Utanınca heyecanlanınca ya da övülünce yüzüm kızarıyor biliyorum bu geçmeyen bir özellik ama bu yönüm sizce kötü bir şey mi?

Saçma bir soru gibi ama arkadaşlarım benle dalga geçiyor o yüzden kendimi kötü hissettim..
Utanınca heyecanlanınca ya da övülünce yüzüm kızarıyor biliyorum bu geçmeyen bir özellik ama bu yönüm sizce kötü bir şey mi?
Cevapla