Rusyayla Amerikanın Sınır komşusu olduğunu yeni çakıyorum sizde öyle sanıyor muydunuz?

:Dsd ya biliyorum komik bir durum ama dünya haritasını hep böyle algıladım
Rusyayla Amerikanın Sınır komşusu olduğunu yeni çakıyorum sizde öyle sanıyor muydunuz?
haritanın en solunda amerika, en sağında rusya ortada avrupa, ortadoğu falan :Dsd

tabi dünya yuvarlak olduğu jeton niyetine düşünce haritayı sağa kaydırırsın
Rusyayla Amerikanın Sınır komşusu olduğunu yeni çakıyorum sizde öyle sanıyor muydunuz?
rusyayla amerikanın sınır komşusu olduğunu çakıyorsunuz adasd
Rusyayla Amerikanın Sınır komşusu olduğunu yeni çakıyorum sizde öyle sanıyor muydunuz?
Cevapla