Yoksam pazartesi sendromuna devam mı? 😏
Bir saate sınavım var, bir şans yoncanızı alırım. 🍀
Bir saate sınavım var, bir şans yoncanızı alırım. 🍀


Başarılar diliyorum.
Sabahımı şenlendiren pek bir şey yok, keyfim tam olarak yerinde değil. Kafamda netleşmeyen şeyler olduğu sürece de, sanırım böyle devam edecek.
İnşallah canım
Allah zihin açıklığı versin. Başarılar dilerim.
Sabah sabah "kağıttan hayatlar" adlı filmi izledim. Ruhum daraldı, pazartesi sendromu ne ki?
Duygulandırdı beni, bir yorumda okudum filmin adını. Açıp seyrettim ve gözlerim doldu sabah sabah 🥺🥺
Cevap
30Cevap
Yağmur var sağ olsun tüm şenliği aldı götürdü 😄 Başarılar diliyorum, şans yoncası falan hurafe, sana okunmuş şeker yolluyorum 🍭
Sevindim, rica ederim 😄
Nisan ortasında Eskişehir'de bu saatlerde kar yağıyor. Sevinsem mi şaşırsam mı bilemedim. Sınavında başarılar dilerim.
Evet, bugün motoruma kavuşuyorum. Bol şanslar dilerim.
Bol şanssss yıldızım 🌟 hiçbir şey yok aksine uyumak istiyorum ya bu saatte neden uyanıyorum ki hava da kötü 😒 yoksa yürüyüş yapardım en azından 😒
Sınavın iyi geçtimi? sen zeki bi kızsın bence başardın
Her gün aynı şey var😏 Biraz geç kaldık ama başarılar:)
Sen geç kalmazsın. Teşekkürler 😕
Ricalar😕
Başarılar 💫 sabah sabah gözümü açınca direkt vizeler aklıma geldi 😏
Gerçi sınav bitmiştir ya 😀 diğerleri için bu temennim
Teşekkür ederim 💫
Motoru açmış bir şekilde gelip yüzümü yalayan kedim :D
Şenlendiren bir şey yok, öyle normal bir sabah işte 😕 Başarılar 🍀
Rica ederim, darısı diğer sınavlara 🍀
Bol şans🌺
Herzamanki iş günlerinden birisi bugün benim için
Teşekkür ederim 🌸
Sana da kolaylıklar dilerim.
Teşekkürler ❣️
Sınavda başarılar:)) sabah sabah kahve şenlendirir 😂
Güzel sevindim başarılar dilerim 🥰🥰kesinlikle öyle kahvesiz asla çaysız durum ama kahvesiz olmaz 😬
Şenlendirecek bir şeyim yok😕 Bir kendim varım🤦🏻♀️😅
Başarılar🍀
Pazartesileri hiç sevmem bi yorgunluk olur bende, Sanada başarılar umarım güzel geçer 🙏🍀
Aynen öyle 😊
Rica ederim.
sınavda başarılar..
şuana kadar olmadı, gün içerisinde olur umarım..
Pazartesiyi çok seviyorum haftanın ilk günü tertemiz yeni bir hafta 🙂
İçtiğin şey gözümü şenlendirdi kahve, nescafe vesaire canım çekti gidip yapaşım varda beni yakıyor
Maalesef yok. İnşallah iyi geçmiştir sınavın 🍀
Bol şans kaymaklı çuklatım , ojelerine kuvvet
Bir orada bir burada 🥺
KS kızları şenlendiriyor valla maşallah hepsi taş.
Tüh diyim nazar için
Öğk
Benim yoncam, sınav notunu etkiler ☘️
Bende sadece 3 yapraklı var idi (🍀) demek ki 3 yapraklı da işe yarıyor muş.😆
Pazartesi güzel bir gündür sana başarılar dilerim
Rica ederim canım
Umarım güzel geçmiştirr
Sevindim 🌻
Şenlenemedim😒
Başarılar🍀💘
Günaydın, başarılar 🙏😊
Sütlü çikolatalı kahve ❤️
Olmaz mı neler neler var hemde
Kahve yapıyorken ne katiyosun içine de böyle güzel duruyor benimkiler böyle olmuyo 😒
Pekmezli kahveyi yakında starbucksta görürsen şaşırma 🤨🤨
Günaydın başarılar 🙏🏻
Teşekkürler 🍀
Senin soruların gonlumuzu senlendiriyor
🌼 bu sana
Bugün olmadı , başarılar
Vay be pazartesi bile bitti. Zaman su gibi akıyor.
Tırnak ve fincan takım mı?
Maalesef ama gözümü Amerikada açsam fena olmaz dı
Sersem gibi uyandım nerde bizdeee
İnşallah kazanırsın
Sen çıktın karşıma
bu emojinin anlamları ne
Hmm garip
Başarılar 🍁
Yataktayim daha
Bu sabah yoktu valla
Kahve müzik ikilisi
Hayır
Hayır malesef yok
kahvem ve mucizem <3
Hayır yok.
Sanal seks yapacak biri olsa gözüm açılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?