Eşim çok anneci babaci ve onlarda çok sıkıyor bizi ne yaoacagim? Evliliğim bitmek üzere?

Evimi ayırdılar ama ilk 8 9 ay sabah gittim akşam geldim evime gidip yemeğimi eşimle yiyemedim. ev aldık çıktık sonrada bugün aramadin yarın gelmedin. Çocukta oldu çocuğu göster ara hergun. İsim oluo hasta oluorm çocuk durmuo uyurken uyuduğum oluo ya da başka bı isim. En ufak şeyleri dev yapiolar bir arada olmak istiolar ya da ev yakın olsun sabah gel akşam git. İstemiorm ben kendi ailemi hergun arayamadgm oluor ne olmuş bir gün aranmadiysa bugün gidilmediyse çocuk uyumuo onlar böyle yapıo. Herşeyde bosanalim bosanalim Dior eşim. Annem 1 babam 2 sen 3 siradasin hadi ordan git. Sebebi arayacgm hergun gidecegm hergun gelecekler yildim ya.
Eşim çok anneci babaci ve onlarda çok sıkıyor bizi ne yaoacagim? Evliliğim bitmek üzere?
Cevapla