İzmiri kazandım izmiri bilmiyorum önerileriniz neler izmiri nasıl tanımlarsınız?
Cevabın nedir?
Cevapla
Sakın ortama fazla uyma okulu bitiremezsin :) disardan buraya gelen öğrenciler çok dagitir genelde kendini. Ama sen antalyadan geliyorsun alisiksindir. Gezilecek öyle cook çok yeri yok ama her yere yakindir Şirince olsun Efes olsun kusadasi olsun ya da kendi içindeki yerlere falan begenirsin bence
03 Yorumla
En İyi Cevaplar
İzmir'de yaşıyorum. Harika bir karar verdin diyebilirim. Tam bir öğrenci şehridir zaten.. Çabucak alışacağını düşünüyorum :)
06 Yorumla- +1 yıl
Hahahah sen keşfedersin. Zaten gelen gitmek istemiyor. İzmir büyük ama kolay bir şehir. Gelmişken sonradan japon parkını falan da ziyaret et derim. Ha ama şöyle bir durum var. İzmire gelenler çok geziyor. Bu yüzden dersler biraz sıkıntı olabilir ya da çok para harcayabilirsin sürekli gezmekten :D
- Diğer konusunda 477 cevap paylaştı.
+1 yılİzmirin kızları çok açık giyiniyolar kanka baya açık. Tespitlerime göre yakışıklı erkekler sağ gibi dolaşıyo tipsiz erkekler sevgilsiyle dolaşıyo. Birçok erkeğin boyu 1.85 den kısa yani kimse inkar etmesin. Ama İnciraltı Konak Karşıyaka Alsancak 10 numara yerler diğer yerleri 5 para etmez
014 Yorumla- +1 yıl
Aynen Antalyada iyi. Bornovayı çok gezmedim her gidişimde geçiyorum ordan ama pek iyi değil. İzmir birazda pahalı
- +1 yıl
Nerde okucaksın ve nerde kalıcaksın dediğim yerler baya pahalı :d
- +1 yıl
Lhasa ne sanenesi sadece anlatıyom orayı mal mal konuşma
- +1 yıl
Baban ne kadar alıyo aylık
- +1 yıl
Bana babam aylık 1000 TL gönderiyo yaz tatilinde ara sıra çalısıyom çalıştığım parayı da yiyom üniverste bursta veriyo ama gene para yetmiyo :D
- +1 yıl
Evet gittiğim mekanlarda bir çay 2 TL Kutu kola 3 TL 4 TL deişiyo arkadaşlarla tatile de gittik 1 hafta sırf onun parasını çıkarmak için 1 ay çalıştım :DD
- +1 yıl
Tam evlenilcek kadınsın ozaman benim gibi bir karıyla evlenirsem ben 1 ayda iflas bayraklarını çekerim :DD
Gizli Üye(30-35)+1 yılvalla herkes seviyo ama ben yazan aklıma diyorum
027 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılsıcak, özel okuldayım millet hep birbirini tanıyor kolejden liseden vs ben biraz daha ortama uzak kalıyorun haliyle filan. birde sıkıcı geliyor bana bir Bursa, Ankara, İstanbul degil.
Cevap sahibi+1 yılİzmir ekonomi.
senin?
Cevap sahibi+1 yıliyiymiş :D
burslu mu burssuz mu?
Cevap sahibi+1 yılbenim burssuz :(
o zaman hayat sana güzel olacak emin ol :D
Cevap sahibi+1 yılhe yarı burslulara %100 kadar güzel degil :D
lojistik okuyorum ben 4 senelik. sigaranin olayı rektör degil ya :D
ben hazırlıktayken olan bir olaydan sonra yasaklandı :D
Cevap sahibi+1 yılya okulun eğitimi iyi de mütevelli heyetine gıcığım en başta :D
dini imanı para heriflerin. dersteyim şimdi çıkınca resmini atayım kafesin :D
Cevap sahibi+1 yılAdalet Türkçe mi?
