Psikolojim çok kotu kafam çok karisik hayata bir kez geldim ve o hayata da sictim sivadim resmen :(((((((?

kafam çok bozuk sürekli içimden insanlara kotu davranmak geliyor sürekli insanların kalbini kirmak istiyorum kiriyorum sonrasında üzülüyorum ama yine de yapiyorum cidden kendimi bir pislik gibi hissediyorum bir de üstüne ortuluyum kendimden daha da daha da tiksiniyorum sorumluluklarini yerine getiremiyorum aklimda da açmak var lanet bir hayatim var yani ya kafayi yiycem ya da hic umut yok ama duzelecek bazi şeyler asosyalim odamdan disariya cikmiyorum ne olacak bu boyle kafam çok karisik bir şeyler söyleyin kardeslerimden ailemden herkesten tiksiniyorum :(
Psikolojim çok kotu kafam çok karisik hayata bir kez geldim ve o hayata da sictim sivadim resmen :(((((((?
Cevapla