:Dsd ya biliyorum komik bir durum ama dünya haritasını hep böyle algıladımharitanın en solunda amerika, en sağında rusya ortada avrupa, ortadoğu falan :Dsd
tabi dünya yuvarlak olduğu jeton niyetine düşünce haritayı sağa kaydırırsınrusyayla amerikanın sınır komşusu olduğunu çakıyorsunuz adasd
Rusyayla Amerikanın Sınır komşusu olduğunu yeni çakıyorum sizde öyle sanıyor muydunuz?
Kanka yeni bir bilgi vereyim, belki bilmiyorsundur. Türkiyeden Amerikaya uçakla giderken, dümdüz İtalyanın, Fransanın, İspanyanın üstünden değil de daha da yukarı çıkıp daha sonra yavaş yavaş haritada aşağı inerek Amerikaya ulaşıyor. Bu da dünyanın geoit olmasından kaynaklı. Çok uzun yolmuş sanılsa da, 17 saatte gidilecek yolu 13 saate düşürülüyor. 😃
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Covid'in ilk zamanlarında Çinden sonra en çok Amerika etkilenmişti, mevzuyu orada ayıkman lazımdı.
hacı nebilim amerika bu dünyanın her yanından insan alıyor o mantıkla düşündüm :D
Bir erkeğin max coğrafya bilgisi bu olmalı boşver kanka
Sonuç olarak moscow nire ameriga nire
hahaha :Ddsd
Kanka hatta Alaska Ruslarındı, parayla Amerikaya sattı. 😃😃
onuda yeni öğrendim vay anasını be
Kanka yeni bir bilgi vereyim, belki bilmiyorsundur. Türkiyeden Amerikaya uçakla giderken, dümdüz İtalyanın, Fransanın, İspanyanın üstünden değil de daha da yukarı çıkıp daha sonra yavaş yavaş haritada aşağı inerek Amerikaya ulaşıyor. Bu da dünyanın geoit olmasından kaynaklı. Çok uzun yolmuş sanılsa da, 17 saatte gidilecek yolu 13 saate düşürülüyor. 😃
Önemli bi detay değil ki sibirya çok büyük bir yer zaten rusyanin merkezi amerikaya uzak
Alaska bölgeside aslında Rusyaya aitti. 1860 dolaylarında 7 milyon dolara satın aldı ABD orayı.
1954 yılında Rusya Alaska’yı Amerika’ya çok ucuz bir miktara satmış biliyormusun
1854tür o.
@Realgar olabilir tarihlere takılmayalım 1 asır hepi topu 😂😂
Yaşlanıyoz hacı. 2 asır olacak nerdeyse. Sen çeyrek asırdan fazla yaşadın, düşün. Farketmiyoruz ama yaşlanıyoz pfff
@Realgar 😂😂😂 doğru diyorsun mantıklı
coğrafya hocan ağlıyor :D
kopya çekmiştim hep zaten asdasd
denizden komşuluk pek komşu gibi gelmiyor bana ya :D karayla yakından bağlantısı daha mantıklı :D ama olabilir
Aralarından okyanus sızmaz abd ile rusya nın hzejdje
Aralarından okyanus sızmaz abd ile rusya nın hzejdjekskke
@ffgjklşşjgd çok kötüydü ahdghasgkh :D
🙄 🙄 Böyle haritaya böyle espri