Pandemi saçmalığına inanan iyi inanmayan kötü mü? Plandemi'ye inanmanın şartları nedir?

İnanan aklı başında , tedbirli oluyor. İnanmayan ise itaatsiz , cahil oluyor.
Evet gerçek bir sal. gın olsaydı bu dediğiniz % 100 doğru olurdu ve ben de zaten ilk çıktığından insan ve sürü piskolojisiyle sizin gibi inandım ve inanalarla yani kurallara uyanlara teşekkür edip seviniyor , ilk etap için inanmayan demeyelim de umursamayanları tersliyor ve konuşmak bile istemiyordum.
Sizi neye inandırdılar , bunlara adeta tövbe haşa iman etmiş mi oldunuz ; ?
- Maskeye inanmak
- Mesafeye inanmak
-Temizliği saymıyorum temizlik her zaman lazım
- Evde kalmaya , belli saate kadar dışarda olmaya ve işletmelerin durması gerektiğine inanmak
- TV , Doktor ve satılmış proflara inanmak
- Testlere ve sonuçlara inanmak , ölü sayısına ve sadece covi. d 19'dan olduğuna inanmak
- Her türlü öksürük - hapşırık ve mikrobun Coro. nadan geldiğine inanmak
- Dalga dalga ve canı sıkılıp mutasyona uğradığına ve ölü sayısında dengesiz seçimler yaptığına inanmak
- Kurallara uyar , aşı olursak bir ömür gitmeyeceğine inanmak
- Yarasadan geldiğine inanmak

Sonuç : Tebrikler kandırılıp kodlandınız ve artık Kuantum Bilgisayarına aday bir bot seçildiniz , lütfen sonuçları bekleyiniz. Sizi , haberiniz olmadan yönetecek ve kandırıldığınızı bile unutturacağız !
Pandemi saçmalığına inanan iyi inanmayan kötü mü? Plandemi'ye inanmanın şartları nedir?
Cevapla