Ölüme karşı tepkisizlik dalga geçme gülme psikopatlıkmıdır?

Biri ölünce dalga geçiyorum hayatıma bakıyorum psikopatmıyım? Biri zorla ağlatırsa ağlarım yoksa yıllar geçse ağlamam öyle yaşar giderim. Arkadaşımın babası ölmüştü bir kaç yıl önce ablası fazla ağlayıp benide ağlatmıştı onun dışında tepkisizim.
Ölüme karşı tepkisizlik dalga geçme gülme psikopatlıkmıdır?
Cevapla