +1 yıl
Kader :D
- +1 yıl
Kader diyemezsin sen kendin ettin
he ya cok ılgınc: :SDF: mesela ben normalde cırkınım ama makyajlı daha da cırkınım ahaha :SSDF:GF
05 Yorumla- +1 yıl
Yine çıktın karşıma aaah ah :|
- +1 yıl
Tövbe de kız :)
- +1 yıl
Hah şöyle :) ee görüşmeyeli ne var ne çok, neler yapıyorsun anlat :)
ben makyaj yapmyınca hayalet gibi duruyorum bu kadar :d
03 Yorumla- +1 yıl
Ayağa kalkıp alkışlayacağım seni bro
- +1 yıl
Hayalet deyince tırstım :)
Makyajlı görmeye alışınca çirkin geliyor. Yoksa güzeliz yani :p
015 Yorumla- +1 yıl
Kız gerçekten değilsiniz :D
- +1 yıl
Bu böyle gider tatlım ya
- +1 yıl
Soylicen sakal bırakacak çaresi var yani ;)
- +1 yıl
O zaman biz ona erkek değilde başka bir şey deriz :)
- +1 yıl
Ayıp olur şimdi boşvee
- +1 yıl
Mesaj at ordan yazayım bu iyiliğimi de unutma ;)
- +1 yıl
Prensip gereği ben mesaj atmıyorum :D ama gelirse cevap veriyorum ;)
- +1 yıl
E o zaman neyin peşindesin sen :)
Sivilcesi ve siyah noktasi yoksa bahsettigin gibi degil
05 Yorumla- +1 yıl
Her türlü çirkinsiniz tatlım ya
- +1 yıl
Tatlısın ama çirkinsin. Örnek verecek olursak bir tatlı adı için vezir parmağı çirkin bir isim ama tatlı
- +1 yıl
Ne düşünüyordun
Cunku öyle olanlar hergun kullanıyorlar ve suratlari bozuldu oyuzden de berbat görünüyorlar makjasiz
00 Yorumla
+1 yıla aaa hepsi cirkin degil :D cunku guzellesmek icin makyaaj yapiyorlar :D
03 Yorumla- +1 yıl
Yapmasınlar doğal kalsınlar
- +1 yıl
Herkezin kendi bilecegi is:)
- +1 yıl
Bende karışmam sadece fikir
+1 yılSenin sorunu uyarlarsak Erkekler sakalsiz neden cirkin? sakali kesin de nur cemalinizi gõrelim ;)
10 Yorumla
+1 yılMakyajsız daha güzelim. Fotoda ki halimde de bir gram makyaj yok :)
08 Yorumla- +1 yıl
Olsaymış daha iyi olurmuş :P
- +1 yıl
Sen öyle düşünüyor olabilirsin ama ben öyle daha güzelim :)
- +1 yıl
Ya aramızda kalsın ama değilsin değilsin :)
- +1 yıl
Aramızda kalsın? :D
- +1 yıl
Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş :D
- +1 yıl
Birlikte olduğum hatunu görsen ben insan mıyım diye şüpheye düşersin ;)
- +1 yıl
Benim öyle bir takıntım yoktur. Her kız güzel her erkek yakışıklıdır bana göre.
- +1 yıl
Kedidir kedi ;)
Gizli Üye(36-45)+1 yılevet türk kızlarında özellikle sabahları işe giderken görüyorum en güzelinin suratında bile bir meymenetsizlik, çatık kaşlılık ve ürkütücü bir iticilik var. içlerinin güzelliği diyelim :)
21 Yorumla- +1 yıl
Ahahaa güzel cevap :)
Bak benim sabah yeni uyanmisken cekilmis resmim var atiy mi sana yorum yap hic makyaj kullanmiyorum ayrica
01 Yorumla- +1 yıl
At bakalım :)
Şimdi bütün kızlar buraya toplanıp "hıı öyle kesin, ben öyle değilim" replikleriyle bir soruya daha doluşur...
01 Yorumla- +1 yıl
Yooo öyle değil
- Diğer konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılNe alakasi var?
bütün kızlar diye niye genelleme yapıyorsun sabah uyanınca hergün yüzümemi bakıyorsun sen.01 Yorumla- +1 yıl
Bakmama gerek var mı :)
+1 yıltürk kızla bir erkekten daha kıll bende bıyık sakal yok ama kızlarda var bu bir gercek maymuna benziyor pis boğazın tekileri yiyeyiye domuza döndüler yahu türk mankenleri bile bok dünyaca tanınmış bir manken yok
01 Yorumla- +1 yıl
Yuh yavaş ol napıyosun bro
erkeklerin sabah yüzüne bakılıyor da sanki amaan :D
11 Yorumla- +1 yıl
İdare ediyoruz en azından bro
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızlara çirkin demen Allah'ın yarattığının kusurlu olduğunu düşünmendir. Başkasıyla kıyasladığınzaman daha güzel durmayabilir. Ama sende bunu düşünmeyecek kadar aptalsın
14 Yorumla- +1 yıl
Tövbe haşa Allaha şirk koşmam. Ama sen Allah diyorsun ve yarattığına da aptal diyorsun seninki işmi yani
Cevap sahibi+1 yıl3-4 dkdır yorum düşündümde haklısın benimkide doğru değil.
