-Nasılsın
-İyiyim
Başka bir şey yok. Aradan 2 saat sonra bir şeyler yazıp görüldü attıyorsa bir de üstüne. Seni merak etmiyorum, konuşmak istemiyorum mu demek? Neden böyle yapar bir insan?
-İyiyim
Başka bir şey yok. Aradan 2 saat sonra bir şeyler yazıp görüldü attıyorsa bir de üstüne. Seni merak etmiyorum, konuşmak istemiyorum mu demek? Neden böyle yapar bir insan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben bu tarz cevapları konuşmak istemediğim zaman veriyorum konuşma uzamasın diye.
Yani o kişiyle iletişim kurmak istemediğin için mi
Evet
Peki bu bi daha hiç iletişim kurmamak anlamına mı geliyor
Kendi açımdan hayır. Diğer insanları bilemem tabiki
Daha önceden iletişim kurduğun birisi olsa bile mi
Hayır derken, hayır konuşmamak anlamına gelmez demek istedim
Yani başka zaan olur konuşavilirim de yakın görmüyorum konuşmak da istemiyorum mu demek
Ay anlatamadım. Yani hayatımdan çıkmasın ama yakın da olmayalım demek öyle mi
evet seni merak etmiyorum, iletişim kurmak istemiyorum demek...
Hiç mi iletişim kurmak istemiyor
Konuşmak istese yazardı
Umursamamak
Hiç mi iletişim kurmak istemiypr
Banada öyle geliyor doğrusu.
Peki hiç mi iletişim kurmak istemiyor
Hayır sadece yedekte
Nasıl yani
Saygısızlık yani
Aynen