Taft sac kopugu (sabitlestirici) aldim. Nasil kullanabilirim? tavsiye eden varmi?

Saclar nemliyken uygulanicak yaziyor ama islakken uygulamayin diyorlar. nemli derken neyi kast ediyorlar tam olarak? Nasil sekil verebilirim kopuk sikip orup yatsam guzel olurmu mesela kabarmayi onlermi? Yardimlarinizi bekliyorum..
Taft sac kopugu (sabitlestirici) aldim. Nasil kullanabilirim? tavsiye eden varmi?
Cevapla