- +1 yıl
Eyvallah bro kavgasız hallettik
Cevap sahibi+1 yılaynen
Kendimi en çok banyodan çıkınca ve sabahları uyandığımda beğeniyorum valla 😃👍
13 Yorumla- +1 yıl
Sabah uyandığınızda özellikle çirkinsiniz :)
- +1 yıl
Göz zevkimi bozmuyor makyajsız em azından
- Diğer konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇoğu zaman makyaj yapmıyorum yapsamda hafif makyaj yapıyorum ondan üstüme alinmiyorum =)
03 Yorumla- +1 yıl
Çirkinin dolaşmak daha iyi diyorsun yani :)
- +1 yıl
Çirkin oldugumu düşünmüyorum =)
- +1 yıl
Biliyorsun da işte ;)
Pardon Brad Pitt sanki türkiye geneli erkekler önce bir aynaya bak yaa profılde resmın yok Allah bılır nasılsın =)
07 Yorumla- +1 yıl
Görmek istersen hayır demeyecek kadar güveniyorum kendime de boş ver uğraştırma beni
- +1 yıl
Yok tatlım kalsın
- +1 yıl
Sivilcesizim kıskananlar çatlasın hıh
- +1 yıl
Kim
Yanlış tespit.. çoğu kız makyajlı çirkinleşiyor.. makyajsız 10 numara güzel oluyor..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkekelr makyaj yapamadigi icin hep cirkin. ayrica tum diye genelleme yapma sabah uyamdiginda da bebek gbi guzel olanlar var
05 Yorumla- +1 yıl
Genellemeyi mecbur yapıyorum öyle olduğunuz için
Cevap sahibi+1 yılHe he bir sen haklisin :D
Cevap sahibi+1 yılSenin cevrendeki kizlar oyleyse biz napalm. ugrastrma beni
- +1 yıl
Bak satan60 arkadaşım da destekledi beni :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılyoo ben makyajsız da güzelim. Sabah kalktığımda yüzüm bembeyaz gözlerim masmavi meydana çıkıyor miranda kerr'e benziyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Ahahaa o cadı kız olmasın :)
Abartanlarda var yapmiyanlarda, bn hiç kulanman gözlerim doguştan sürmeli zaten. Tenimde guzel.
03 Yorumla- +1 yıl
Yüzün güzel mi
- +1 yıl
Uganda da dimi
Imm makyaj yaptıkları icin insana tuhaf geliyor makyajsiz halleri ve vucutlari makyaja alisiyor
010 Yorumla- +1 yıl
Çirkin olduğunuzu kabul ediyorsun yani
- +1 yıl
Ve çirkinsin öyle mi
- +1 yıl
Görsen bayılırsın
- +1 yıl
Resim paylaşmıyorum. Face hesabımda dahi bir adet resim var düşün yani
- +1 yıl
Ne fake yavrum ya
+1 yılBen makjasiz oluom ve hic ciŕkin oldugmu dusunmuyorum ;-)
017 Yorumla- +1 yıl
Ya hiçbiriniz düşünmüyor zaten sorun da orada :)
- +1 yıl
Senin gözlerin güzel görmek isdemiyorda olabilir ;-)
- +1 yıl
Şimdi sen güzel olduğunu iddia ediyorsun resmine bakıyorum ama çirkin birşey var orada gözümle alakalı değil yani :)
- +1 yıl
Zevk meselesiiiii ;-)
Senin o bile yok bakiyorumda - +1 yıl
Ne yok bende anlamadım
- +1 yıl
Yani gizlisin
- +1 yıl
O nedemek?
- +1 yıl
Gizli değilim tatlım ya şimdi resim koyarsam inanılmaz bir talep olacak uğraşamam
- +1 yıl
Hahaha
- +1 yıl
Yarım saat yuh yani :)
- +1 yıl
Bekletilmeyede alisik deyilsindir kesin
- +1 yıl
:) değiliiiiim :)
- +1 yıl
Ok..
- +1 yıl
Ben bu sohbetin devamı gelir sanıyordum :/
- +1 yıl
:-)
- +1 yıl
:) :)
Istisnalar mevcuttur, Bu da dahil bütün genellemeler yanlistir.
