Tesettürlü olmak zor geliyor buna ayak uydurmak gercekten cok zor. Kapanmayi istesem de bir korku olusuyor ya yapamazsam diye?

Simdi goruyoruz tesettürü cok yanlis uyguluyorlar sadece başı kapatmakla oluyormus gibi sanıyorlar. Ben oyle olmak istemiyorum fakat diger turlu de kendimi kotu hissedecekmisim gibi geliyor. Cunku cok zor bu zamana kadar acik olan biri birden kapaninca hayati degicesekmis gibi geliyor. Ve cevre cok onemli benim cevremde kapali cok az ailem disinda o yuzden sanki onlarin yanında dislanacakmisim gibi geliyor.
Kafam cok karisik simdilik kendimi evlenince kapanirim diye avutuyorum.
Yaptiklarim icin cok tövbe ettim sonra tekrar yaptım kendime soz verdim tövbe edip kapanacagim diye ama yok bir türlü olmuyor. Sanki kötü bir insanmisim gibi...

Aranizda zorlansada tesettürlü olmayi basaran var mi? Belli bir yastan sonra kapanan bunu hakkiyla yerine getiren?
Tesettürlü olmak zor geliyor buna ayak uydurmak gercekten cok zor. Kapanmayi istesem de bir korku olusuyor ya yapamazsam diye?
Cevapla