Ülkemizde yüzde 60 civarı idiot var iran , arap ülkeleri ve kuzey afrika ülkelerinde ise bu oran yüzde 80 ler de ! Avrupalıların neden kendine üstün olarak baktığı belli oluyor şimdi. Beyaz ırk oldukları için değil daha zeki, okumuş ve akıllı oldukları için. Ayrıca en çok gay araplarda ve güney asyalılarda var, o yüzden yallah Afganistana veya Arabistana diyin eşcinsel destekçilerine yallah Hollandaya veya İngiltere ye değil ! Not: Yanlış anlaşılma olmasın! Kesinlikle homofobik değilim olamamda zaten çünkü bende lezbiyenim, hemde ağırlıklı olarak değil , TAMAMEN. Arabistan ve Afganistan "erkek" eşcinseller için cennet olacak biryer. Harem bile kurarsınız. Bence bi düşünün derim :)
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Orta Doğuda ki (Türkiye dahil) tüm ülkelerin cahil ve geri kafalı olması sizi de isyan ettiriyor mu?
Bende Kanada da doğmak isterdim ama burada doğduk işte yapacak bir şey yok. Bence zaten insanları bilinçli şekilde cahillestiriyorlar yoksa şu an ki hükümet başta olamazdı
Valla ben de eskiden isyan ediyordum. Şimdi sadece tiksinerek bakıyorum cahil, ukala insanlara. Hiç tartışmiyorum ve görmemiş gibi yapıyorum. Sana da öneririm böyle yapmanı. Ömrün uzar😊