01 Yorumla- +1 yıl
Diyorsun
- Diğer konusunda 670 cevap paylaştı.
+1 yılkardeş sendemi rusyada kaldın uzun süre yoksa :) zamanla alışıyorsun ama güzel gelmeye başlıyor :)
01 Yorumla- +1 yıl
Ahahaaa :D
+1 yılbiz o kadar makyaj yapsak daha güzel oluruz onlardan ;)
11 Yorumla- +1 yıl
Ona da ihtiyacımız yok bro :)
haklısın, magazin dünyasında "MAKYAJSIZ YAKALANDI" saçmalığı boşuna değil
01 Yorumla- +1 yıl
Adamsın sen ya :D
+1 yılBiz en azından makyajla düzeltebiliyoruz siz onu da yapamıyorsunuz :P
11 Yorumla- +1 yıl
Biz yakışıklıyız o yüzden makyaja ihtiyaç duymuyoruz çirkinim :D
nomalde çirkinse makyajsızda çirkindir aslında makyajsız demek normal demek , yani bir bkız çirkinse çirkindir hep makyajlı dolaşamzki yazık yüzü kimyasaldan sıçar
00 Yorumla
+1 yılFazla makyaj yapanlar genelde öyle oluyor surat makyaja alısıyor :D Hiç makyaj yapmayan bir kız uykulu haliylede güzeldir. D
028 Yorumla- +1 yıl
Ya uykulu haliniz hiç bakılacak gibi değil
- +1 yıl
Allah Allah. Görende cok kız görmüş sanacak. Sen makyaj güzellerine denk gelmissindir bence :D
- +1 yıl
170 civarı gördüm bunların 20 ila 25 ini sabah uykudan kalkınca gördüm
- +1 yıl
Hepimiz aynı olacağız diye birşey yok Kızlar sana cephe almadan sus bencee ya da kaççç :D
- +1 yıl
Burada ki herhangi bir kızla ilişkim olmayacağı için problem olmaz ;)
- +1 yıl
Onlarda öyle düşünüyordu zaten :DDDDDDDDDDD
- +1 yıl
Düşüncenizi önemsiyor olsam böyle bir paylaşım da bulunmazdım ;)
- +1 yıl
Düşüncelerimizi önemsemiyor olsannn hımmmm.. DÜŞÜNCEMİZİ ÖNEMSEMİYORSAN NEDEN BİZE SORUYORSUN ARKADAŞIM? GİT GOOGLE AMCAYA SOR O ZAMAN HADİ CANIM KOLAY GELSİN SANA
- +1 yıl
İlişki konusunda ki düşüncelerinizi önemsemiyorum :):) anlamıyorsun açıklama yapmak zorunda kalıyorum ya :)
- +1 yıl
Düşüncemi de önemsemiyorsan açıklama yapmanada gerek yoktu bende susabilirdin. Ehemmm.. Neyse iyi gecelerrr :D
- +1 yıl
Kızım ne laftan anlamaz bişey çıktın sen ya :) sen benimle ilişki mi yaşamak istiyorsun?
- +1 yıl
Beyin bedava git uyu bence sen.
- +1 yıl
Bak bu düşünceni önemsemiyorum :) çirkinliğine yaptığın yorumu önemsiyorum :) ulen örneklerlede anlamazsan yuh yani :)
- +1 yıl
Uza :D
- +1 yıl
Kendi sayfamdan mı :D yok artık
- +1 yıl
Kapatıcak mısın artık çeneni cevap verip durma :D Haklısın valla haklısın sus şimdi
- +1 yıl
Gidiyorum ben bayyyyyy.