Cevap sahibi+1 yıl2. yabancı dili almazsın ama sanırım hazırlık okuyacaksın değil mi?
Cevap sahibi+1 yılqeyf :(
Cevap sahibi+1 yılherkes o sebeple giriyor zaten :D
bu arada izmir'i sevmediğim için hep tepki görmüşümdür o yüzden gizledim kendimi :D
resimleri çektim yollarım birazdan :D
Cevap sahibi+1 yılşimdi bu C blok oluyor :D derslerin genelde burada olacaktır diye tahmin ediyorum. burdan oraya geçiş kapalı şu an şantiye yaptılar okulu :D hazırlık binası yapıyorlar C bloğun yanına. Önceden halı saha vardı :( https://i.hizliresim.com/NYljOX.jpg
Burası Starbucks. Bu sene 2. dönemin başına yakın açıldı. https://i.hizliresim.com/M9ojD1.jpg
Smoking area :D https://i.hizliresim.com/kZG59q.jpg
https://i.hizliresim.com/nYj4bN.jpg
https://i.hizliresim.com/9vgjbZ.jpg
Sigara içilebilir alanın devamında turnikeler var. millet genelde turnikelerden çıkıp kapının önünde içmeyi tercih ediyor.
bu yolun devamında 1 tane daha var böyle sigara içilebilir alandan.
bu arada bir sorun filan olursa yazabilirsin çekinme :D
Cevap sahibi+1 yılnoldu beğenmedin mi :(
Cevap sahibi+1 yılyok ya zaten 2 senelik. izmirin bilkenti gibi bisey okul. ismi iyi yani bir çok özele göre.
bende dedim heralde gördükten sonra morali bozuldu kapattı :P
teşkkürler :)
Cevap sahibi+1 yılben sevmesem de izmiri de beğenirsin bence :)
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
18Cevap
+1 yılbeklentin nedirki? eğlenmeklik yerlermi? ucuz kiralık evlermi? nezih mahallelermi? tabi birde ucuz fotokopicimi:):):) bugün İzmir berbattı mesela, trafik berbattı. 2 yağmur düştü heryer tıkantı, alt geçitler su doldu, saatlerce yolda kaldık...
00 Yorumla
+1 yılYaşanılasıdır. Dünyada yaşanılacak 6. kent seçmiş birileri ama o kadarda değil:)
hayırlı olsun. Umarım dokuz eylül ya da teknoloji değil ege üniversitesidir.015 Yorumla- +1 yıl
yaşar , ekonomi?
- +1 yıl
Hayırlı olsun.
Okulunun olduğu yer olan Balçova Alsancak karşıyaka özellikle de öğrenci semti olan Bornovaya uzak ama sorun olmaz en azından balçovada kafan daha dinç olur:)
ve Ulaşımı rahat ve ucuz. Metro bile başlı başına pek çok sorunu hallediyor.
İnsanları sıcakkanlı genelde istediğin her türlü ortam var bunu kendin belirlersin.
Okula başlayınca zaten zamanla gezip görebileceğin yerleri öğrenirsin. Keyfini çıkar.:) - +1 yıl
konakta hemen göze batan ''ykm'' binası var onun hemen yanında ulaşım dairesinden alabiliyorsun. detaylar için https:// www. eshot . gov. tr/UlasimKartlariDuyuru. aspx? Id=43
- +1 yıl
ileride aklına takılan soracağın birşey olursa memleket hasreti çeken izmirli olarak sorularını bekliyorum :)
- +1 yıl
Nere ile kıyasadığına bağlı, Rusya ya da iskandinavya bölgesi kadar olmasada türkiye oranına göre biraz fazla evet çünkü balkan göçmenleri çok :))
- +1 yıl
havasından suyundan değil gelen insanların çeşitliliğinden ve göçmenlerden gelen bir güzelliği var :)
Bu arada da renkli gözlü demek nedir ya siyah ya da kahverengiyi renkten saymıyonuzmu dışlıyonuzmu saydam mı onlar. - +1 yıl
tamam güzel şehir ama fransadaki demir yığını kulesinden dolayı sözde aşıklar şehri anılıp isim yapması gibi bişey türkiyede İzmir denilince oh valla yaşıyonuz gibi tepkiler.:)
İzmir harika bir şehir. Öyle izmirin kızları güzel filan diyolar ama inanma kendimde dahil güzel görmedim hiç :D
Erkekleri her cinsten var :D Herşeyiyle güzel İzmir yanii12 Yorumla
+1 yılbir öğrenci işin güzel yerlerden biri.. Kendine has bir havası ve tarzı olduğunu göreceksin.. hem iyi manada hem kötü manada:)
02 Yorumla- +1 yıl
önemli değil. iyi bir öğrencilik geçirmen dileklerimle..
Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ben İzmir karşıyakadayım kanka kızları güzel sayılır. Gelirsen karşıyakaya yardımcı olmaya çalışırız.
04 YorumlaEn güzel kenti kazanmış sin Tebrikler. Ege'nin incisi. hosgeldin kentimize
05 Yorumlasabah kahvaltıda boyoz yemek güzeldir bide kordonda çay içmek ama sevmiyorum izmiri
08 Yorumla
+1 yılİzmir tek kelimeyle muhteşemdir tarif edilmez, hayırlı olsun:)
01 YorumlaDiğer konusunda 521 cevap paylaştı. İzmir de her ortam vardır ama insanları iyidir , kızları taş dır , erkeğin hertürlüsü vardır izmirde asdfg , sonuç : keşke bende izmiri yazaydım :(
05 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMükemmel olarak tanımlayabilirim. Doğduğumdan beri bu şehirdeyim.
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBalçova güzel yer ama biraz pahalı gelebilir. Ulaşım konusunda da merkeze rahat gelebilirsin. Konak, Alsancak en güzel gezilecek yerler. Ve tabii ki üzerine Forum Bornova. Ayrıca Balçova'dan Gaziemir Optimuma da gelebilirsin.
Cevap sahibi+1 yılYani var da yapacak bir şey yok. Onlar da insan (!) sonuçta
+1 yılSıcak havası nemli kıalrı güzel eğer güzel değilsen pek şansın yok orda :)
02 Yorumla- +1 yıl
hehehehe sadce fikir ve öneri
- Diğer konusunda 526 cevap paylaştı.
+1 yılİzmir sınırlarına gırerken anlarsın ızmırı :) paylaşılmaz yaşanır orası
04 Yorumla- +1 yıl
valla ben askerlıgımı orda yaptım 4 gun fırarım var sırf ızmırı tanımak ıcın hayat cok guzell :D
- +1 yıl
guzel yaşamak dıleyıgle :)
Güzel kızlarıyla ünlü nadide bir şehrimizdir.
12 YorumlaBakimsiz rutubetli duzensiz
02 Yorumla
+1 yılİzmire izmirliler çiğdem diyor diye biliyorum :/
07 Yorumla- +1 yıl
Arabaya tomofil? :/
- +1 yıl
İzmirliler farklı dil konuşuyo galiba
- +1 yıl
yok salladım zaten :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılGavur memleketi. Yandın
01 Yorumlaege ise güzel hayatın olur
07 Yorumla
+1 yılAllah baska dert vermesin
01 YorumlaYaşaya bilcen e iyi şehir emin ol çok şanslısın..
017 Yorumlaİzmir güzeldir :) Başka tanımlamam yok
01 YorumlaGüzel yer İzmir bende yaban ci siyim ama iyi
02 Yorumla- Diğer konusunda 488 cevap paylaştı.
+1 yılİzmire calismaya gelecem yardimci olurumm
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgüzel yer. keyfine bak derim ben.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılrica...
İzmir candır
22 Yorumla
Devamını Gör(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar