Boyumu nasıl uzatırım. Uzun insanlara çok özeniyorum :( Uzun boylu olmak nasıl bir şey?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yıluzun boylu olmak güzeldir. 187yim ve kadın dediğin kısa olur diyenlerin çoğu ya yerden bitme ya kompleksli. 19 yaşındaymışsın. o yaştan sonra epey uzayanları biliyorum. 164 zaten iyi bir boy. yoğurt ve peynir bol bol. sütten daha etkilidir. kefal palamut balıkları haftada 2-3 kere. özellikle o sırtındaki siyah eti ye. önce esneme egzersizi yap sonra zıpla bu çok önemli. uzarsın uzarsın :)
16 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi? 1 73 1 74 olsam bana yeter kilomda 53 çünkü fazlası sırıtır zaten
- +1 yıl
oo ben 83 kiloyum :) kilo alırsın belki uzayınca. biraz iri uzun hoş durur. kuzenim 20 yaşındayken spor falan yapmadan 5 cm atmıştı senin neden olmasın :)
Soran+1 yılYok ben kilomdan memnunum sadece 6 cm uzasam minimum yeter
Soran+1 yılDarısı benim başıma
- +1 yıl
umarım olur dinle sen beni. dediklerimi yap böyle uzadım denebilir işin içinde genetik var ama bunların da katkısı olmuştur :)
Soran+1 yılYapacagım
En İyi Cevaplar
+1 yılGenetiğinle ilgili yapabileceğin yöntemlerle bir kaç santim uzatabilirsin ancak hormon iğneleri de buna dahil ki asla önermem. O bir kaç yöntem : voleybol, basketbol, ip atlamak, koşu, ağırlıklı zıplama egzersizleri. Aynı zamanda beslenmene de dikkat etmwn gerekli bol bol protein al süt ve peynir baya işe yarar
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden hormon ignelerini onermiyorsun
- +1 yıl
Hiç sağlıklı değil genetiğinle oynama bak sağlıklı öneriler sundum sana ama boyun da iyiymiş yani kısa değilsin
Soran+1 yılBen önce bir doktora gideyim yarın randevu alıyım hangi bölüme gidicem
bak 1.64 bir bayan için süper mankrn olmak istiyosan o ayrı bak şimdi platform topuklar var onun alti zaten 3-4cm arasi bisey 1.68 oldun bide 8-9 cm topuk var ettimi sana 1.77 simdi brn erkeğim topuklu giyemiyorum:) 1.70 noy basketboll ayakkabisi +silikkom tabalik 1.76 oluyorum keşke kiz olsaydim topuklu giyip böyle bişeyi sorun etmezdim
06 Yorumla
Soran+1 yılBen de topukluyla yuruyemiyorum ama
Soran+1 yılTopukluyu normal gunde kullanmayı sevmiyorum. Ben de basketbol ayakkabısı kullanıyorum. Boyum 1 64 basketbol ayakkabım 2 buçuk santım 166 buçuk oluyorum
Soran+1 yılNumara buyudukçe alttlik uzuyor. 38 numara ayakkabıda 4 cm topuk sırıtıyor
Soran+1 yılYani
www.hepsiburada.com/.../productDetails.aspx
bu tarz bılek agırlıgını alıyorsun baglıyorsun ayagına tum gun zıplıyorsun. halen uzama potansıyelın varsa 6 ayda kazık gıbı olursun03 Yorumla
Soran+1 yıl19 yaşındayım
Soran+1 yılsag ol :(
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
31Cevap
Boyum 165, lakabım atom karınca, boyuma laf edecek iki metrelik adamı yere sererim, halimden çok mutluyum :) Kendini sev arkadadim senden bir parca olan boyunu da sev
01 Yorumla
Soran+1 yılAma bana hep uzun erkekler denk geliyor. daha 1 75 altında gelip bana asılan olmadı. Hep uzun denk geliyo kendimi ezik çocuk gibi hissediyorum yanlarında
Doğal yollarala uzamayan boy ameliyat ile 10-15 cm kadar uzayabiliryor aklında bulunsun tv de duymustum
12 Yorumla
Soran+1 yıl15 milyar ve ona harcayacak 1 yılım yok :(
+1 yılKızlar 18, erkekler 22 yaşına kadar boyları uzar. O yaştan sonra uzama çok yavaşlar ki 1-2 cm bile zor olur.
02 Yorumla
Soran+1 yıl19 yaşındayım. 16 yaşındayken boyle şeyler umrumda degildi. Keşke o zaman umrumda olsaydı. Babam beni basket kursuna gondermişti. ben oturuyordum babam almaya gelmeye yyakın kalkıyordum iki top alıp elime artıstık yapıyordum adam oynuyorum sanıyordu kendime yapıyordum :((((((
- +1 yıl
Kendinle barışık ol. Boyun 1,64 demişsin benim eşimde aynı boyda ve bende 1,74 boyundayım. Boyun kısa değil kesinlikle dert etme
+1 yılBen 170 im canım ama hep topuklu ayakkabiyla oldugum icin 175 178 civarinda oluyorum senin boyun kac
011 Yorumla
Soran+1 yıl1 70 sin ama bir işe yaramamış. benim 1 70 boyum olsaydı asla kilo almazdım. 1 64
- +1 yıl
Ahaha cok komik sisman mi demeye calisiyosun sen bana !!!
- +1 yıl
Anamdan babamdan sanane l*n istedigime si*tiririm kendimi sana hesap mı vercem !!!
Soran+1 yılYok sevval duru yaz google a bak gögüsleriyle ilgiyi toplayan bir kız. Bu çocukta fake hesap açmış kızın resmini koymuş
- +1 yıl
şevval duru değil mi bu la
- +1 yıl
Orjinal hesabım bu fake falan degil !!!
- +1 yıl
Evet sevval duru
Soran+1 yılTamam gögüs bedenini söyle.
1 - zıpla bol bol
2 - mast yapma
3- yumurta - süt - zeytin - yoğurt- pilav- tavuk - balık tüketimini arttır ayrıca arada makarna
4- uyku düzeni şart02 Yorumla
Soran+1 yılMast engelliyor mu boy uzamasını *
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen 1.74ün ve bu durum hiç hoşuma gitmiyor bir kere topuklu ayakkabı giyinemiyorum, 1.64müş boyun iyice araştır et 1.67 falan olsan yeter sana fazlası iyi değil
015 Yorumla
Soran+1 yılKuzenlerimi geçeyim istiyorum en kısa benim
Soran+1 yılEn uzun annede bana ait. ya benden kısa arkadaşlarım var anneleri hep onlardan kısa herkes geçmiş. Ben annemi bile geçemedim
Cevap sahibi+1 yılNedense genelde hep öyle olur benim annemde kısa boylu ama ben maşallah uzunum. Küçükten süt ürünlerini sabah akşam tükettiğim için birazda onların faydası oldu diye düşünüyorum
Soran+1 yılBenim annem çok ilgisiz bir kadındı. Ben hayatımda hiç okula kahvaltı yaparak gitmeidm. Hiç düzgün yemek yemedik zaten çalışıyordu hep. uyku duzenimde yoktu. Hiç sütte içmiyordum. eve alınmıyordu zaten sevmedigim içinde gidip kendim almıyordum. Bunları düşününce iyi bile uzadım diyorum
Soran+1 yılKardeşim 1 80 o tam buyume çagındayken babaannem biizmle yaşamaya başladı. o duzenli besleniyordu. ve o tur şeyler içiyor yiyordu
Cevap sahibi+1 yılAnladım canım, en azından bir voleybola basketbola gitseydin zamanında
Soran+1 yılBabam basketbola götürmüştü kursa ama bırakıp 2 saat sonra almaya geliyordu. bende oynamayı pek sevmiyordum. babam gelmeye yakın elime top alıp biraz oynuyordum gerisinde oyle boş boş dolanıyordum sahada
Cevap sahibi+1 yılPeki kilolu bir kız mısın öyleyse spora başla her türlü başla hatta spor duruşu düzeltiyo omuzların dikleşiyor , çok Ufakta olsa birşeyler değişir görünüşünde
Soran+1 yılYok 53 kiloyum
Cevap sahibi+1 yılYinede yap vücudu dikleştiriyo ya ben erkek arkadaşımla aynı boydaydım o spora başladı şimdi görmen lazım dikleşince vücudu benden daha uzun gözükmeye başladı bir kaç santim farkediyor yani
Soran+1 yılBen de spor yapıyordum 1 ay oldu bırakalı 4 ay yaptım kamburum vardı biraz duzelsin evet herkes boyun uzamış diyor ama şimdi kendi boyumda gozuyorum
Cevap sahibi+1 yılSporu bırakmaman gerekiyor işte
Soran+1 yılAma başka şehire gidecegim üni için üyelik almak istemedim yeni. zaten hep tatildeydim geleli 2 hafta oldu
Cevap sahibi+1 yılÜniye gidince başla yazın zaten tatilde olursun olmadı evde yaparsın hareketleri
Soran+1 yılevet ünide haftada 2 3 gün gidicem
+1 yıluzun boylu olmakmı herkeze tepeden bakıyon öyle birşey :D 1.86-1.87 yim diye demiyorum ama boyu takıntı haline getirmiyorum :D
04 Yorumla
Soran+1 yılBence çok güzel bir şey
- +1 yıl
sen hiç ranzada uyurken ranzaya sığmamak nedir bilirmisin ayaklarımı demirden çıkarıyom
Soran+1 yılSen erkeksin ondan bahsetmiyorum benim için 1 73 uzundur ve iyidir. Rnazayada sıgarım ama olmuyor
- +1 yıl
süt iç :D
+1 yılFutbol oyna yani kaleci falan ol devamli zipladigin ve antremanlarda yapilan hareketler boyunun uzamasina yardimci olur. Okulun kiz futbol takimindayim ordan biliyorum ;)
03 Yorumla
Soran+1 yılAma ben 19 yaşındayım kardeşim
- +1 yıl
O zaman boy uzatan ilaclari dene ya da Telkinle boy uzatmaya bak :) hi yapabilirsen biyokinezide yapabilirsin ise yariyr diyolar
Soran+1 yılYa boyun kaç senin
uzun ya da kısa sonuçta insanız takma kafana boyun kaç
00 Yorumla
+1 yıluzun boy güzel değil bence ya bayan dediğin minik olucak bencee
06 Yorumla
Soran+1 yılMinik makbul olan olsaydı mankenlerde minik aranırdı. Göze uzun boylular daha çok hitap ediyor bence
Soran+1 yılEmme basma tulumba gibi duruyoruz
- +1 yıl
ben orasını bilemem, manken olmak istiyosan uzayabilirsin mankenlere kısa lazım demedim ki zaten minyon bayan her zaman daha samimidir. ayrıca ona bakarsan sporcu, kaslı adamların hepsinin sevgilisi minyon?
Soran+1 yılYa ben erkeklere güzel gözükmek istemiyorum ki. Ben 26/34 pantolon kullanmak istiyorum. Uzun elbise bana kısa olsun istiyorum. Kafam biyerlere carpsın egiliyim istiyorum
- +1 yıl
boyun çok mu kısa, kaç cm
Soran+1 yıl1 64 26/30-31 giyiyorum
+1 yılyaş? ana baba boyu kaç? şu an boyun kaç?
yüz, zıpla, düzenli uyu, dengeli beslen, dik otur
uzun boylu olmak yerine göre iyi yerine göre kötü.02 Yorumla
Soran+1 yılYaşım 19 annem 1 69 babam 1 72 kardeşim 14 yaşında 1 80. o anne tarafına benziyor ben baba tarafına butun suç babamın :(
- +1 yıl
Taraf benzemesiyle olmuyor senin ideal boyun 164dür 5 cm oynama olabilir az veya çok olarak kardeşin erkek sanırım bu yüzden normal bence boy konusunu kafaya takma kuzey avrupa değil Türkiyedeyiz.
+1 yıl16 yasindayim ve boyun 1.82 bazen iyi oluyorda zor oldugu zamanlarda var mesela otobuste bacaklarin sığmıyor :-D
04 Yorumla- +1 yıl
Neden :-D
Soran+1 yılKardeşimde 14 yaşında 1 80 gayet bacaklar konusunda mutlu hatta gelip bana nispet yapıyor
- +1 yıl
Ben cok basket oynarım denemende fayda var :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoyum kısa dediğin 1.60 tan uzunsa ağzına küreklen vururum -,-
15 Yorumla
Soran+1 yıl1 64
Soran+1 yıl1 70 uzerindekileri gorunce kendimi ezik gibi hissediyorum
Cevap sahibi+1 yılNe nankörsün bee... İnsaf yani o kadar boyu olmayan da var.
Soran+1 yılOnlar zaten bana çok kötü geliyo benden kısalara tuhaf gözle bakıyorum
Cevap sahibi+1 yılBu lafından sonra bende senin beynine tuhaf gözle bakmaya başladım tatlım
Kestane yağını her gece yatmadan diz kapaklarına sür gerisine karışma;)
01 Yorumla
Soran+1 yılHarbiden mi
+1 yılGünde 2 defa 3er dakika zıpla (ip atlarmış gibi).1 Haftada 3 cm uzadım
02 Yorumla
Soran+1 yılyaşın kaç
- +1 yıl
18,5 :D
+1 yılçok uzun olmak kötüdür ama kısa olmak kötü değildir.
02 Yorumla
Soran+1 yılKötüdür.
- +1 yıl
öyle deme. ne minyon tipli hatunlar var.. :)
Boyun iyi ya uzamazsın bu saatten sonra bende 172yim. :/
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl06 Yorumla
Soran+1 yılZıpla zıpla yapınca bir işe yaramaz ki yaş 19
Cevap sahibi+1 yıloy daglar daglar.
Soran+1 yılbir 1 74 olsam varya
Cevap sahibi+1 yıl
Soran+1 yılNe dediğin anlaşılmıyor ki yazarak
Cevap sahibi+1 yılboşver iyikide anlaşılmıyp :D ev curcuna
boy ıyı degıl egılemıyosun perde takıyosun otobuste oturamıyosun boyum 1.92
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiyum 1.65 kimse kisasin demedi ama bende uzun olmak isterdim bir 3 cm kadar yasimda 18
02 Yorumla
Soran+1 yılişte aynı sayılırız ben senden bir yaş buyugum ben de 1 70 olmak istiyoru m 6 cme ihtiyacım var
Cevap sahibi+1 yıl1.70 olma bence 1.74 luk yakilisikli erkeklere elveda dersinn en fazla 1 ya da 2 cm uzariz oda belkii kiz kardesim var 12 yasinda 1.68 boyunda tam istedigim boyda ama 1.75 olucak gibi gozukuyor
+1 yılYas kac? Zipla sallan meyveli yogurt ye
02 Yorumla
Soran+1 yıl19 yAŞ
- +1 yıl
Olur yap bence. Platestw uzatiyo diyolar, bir arastir
Akşamdan ayaklarını suya koy :D sabaha uzar :D
00 YorumlaIstemekle olsaydi ulkede kısa kız olmazdi
02 Yorumla
Soran+1 yılBen çok fazla istiyorum
istersen boyumun yarısnı verim? :D
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok hoşuma gider keşke olsa
Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. uzun boylu olmak o kadarda iyi değil
00 Yorumla
+1 yılBak gel ben sana biraz boyumu vereyim
00 Yorumla
+1 yılcok güzel bişey tavandaki bişeyi alabiliyorum
00 YorumlaMerhaba
Ben Uzunumda Ne Oluyor?00 Yorumla
+1 yılBoy kaç ki?