- +1 yıl
Kendin gitmen gerektiği anladın ya çok şaşırdım normalde çok geç anlayan bir arkadaşımızsın ;)
- +1 yıl
Yav hehe hadi sen söylenip dur cevap yok sana daha. s
- +1 yıl
İçin içini yiyor benle muhabbet etmek için ama yüz vermeyeceğimi biliyorsun dimi
- +1 yıl
Ulaaaaaaaaaaan varya hayal gücün cok geniş senin yavrum :D ghjghjhgjhg Allah akıl fikir versin sana. Hayır sadece kendimi savunuyorum ve hiç bir lafın altında kalmam. İnatçı bir karektere sahip oldğm için böyle oluyor? Seninle bir alakası yok. Ona bakarsan sende cvevap veriyorsun hayırdırrrrrrr :DDDDDDDDDDDDDD Ya git yat kardeşim sdfsdfds
- +1 yıl
Sen cevap vermicem dedin uç beş kez gidecek oldun ama nerdeeeeee :) ben bunların hiçbirini yapmadım cevapta yazarım :)
- +1 yıl
Sana öldüğümden değil aptal Lafımın üstüne laf verirsen cevap yazarım tabiki susucak mıyım :D
- +1 yıl
Böyle hakaret edeceksen özelden devam edelim ki insanlar kaba bir bayan profilini görmesinler
- +1 yıl
Bak senn cok mu düşünüyorsun beni. Daha öncede söylemiştim milletin hakkımda ne düşündüğü önemli değil diye ayrıca bu konu uzar cevap yazma bitsin :D
- +1 yıl
Yine anlamadın :) seni değil insanlığı düşünüyorum soyunuz tükendi diye biliniyor şimdi seni burada görüp korkmasınlar :) cevap almak istemiyorsan da cevap yazmazsın olur biter ;)
- +1 yıl
Konusma fazla uzadı cici bak kendine :D
- +1 yıl
KRAL benim
Genel konuşma benim sevgilim kadar tatlısı yok bu dünyada gözlerine bakarken ellerini tutarken bile içim gidiyor kıyamıyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Saygı :)
+1 yılBakmayi bilen gozlerin olduktan sonra gorursun bu bir hastalik doktora bunu soyle yazsin senin receteni
05 Yorumla- +1 yıl
Tavsiye edecek bir doktor var mı
- +1 yıl
Bakırköy'de coooook
- +1 yıl
İstanbul uzak olur tatlım ya
- +1 yıl
Hersey senin iyiligin icin sen boyle butun kizlari cirkin buluyorsun ya yarin sorun olur yani farkli yonlere yonelebilirsin erken teshis erken tedavi ama sen bilirsin yinede git gorun bir derim:)
- +1 yıl
Haklısın haklı bence sende haklısın
Gizli Üye(36-45)+1 yıleminim sen kıvanç tatlıtuğun kopyasısın doli seni :)
11 Yorumla- +1 yıl
Peh o yanımda sönük gaz lambası kalır ;)
Diğer konusunda 870 cevap paylaştı. Senin dediğin makyajla güzelleşmeye çalışan dar kot kıyafet giyip bedenini sergileyip ilgi çekenler zahar
01 Yorumla- +1 yıl
Hepsi bro hepsi :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılBize biscolata erkekleri bakmaz, size de victoria secret mankenleri... sonuc olarak biz bize kaldik :D
04 Yorumla- +1 yıl
Sen anlamamışsın tatlım bütün kızlar dedim. Birde bu eksiğiniz var işte ;)
Cevap sahibi+1 yılEinstein was here. Sen dedigimi anlasan bu yorumu yapmazdin zaten tatlim ;)
- +1 yıl
Şimdi senle uğraşamayacağım tatlım sonra görüşelim
- Diğer konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılCok makyaj yaptıklarından suratlarının etlerı burusuyo bılıyolar bunuda fakat ıslerne gelmıyor :D
01 Yorumla- +1 yıl
İtiraf etmek zor geliyor
sevgilim makyajsızken kötü ama ben her türlü seviyorum kardeşim bana problem değil
11 Yorumla- +1 yıl
Saygı :)
- Diğer konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılkim demiş onu ben değilim ve olmayan kızlarda mevcuttur
03 Yorumla- +1 yıl
Senin kullandığın aynada problem var :)
- +1 yıl
hiç sanmıyorum ;)
- +1 yıl
San san :D
+1 yılKarar verin cirkinmiyiz guzelmiyiz :/ biriniz guzel diyor biriniz cirkin
01 Yorumla- +1 yıl
Kim güzel dedi kim kim kim
aynen bro adriana lima bile makyajsız totoma benziyor
11 Yorumla- +1 yıl
:D Adamsın bro
Gizli Üye(30-35)+1 yılben nasılım? cdn-s3-3.wanelo.com/.../original.jpg
03 Yorumla- +1 yıl
Oy yerim ben onu :) çirkin ama sevimli ;)
Cevap sahibi+1 yıl- +1 yıl
Ahahahaa çok tatlısın gizli
Ayy ben sabah begenyorm kendmi :D sensin la cirkin :D
07 Yorumla- +1 yıl
Yalancııı yalancııı :D
- +1 yıl
Kız kabul et işte gerçeği :)
- +1 yıl
Öyle düşünsem ederdim ama sen biliyorsun çirkin olduğunu hadi sen itiraf et :)
- +1 yıl
İşte bu ya :) sana lolipop alıcam hakettin
+1 yılhaydi kızlar o elinizdeki maskarayı yere bırakın. paşamızın hosuna gitmiyor.
01 Yorumla- +1 yıl
Çok sağol :D
- Devamını Gör (86)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar