Eskiden 17 yasimdayken 15 tane erkege nu. udee atmistim sizce ben normal miyim?

eskiden 17 yasimdayken 15 tane erkege nu. udee atmistim sizce ben normal miyim?
Eskiden 17 yasimdayken 15 tane erkege nu. udee atmistim sizce ben normal miyim?
Cevapla