Neden bazı kızlar/kadınlar soğuk havalarda kısa etek giyipte üzerine atkı, bere, kalın mont giyer? Ateşliyim mi demek istiyorlar?

Biz dötümüz donarken onlar çıplak geziyor, neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Üşümüyorlar mı peki?
Neden bazı kızlar/kadınlar soğuk havalarda kısa etek giyipte üzerine atkı, bere, kalın mont giyer? Ateşliyim mi demek istiyorlar?
Cevapla