Müge anlı'nın yorumuna şok oldum?

Müge anlının yurt dışına gitmekle ilgili yorumuyla ilgili ne düşünüyorsunuz?
Geçen haftaki bölümü izledim kayıp çocuk için çocuğun ailesi Almanya'ya gitmiş olabilir dedi.
Müge anlı'da ''nereye gidecek Almanya'ya ya. Almanya da sanki türkleri bekliyor bizi ülkesine almak için. Oradaki türkleri zaten buraya göndermeye çalışıyorlar. Onların bi tane türk istedikleri yok. Kim nereye alıyor bizi' diyor çok şaşırdım böyle söylemesine
Müge anlı'nın yorumuna şok oldum?
Cevapla