



Yıllarca Atatürk ve diğer Türk büyüklerinin heykellerine laf eden, boşa para harcanıyor diye şikayet eden bir kesim vardı bu ülkede.
Şimdi dönüp şu sanat demeye bin şahit isteyen kavun, karpuz, ceviz heykellerine bir baksınlar.
Ankara 'daki AnkaPark fiyaskosu da malumunuz. Heralde oraya harcanan para tüm Türkiye'deki heykellere harcanandan fazladır.
Cevap
17Cevap
Lise öğrencisi yaptıysa başarılı. Eski çağlardan bir heykeltıraş mezarın dan kalkıp gelse ülkece rezil oluruz bunlar ne böyle
Fahrettin bey'den çok Sırrı Süreyya Önder'e benzemiş bebeğem 😏
Bu ülkede heykeli olmayan bir o kalmisti tam oldu bu ne ya putlastirmaktan israftan baska bir şey değil
Bunları kim yapıyor ya yetenek desen yok hepsi de aynı kasa adamlar 1300yıl önce ne güzel heykeller yapmıslar bize gelince bu ucube şeyler
Çinli olan resmi vardı o komikti öyle olsa gündem olurdu 😂
İlk medeniyetlerin o kadar heykeli, sanatsal eserleri o şartlarda nasıl yapabildiğini düşünüyorum şu an.
Bi de chpye heykelci diyorlar
sadece heykel değil ki en basit para aklama yöntemi yol köprü yapmak. Yapıyorlar sonra satıyorlar paralar onlara kalıyor halk hala uyumaya devam ediyor. Ankarada melih gökçekin yaptığı yolsuzlukları biliyoruz 1500 tlye gelen fidanları 15000 gibi gösterip parayı cebe attığını bu sadece benim hatırladığım kısım rakamlar yanlış değilse tabi. 2002den bu yana 2.5 trilyon dolar vergi toplanmış, 2 trilyon dolar ihale ve fonlardan para alınmış, 72 milyar dolar devlet malı satılmış ve satılmaya devam ediyor, merkez bankasındaki döviz rezervi -40 milyar dolarlara düşmüş, oda yetmemiş 2001de 115 milyar dolar olan dış borç akp hükümetinde 438 milyar dolara çıkmış, ve bu da yetmedi şimdi kayıp olan 128 milyar dolar var. Ki ayakkabı kutusu vs gibi hikayeleride var bunların hiç girmeyecem hepsini topladığın zaman 5.2 trilyon dolar para yapıyor ki bunlar sadece buzdağının görünen yüzü. Bu parayla 1000 tane türkiye kurulur ama gel gör ki ekonomimiz can çekişiyor. Kusura bakma uzun yazdım siyaset konusu açılınca duramıyorum
Bunlarin heykellerle sorunu var galiba hicbiseyi beceremedikleri gibi heykeli de batirmislar
Bu ne Allah aşkına gördüğüm en kötü heykel yapmasalar daha iyiydi.
Çeneyi fazla mı ayırmışlar sanki 😆
Konyalı olması seni rahatsız etmiyor mu?
benim kör nenem bundan daha iyi heykel yapar valla
Berbat. Direkt katliam hatta. Estetik katliamı.
Muz cumhuriyeti
Heykel yapsak beton yetmez xd
Kendisi gibi. Başarısız.
Heykeli neden yapıldı?
Yalnız baya kötü 😬
Çok beğendim
Olmamış✂️
Pasta gibi olmuş
Gayet güzel olmuş
Güzel olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?