Arkadaşım yurtdışında yaşıyor. doğum günü için ne yapmalıyım?

arkadasim yurtdisinda yasiyor. hediye yollayamam koy yerindeyiz bu aralar. zor olur hediye almak yollamak fln. ay sonu dogum gunu... gecen yil pankart hazirlayip foto cekinip atmistim. bu yil ne yapiyim bilmiyorum. uzunca dogum gunu mesaji atsam sonuk kalir mi? mutlu olurmu? benim dogum gunumde yasadigi sehri videoya cekmisti uzun uzun. cok mutlu olmustum. ben ne yapayim peki?
Arkadaşım yurtdışında yaşıyor. doğum günü için ne yapmalıyım?
Cevapla