Müge anlının yurt dışına gitmekle ilgili yorumuyla ilgili ne düşünüyorsunuz?
Geçen haftaki bölümü izledim kayıp çocuk için çocuğun ailesi Almanya'ya gitmiş olabilir dedi.
Müge anlı'da ''nereye gidecek Almanya'ya ya. Almanya da sanki türkleri bekliyor bizi ülkesine almak için. Oradaki türkleri zaten buraya göndermeye çalışıyorlar. Onların bi tane türk istedikleri yok. Kim nereye alıyor bizi' diyor çok şaşırdım böyle söylemesine
Geçen haftaki bölümü izledim kayıp çocuk için çocuğun ailesi Almanya'ya gitmiş olabilir dedi.
Müge anlı'da ''nereye gidecek Almanya'ya ya. Almanya da sanki türkleri bekliyor bizi ülkesine almak için. Oradaki türkleri zaten buraya göndermeye çalışıyorlar. Onların bi tane türk istedikleri yok. Kim nereye alıyor bizi' diyor çok şaşırdım böyle söylemesine
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Doğru demiş. Irkcılık var. Yıllardır türkler alman topraklarında mertce çalışıyor hala alışamadılar bize. Ellerinde olsa bizi kovarlar bütün yabancıları.
Bizim ülkemizdeki insanların büyük çoğunluğu sorunlu olduğu için namımız kötü diğer ülkeler için
Namımızın kötü olduğunu düşünmüyorum. Onlar bizleri kötü gösteriyorlar çünki gerçek türk milleti çok güçlü ve birbirine bağlı olduğunu bildikleri için korkuyorlar.
sapkınlıkta, yobazlıkta, adam öldürmede, taciz, tecavüz de bir numarayız sen neyin kafasını yaşıyorsun
Sen diğer ülkeleri araştırmamışsın 😊
Bizi artik irak a suriyeye bile almazlar. Almanyayi amerikayi coktan unuttuk. Azerbaycana gitcrm debak bakalim aliolarmi. Herkes bizden nefret ediyor. Haklilarmi dersen bence az bile yapiolar
Haklilik payi var Burada istenmedigimiz dogru (Tipki bizlerin Suriyelileri istemedigi gibi) fakat Ben bugüne kadar irkci bir tutum ile karsilasmadim 9 yil oldu geleli gayet olumlu gecti simdiye kadar.
Oralarda Irkicilik yükseldigi icin böyle demiş. Noldu ki
Genelde türkiye yi iyi göstermeye çalışıyor
Türkiye'yi küçültmek istemiyor ki almanları kötülüyor
Hiçbir ülke bizi istemiyor? neden
her konuda geri kalmış bir ülkeyiz namımız kötü
O zaman namımızı yükseltelim
güzel bir hayal
dogru demiş istenmiyoruz arap birliği bile arkamizda değil
kadın dogruları konuşuyo neyi şaşırdın çok haklı
Genelde türkiye yi iyi göstermeye çalışıyor
Doğru diyo türkleri sevmiyorlar çok ırkcı almanlar
Neye şaşırdın tam olarak
Genelde Türkiye'yi iyi göstermeye çalışıyor
Bu dediğinde Türkiye'yi kötüleyen bir şey yok, Almanların bizi sevmediğini söylemiş kadın sadece
Haklı. Ne var bunda?
Yalnız doğru
Nesine şaşırdın ki
müge anlı genelde türkleri över çünkü
Bu söz türkleri övmek değil alman ırkçılığı ve türk karşıtlığı olduğunu söylemektir
Gerçekler acıdır