08 Yorumla
Soran+1 yıl1 64
- +1 yıl
E tamamda kız için tatlı bir boyun var uzun boylu olunca emin ol kısa olmak isticeksin :)
Soran+1 yılasla
- +1 yıl
Şöyle düşün 175sin diyelim. 175'e en güzel yakışan boy 2m diyebilirim. Sevgilin/eşin olcak kişi kankanmış gibi elini omzuna mı atsın? Fazla itici durur :) Zaten Türkiye'nin boy ortalaması 170 civarı. Ben 180 civarıyım ben bile yok ama olursa sevgilimin 160 tarzı boyda olmasını isterim. Kız ile erkek arasında en ideal boy 20-25cmdir :)
Soran+1 yılYalan soyleme. 1 80 sin ama adriana lima beni al dese alırsın 1 78 kadın. Genelde bizim kızlarımızda uzun olanların yüzleri çirkin ve fizikleri kütük gibi oluyor o yuzden oyle diyorsun. zaten birazcık güzel olan manken oluyor. O yuzden sana gelmiyor. Sana yüzü kötü uzun geliyor anca o yuzden daha yuvarlakhatlı yuzu guzel kısayı tercih ediyorsun.
- +1 yıl
Hayır. Kız dediğin çıtı pıtı bişey olmalı. Bu arada sana yalan borcum yok. Adriana lima geldi diyelim ee 10 cm topuklu giycek yanında çocuğu gibi kalcam he? :) Saçmalık :) Ben 1.60 civarı boyu olanı tercih ederim.
Soran+1 yılKötü
- +1 yıl
Anlaşıldı sana anlatamıcam ne demek istediğimi :)
Basketbol veya voleybol oynamanı tavsiye ederim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTopuklu ayakkabı sana çözüm...
00 Yorumlaasıl biryerlere
15 Yorumla
Soran+1 yıl19 yaş
Soran+1 yıl16 da durur
Soran+1 yıldenicem
+1 yılHormon iğneleri var
04 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar doktorda mı
- +1 yıl
Büyüme plaklarin henüz kapanmadıysa etkisi olur ve zararı olmayan birşey asla önermem diyenlere bakma, ama biraz tuzlu bir fiyati var diye biliyorum eczaneden elde edebilirsin sanirim
Soran+1 yılÖnce doktora gitmek gerek
- +1 yıl
Elbette ama boyun çok kısa değil bence bu kadar sorun etme
kaç yaşındasın ki
00 YorumlaKemik suyu iç
04 Yorumla
Soran+1 yıl19 yaşım
Soran+1 yıl164
+1 yılBoyun kaç ;?
01 Yorumla
Soran+1 yıl1 64
boyun kac
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılyaş küçük ise spor tavsiye ederim
00 Yorumla
+1 yılSüpeeeeeerrr
00 Yorumla
+1 yılBoyun kaç
00 Yorumla
+1 yılDanino ye Knka
08 Yorumla
Soran+1 yıl19 yaşındayım
- +1 yıl
Bnde 24 yasindayim 1.84 boyun var halen yiyom
Soran+1 yılee işe yaradı mı
- +1 yıl
Ee biraz yaradı topuklu giyinsene
Soran+1 yılTopukluylada benden uzun olanlar oluyo. ben topuklu giymişim o duz hgiymiş benden uzun oluyorum daha kotu oluyorum oyle :D
- +1 yıl
O zaman senden kisa bir arkdas bul onla gez o zaman uzun gozukursun
Soran+1 yılvar kısa olanlar. genelde benden 5 cm den fazla uzun olmuyor ki. zaten turk kadını beelli uzunlukta. çok uzun olanlarda tahta gibi oluyor ben yanlarında dişi duruyorum
- +1 yıl
Bn seni cidden merak ettim ya la
- Diğer konusunda 14,3b cevap paylaştı.
+1 yılnapcan uzatıp -_-
00 Yorumla
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar