Pedimi değişirken kaynım gördü çok utandım ne yapılmalı bu durumda çok kötü oldum ya :(?

dalga geçicek olan uzak dursun !!
eşimin kardeşi bizimle kalıyor dün eşim evde yoktu oda sessizce girmiş anahtarı vardı bende slonun ortasındaydım pedimi değişirken pat diye dalınca o vaziyette karşılaştık çok kötü oldum ya :((
eve gelmedi o gün oda zaten bende çok utanıyorum ya..
Pedimi değişirken kaynım gördü çok utandım ne yapılmalı bu durumda çok kötü oldum ya :(?
Cevapla