kafam çok bozuk sürekli içimden insanlara kotu davranmak geliyor sürekli insanların kalbini kirmak istiyorum kiriyorum sonrasında üzülüyorum ama yine de yapiyorum cidden kendimi bir pislik gibi hissediyorum bir de üstüne ortuluyum kendimden daha da daha da tiksiniyorum sorumluluklarini yerine getiremiyorum aklimda da açmak var lanet bir hayatim var yani ya kafayi yiycem ya da hic umut yok ama duzelecek bazi şeyler asosyalim odamdan disariya cikmiyorum ne olacak bu boyle kafam çok karisik bir şeyler söyleyin kardeslerimden ailemden herkesten tiksiniyorum :(
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBenden, ondan, bundan, ailenden nefret edebilirsin. Çünkü yalnizsin. Paylasicak bir şeyin yok. Ama cevrendeki herkesin var demi? Bak insanlar hergun bir suru sıkıntılarla ugrasiyo. Ve inan senin mutlu olup olmaman ailem disinda kimsenin umurunda değil. Eğer millete kotu davraniyorsan onlarda sana kotu davranır. Zamanla sevilmeyen biri olursun. Bence artik kendine gel. İnsanlarla ya da tek bir kişi ile bile olsa onunla konuşmaya calis.
04 Yorumla
Soran+1 yılama ben lanet bir insanim :(((
- +1 yıl
Hayir lanetli değilsin. Sıkıntıdan ne yapacagini bilmiyorsun sadece
Soran+1 yılo kadar yalnizim ki bazi yorumlardan mütevellit seni çok seviyorum demek istiyorum sen çok iyisin ben çok pisligim
- +1 yıl
Sende çok iyi birisiin :) Umarim her şey en kisa zaman da istediğin gibi olur.
En İyi Cevaplar
Aynı şeyler bendede var canım :) aa sadece kapalı değilim. Depresyondasın güzelim. Neyi yapmak istiyosan tam tersini yap. Zamanla herşey düzelir. Düşüncelerinin üstüne üstüne git. Ben böyle biri değilim olmakda istemiyorum de mesela. Odandan dışarı çıkmak istemiyormuşsun ya kendine inat değil salona dışarı çık. Sürekli bu sorununuda düşünme. Herşey yoluna girer emin ol. Ben böyle yendim mesela. Şimdide çok mutluyum :)
02 Yorumla
Soran+1 yıltesekkur ederim iyi niyetli insan Allah yolunu acik etsin
Sunu bikere kendine bir sor nerden geldin ne için geldin hayattaki sorumlulukların ne senin manevi bir eksikliğin var bunu yerine getirirsen emin ol bu sikintilarindan kurtulursun çünkü bir zamanlar bende senin gibiydim çok şükür kurtuldum odurumdan.
04 Yorumla
Soran+1 yılkurtulamiyorum hicbir şeyi duzeltemiyorum aglayamiyorum bile ama ben ağlayarak ölmek istiyorum
Soran+1 yılzavalli bir hayat yasiyorum
vaktin varsa oku. anlattığım kararıyla 3. safha ile 4. safha arasinda geçiş aşamasındasın. umarım faydası dokunur.
