Şeyma subaşı denen kızı çok kıskanıyorum/ Bu nasıl geçer?

ağır depresyon hastasıyım galiba doğduğumdan beri.. ailem çok fakir ve sorunlu tipler.. çocukluğum pislik ve kavga içinde bir evde geçti.. yüzümde ev kazası nedeniyle iğrenç izler var.. boyum 1:55 ve kilo problemim car.. burnum kocaman saçlarım iğrenç.. tipsizim yani, hayatımda hiç bir erkek beni sevmedi istemedi, yıllardır orda bur da çalışıyorum 3 kuruş için

bu kıza taktım acun Ilıcalının sevgilisi, 19 yaşında tanışmışlar, kızın uzun ince çok güzel zaten güzel bir ailede büyümüş, adam bunu çok seviyo, buda sürekli fotoğraflar çekip harika zengin hayatını paylaşıyor.. sürekli gülüyor sürekli mutlu...

neden, neden , neden neden kimileri şanslı doğuyor hayatlarının her anı harika, kimileri benim gibi şanssın zor ve kötü hayatları var.. Allaha isyan ediyorum.. ölmek bir an önce kurtulmak istiyorum.. doktora gittim.. her gece her gündüz dualar ettim geçmiyor.. bu kızı ve kendi hayatımı karşılaştırmaktan duramıyorum.. beynim patlıcak gibi içim lağım gibi oldu... bana yardım edecek biri yok mu bu dünyada
Şeyma subaşı denen kızı çok kıskanıyorum/ Bu nasıl geçer?
Cevapla