Bozuk paralarla oynanan bir oyun vardı, çocukların elleri hep yara içinde kalıyordu hatırlayan var mı?

biri elini yumruk yapıyordu diğer kişi bozuk para fırlatıyordu, baya can acıtan bir şeydi yani farklı bir oyunun cezası da olabilir bu. oyunun adını hatırlayan var mı? en azından 10 yıl önce çocukların oynadığı bir şeydi bu, baya yaygın bir oyundu
Bozuk paralarla oynanan bir oyun vardı, çocukların elleri hep yara içinde kalıyordu hatırlayan var mı?
Cevapla