www.kizlarsoruyor.com/.../q1592818-sizde-gecmisinize-takilanlardan-misiniz03 Yorumla
Soran+1 yıltesekkur ederim bakiyorum
Soran+1 yılokudum umarim 6. kisma cabuk gecerim :( sağol sen de oyle
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
15Cevap
Kötü insanlar daha çok eğlenir bunu sakın unutma ;) ve naparsan yap pişman olma herzaman yapamadıkların için üzül ve elalem ne der diye düşünme böyle düşünürsen karar senin kararın olmaktan çıkar mesaj atarsan ayrıntılı bir şekilde konuşuruz saygılar :)
013 Yorumla
Soran+1 yılmutlu değilim ve hepinizden nefret ediyorum
Soran+1 yılinsanligin olmadigi bir yerde yalniz yollar geçirip yaslanip çürüyüp ölmek istiyorum
Soran+1 yılkorkuyorum :(
Soran+1 yılcook :(
- +1 yıl
Peki onlarla konuşmayı denedinmi? aynı şeyleri bende yaşadım inan bana herşeye karışıyolardı bende bunaldım evden kaçmak istiyodum gidecek yerim yoktu ama sonra canıma tak etti evdekileri tehtit ettim kendimi öldürücem diye bağırdım çağırdım gittim odama sabha kadar ağlayıp kendimi acındırdım artık okadaar çok karışmıyolar bende fazla ilgilenmiyorum onlarla yüzleerine gülüyorum yalandan zaten hergn eve arkdşımı çağırıyorum akşama kdar oturuyoz bakmıyom onlara sende öyle yap :)
Soran+1 yılbenim sorunlarim umurlarinda bile değil konusmayi çok denedim ama bu nasil bir şey hep onlar hakli hep ben bilmiyorum ne olacak bilmiyorum seni de seviyorum aslinda herkesi seviyorum ama çok yalnizim annem bile hislerimi küçümsüyor
Soran+1 yılAllah gonlundekini hakkindan hayirlisi etsin inşallah hep mutlu olursun bunu gerçekten isterim
Soran+1 yılinşallah tesekkur ederim
senin konuşmaya ve ilgiye ihtiyacın var... hiçbir sorunun yok... Güzel cümlelerle gönlünü biri okşasın mutlu olursun.. Sıkıntı yok yani :)
04 Yorumla
Soran+1 yılama hic yok bir tane bile yok
Soran+1 yılçevremdekilerden birisi olsun istiyorum ama hepsinin o kadar ilgi alanı disindayim ki :( sorunlarimi kimse ciddiye almiyor
Bu soruyu sormanın amacını söylersen ben de cevap vermek isterim
01 Yorumla
Soran+1 yılben sadece yardim istiyorum :(
+1 yılsen nebicim ortulusun l*n öyle pennis felan bence kendinden mutlaka utanmalisin senin ginsini görmedim *
010 Yorumla
Soran+1 yılsenden de nefret ediyorum gerizekali latince bir kelime cinsellik yüklemeden söyledim dar kafali o zaman doktor da olmayak anasini satayim ne mal adamlarsiniz benden önce sen öl
- +1 yıl
l*n * mali kimsin l*n sen ciksana götün varsa gizli kulanicidan ama sizin gibiler gizli kulanicidan yazar baska bir bok yapmazsiniz benim bildigim beyinisizlerin burada isi yok hadiii olum yol allll haddini fazla astin kac yasindasin 14 15 nebilm eren tripleri felan sen bence pencereden atla
Soran+1 yıl18 yasindayim penis dedim ama sana hic boyle hakaretler etmedim bana ne biçim ortulusun diyordun bir de gerçek yüzün iste :)
- +1 yıl
la kak git ya haddini fazla asiyon ergen sin sen olum ergen
Soran+1 yılpenis dediğim için kendimden utanmami söyleyen iyi niyetli hanima bir bakin cevap vermezsen eğer buradan uzaklasmis olursunuz
- +1 yıl
tatlim tatlim sen ortulusun ben degilim sen dinimizi kötüleyen insanlardan sin örtülüysen hakkini vereceksin sorumluluik altindasin kirleteceksn yoll alll , siee senin gibiler yüzünden dinimiz yurdisinda kötü bilino veremiceksin hakkini * git tammiii
Soran+1 yılsimdi senin agzinda din varsa sen hakkini benden daha çok veremiyon azicik mantik kurtarır bunu hakaret sorunları cozmene yardim etmez bence benim yüzümden değil senin yüzünden kotu biliniyor dinimiz ateist forumlarda mantikli aciklamalar yapmak yerine ana avrat sovenlerdensin iste neyse ki islamla senden önce tanistim hayatima sen girmisken bu dini sorgulasaydim inan o yabancılarla ayni tepkiyi verirdim
- +1 yıl
tamam bosver ya tartismya gerek yok dimizi dha iyi temsil etmemiz lazim.
Soran+1 yılbence de hadi gel sarilalim insanları sevmeye senden baslayacagim sana cikistigim için özür dilerim gerçekten bosluktaydim
- +1 yıl
tamam ozmn bende özür diliyorum senden. bende biraz bosladim yaa :D :D sevdim seni devam et insanlari sevmeye :D :D :D
+1 yılAz sevdigin insanlri dusun anne babanin hayatini zorlastirana kadar nasil onlara hizmet edeceni dusun ben oyle yapiyorum sahsen o yasa kadar bakmislar sana
02 Yorumla
Soran+1 yıliçimden gelmiyor
- +1 yıl
Ozaman uzaklas yanlarindan bir evden kac basina kotu seyler gelsin degerlerini anlayinca donersin :)
+1 yılçözümü çok ama çok basit, çalışmaya başla sana uygun olduğunu düşündüğün bir işte, başarı duygun doyuma ulaşırsa davranışlarının baya baya değiştiğini sen de farkedeceksindir :)
08 Yorumla
Soran+1 yılboyle berbat bir haldeyken hicbir isimin rast gideceğini düşünmüyorum içimde hep bu his varbu hic kolay ddeğil
- +1 yıl
bunlar sebep değil bahane : ) başlamadan, başladıktan sonra başarılı olacağına kendini azıcık da olsa inandırmadan zaten rast gitmez. önce biraz çaba biraz emek sonra zaten hem sen hem etrafındakiler bu durumu ve karşılığını görecektir mutlaka.
Soran+1 yılbahane farkindayim
- +1 yıl
çözümün de farkında olduğunu düşünüyorum , ama eriniyorsun dimi : )
Soran+1 yılhayir içimden gelmiyor sadece kötülük geliyor içimden :(
- +1 yıl
hiç sanmıyorum, kolayına kaçıyorsun o kadar : )
Soran+1 yılbilmiyorum :(
- +1 yıl
biliyorsun :)
- Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılAynı bensin ama üzülme insanların sevilecek bir yanı yok ki her türlü pislik bizde tek yaşamak iyi bence bilgisayarın yeter nr desen onu yapıyor :)
08 Yorumla
Soran+1 yılyapmiyor lanet olasica şey
- +1 yıl
Sıkma canını ergenlik yaşında falansan ya da canını kafana takılan şeyler varsa onlar yüzünden sinirli olabilirsin spor yap bence ya yüz ya da kickboks falan yap iyi stress attırıyor
Soran+1 yıllanet olasica sporu yapiyorum günlerdir kaslarimin agrisindan mahvoldum bir boka yaradigi yok
- +1 yıl
Bırakma ilk bir hafta ağrı yapar sonra geçer yaş kaç
Soran+1 yıl18 yas
- +1 yıl
Bende bende çok gerginim stresliyim ergenlik bile bu kadar değildi yeni mi giriyoruz acaba
Soran+1 yılbu sinirimi hayirli islerde mi kullansam gidip zulüm olan yerlerde önlerde durayim bok yoluna olmeyeyim bari napayim
- +1 yıl
Kime gücün yeterki bir kız olarak? Neyse boşa gitmemiş olursun iyi bir amaç uğruna ölürsün
+1 yıliçinden geldiği gibi davranmalısın insanlara kötü davranmak geliyorsa içinden belkide kötü birisindir bunu kabullen daha mutlu olursun
04 Yorumla
Soran+1 yılmutlu olmak istemiyorum
- +1 yıl
mutsuz değil misin zaten şu an o zaman onun tadını çıkar
Soran+1 yılcikaramiyorum bu çok lanet bir şey
- +1 yıl
zor bir durum bence tıbbi destek al
+1 yılMedreseye başla hayatın olumlu yönde deyisicek
olurda düşünürsen yardimci olurum
unutma huzur islamda07 Yorumla
Soran+1 yılbiliyorum ama her şeye küstüm resmen sonum iyi değil :(
Soran+1 yılmedreseye de baslayamam üniversite sinavina hazirlanicam
- +1 yıl
Dışardan okusun medresede bunu yapan çok kişi var 3 sene okuyacaksin sonra kendin gibi öğrencileri okutucaksin
sana adam gibi kocaya bulurlar 3 5 sene sonra tabi eğer istersen
Soran+1 yılhayir ben disardan okumak istemiyorum
- +1 yıl
Bak bir hedefin varmış bende tamamen herseyden vaz geçiniz sanmistim
Soran+1 yılbu benim için tek sans ondan vazgectigim gün anasini bile satarim dunyanin
- +1 yıl
En azindan dini sohpet lere git veya radyodan dinle çok faydasi olacaktir
Gizli Üye(36-45)+1 yılne oluyoruz l*n dedim biri bana oyun mu oynuyor sanki benim dilimden biri beni anlatmış nasıl oldu bu ya
01 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum ki hicbir şeyi :(
+1 yıloLumLu düşün insanLarı oLduğu gibi sewmeye çaLış...
00 Yorumlainsanlara iyi davranmaya başlamalısın bence
034 Yorumla
Soran+1 yıliçimden gelmiyor :( insanlardan nefret ediyorum kimseye yakinlik duyamiyorum
Soran+1 yıluzun hikaye bir kardeşim var bir annem her şey o ikisinin yüzünden
Soran+1 yılkendim de dahil bütün insanlardan nefret ediyorum bebekleri bile sevesim gelmiyor
Soran+1 yılsenden de nefret ediyorum zorundayım tamam mi zorundayim
Soran+1 yılevet neden Seveyim sevmem için sebep bulamiyorum bu şekilde ölücem
Soran+1 yılLANET OLSUUUUUUUUNNNN
Soran+1 yılhataliyim aci cekiyorum geri donemiyorum anlamiyor musun daha da boka batmak istiyorum pislik içinde oleyim istiyorum çünkü benim hakettigim bu başka bir şey degil
Soran+1 yılhayatimda yeni bir sayfa acamayacak kadar acizim yetersizim
Soran+1 yılistemiyorum
Soran+1 yılama değil ki aile hayatim hic hoş değil evimde huzur yok kimse kimseye değer vermiyor kimse kendi dediğinden sasmiyor herkes birbirinin kötülüğünü istiyor ne yapayim ben onları seviyordum :(
Soran+1 yılodamdan cikmak içimden gelmiyor evden uzaktayken güzel ama artik evden uzakta olmak için firsatim kalmadi önündeki 1 yil icin
Soran+1 yılhem öyle hem imkanim yok
Soran+1 yılevet
Soran+1 yılsehirdisindan bahsediyordum :(
Soran+1 yılbu şartlar altinda en fazla bir gün uzak kalabilirim cevremden bu şehirde olmak bile huzurumu kaciriyor yani
Soran+1 yılyaptim
Soran+1 yıltesekkur ederim frojenx yardimci olmaya calistigin için :)
+1 yılHayat herşeye rağmen yaşamaya değer :)
02 Yorumla
Soran+1 yılher şey iğrenç
- +1 yıl
Sen öyle olmasıni istediğin için iğrenç
Gizli Üye(36-45)+1 yılyaşın kaç senin leydim _?
06 Yorumla
Soran+1 yıl18 inanabiliyor musun hicbir şeyi haketmiyorken yarin gidip hayatinizin geri kalanina yon verecek gerizekaliyi secicem
Cevap sahibi+1 yıltüm bunlar ergenlik bunalımları ))))))))))))
kafam çok bozuk sürekli içimden insanlara kotu davranmak geliyor sürekli insanların kalbini kirmak istiyorum kiriyorum sonrasında üzülüyorum ama yine de yapiyorum cidden kendimi bir pislik gibi hissediyorum bir de üstüne ortuluyum kendimden daha da daha da tiksiniyorum sorumluluklarini yerine getiremiyorum aklimda da açmak var lanet bir hayatim var yani ya kafayi yiycem ya da hic umut yok ama duzelecek bazi şeyler asosyalim odamdan disariya cikmiyorum ne olacak bu boyle kafam çok karisik bir şeyler söyleyin kardeslerimden ailemden herkesten tiksiniyorum :(
Soran+1 yılkime derdimi acsam boyle söyleyip beni yine ban birakiyorlar yasim 18 diye sorunlarim kimsenin umrunda değil kimse yardimci olmaya calismiyor :(
Cevap sahibi+1 yıloy oy kıyamam )))
Cevap sahibi+1 yılsen mutlugu bile kendine bir sorun haline getiriyorsun bak ailemden nefret ediyorum demişin ama hayadta en çok sevdiklerin ve en çok güvene bilecegin ailendir
Cevap sahibi+1 yılben dinlerim seni sen şimdi tek tek anlat bakalım senin canını sıkan şeyleri
Diğer konusunda 328 cevap paylaştı. İşte gizli kalmış bir cevher:)
00 Yorumla
+1 yılBen kölen olabilirim ;)
01 Yorumla- +1 yıl
La bir bitmediniz ha
Aşık ol.
03 Yorumla
Soran+1 yılaşık olamam ki
Soran+1 yıldaha önce bu isten sogudum ve daha büyük problemim var ailem insanlar :(
Insanlari öldür işkence yap bundan zevk al :)
06 Yorumla
Soran+1 yılkalplerine işkence yapiyorum ama zevk almiyorum :( lanet olasica tezini kanıtlamak için gönüllü olursan seri katil bile cikabilir bu malzemeden :(
Soran+1 yılbu malzemeden sadece bokluk cikar tamam mi sadece :(
Soran+1 yıllanet penisini dilim dilim ederim tamam mi dikemezsin çok boktan bir hayatin içindeyim lanet penisini de al git burdan
Hocam gecmis olsun
00 Yorumla
Devamını Gör(4)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar