Simdi goruyoruz tesettürü cok yanlis uyguluyorlar sadece başı kapatmakla oluyormus gibi sanıyorlar. Ben oyle olmak istemiyorum fakat diger turlu de kendimi kotu hissedecekmisim gibi geliyor. Cunku cok zor bu zamana kadar acik olan biri birden kapaninca hayati degicesekmis gibi geliyor. Ve cevre cok onemli benim cevremde kapali cok az ailem disinda o yuzden sanki onlarin yanında dislanacakmisim gibi geliyor.
Kafam cok karisik simdilik kendimi evlenince kapanirim diye avutuyorum.
Yaptiklarim icin cok tövbe ettim sonra tekrar yaptım kendime soz verdim tövbe edip kapanacagim diye ama yok bir türlü olmuyor. Sanki kötü bir insanmisim gibi...
Aranizda zorlansada tesettürlü olmayi basaran var mi? Belli bir yastan sonra kapanan bunu hakkiyla yerine getiren?
Kafam cok karisik simdilik kendimi evlenince kapanirim diye avutuyorum.
Yaptiklarim icin cok tövbe ettim sonra tekrar yaptım kendime soz verdim tövbe edip kapanacagim diye ama yok bir türlü olmuyor. Sanki kötü bir insanmisim gibi...
Aranizda zorlansada tesettürlü olmayi basaran var mi? Belli bir yastan sonra kapanan bunu hakkiyla yerine getiren?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar