Erkekler, Pisuvarda işerken son damlayı çıkarmak için şeyi ileri geri çekmek doğru mu?

Arkadaşlar umumi tuvaletlerde karşılaştığım bir durumdur. Yanımdaki adamların çoğu işedikten sonra 31 çekiyormuş gibi ileri geri çekiyorlar son damlayı çıkarmak için. Yani ben hiç böyle yapmıyorum da, öyle yapmak normal midir? Bana hep tuhaf geliyor. Ben kendim pisuvara işerken çok yakın durmuyorum mesela tiksindiğimden, o yüzden öyle yaparsam yanımdaki insan bakıp yanlış anlayabilir bence. Siz ne düşünüyorsunuz?
Erkekler, Pisuvarda işerken son damlayı çıkarmak için şeyi ileri geri çekmek doğru mu?
Cevapla