Birisine nasılsın yazınca sadece iyiyim yazıyorsa ve başka bir şey yazmıyorsa bu saygısızlık ve seni umursamıyorum mu demek?

-Nasılsın
-İyiyim

Başka bir şey yok. Aradan 2 saat sonra bir şeyler yazıp görüldü attıyorsa bir de üstüne. Seni merak etmiyorum, konuşmak istemiyorum mu demek? Neden böyle yapar bir insan?
Birisine nasılsın yazınca sadece iyiyim yazıyorsa ve başka bir şey yazmıyorsa bu saygısızlık ve seni umursamıyorum mu demek?
Cevapla