Aralarında Azerbaycan ve Türkmenistan birlikleride var. Ve Kırgızlarda dahil. 10 binlerce kadının dayanamayıp intihar etmesine neden oldular. Türkiye'nin bu birlikte olmaması beni mutlu ediyor.
Boş yapma ya araştırmıştım bu konuyu Sovyet askerleri 2 milyon kadına tecavüz edildi demek tamamen batı propagandası, bir kere o tarihte Berlin'de 2 milyon kadın yok, Evet tecavüz vakaları olmuş çok ağır şartlarda savaşan ülkesi yerle bir olmuş her gün Alman askerleri tarafından dostları öldürülen bir askerin psikolojisiji sen anlayamazsın, bunun üzerine genel komutanlıkdan kesin emir çıkıyor tecavüz vakalarını en aza indirmek için bir Sovyet askerî itiraf ediyor mesela yaptığını o an bana çok normal gelmişti ama Savaştan sonra kendimden nefret ettim diyordu. Ayrıca Amerikan askerlerinin İtalya ve Almanyada yaptığı vahşetleri tecavüzleri bilmiyorsun sanırım
Tecavüz edilen kadın sayısı net rakam 800 bin tüm kayıtlarda ve kaynaklarda bulabilirsin. 2 milyona kadar olduğu tahmin ediliyor. Senin o askerleri psikolojileri nedeni ile savunmana gerek yok , araştırmış gibi görünmeye de çalışma , Nazilerin çökmekte olduğunu bildiklerinden askerler çok rahat bir şekilde şehirlere giriyor. Tüm kaynaklarda Halkın savaş ve krizden dolayı Nazilere desteği kestiklerini ve Sovyet askerlerinin hoş karşılandığını görebilirsin. Psikoloji ne olursa işkence edilerek tecavüz ŞEREFSİZLIKTİR. Malesef bunu yapanların içinde Başta Azerbaycan , sonrasında Türkmenistan ve daha sonra Kırgız Türkleri de yer alıyor. Amerika'nın neler yaptığını da biliyorum merak etme. Sen sadece sırf türk oldukları için savunuyorsun. O tecavüze uğramamak için onbinlerce kadın intihar ediyor. Durum böyleyken Irkın zerre önemi yok.
Ayrıca okuduğunu anlamıyor musun sen mk ben bu psikolojide oldukları için masum olduklarını mi söyledim? Senin dediğin gibi canavar deiller bunun bir sebebi var diyorum. Ayrıca sovyet ordu komutanları askerleri sık sık uyardığı biliniyor bununla alakalı yasaklar genelgeler var araştırabilirsin. Hem Türk olmamla bir alakası yok filmlerde bile Amerikan askerî bir kıza tecavüz edince Almanyada çok romantik gösteriyorlar ama Sovyet askerî canavar öyle mi? Buna karşı çıkıyorum o dönemde gerçekten Sovyetler çok büyük acılar yaşadı bunu unutmamak gerekir
Yok net rakam 800 değil , 860 . O kadar kaynak istemene gerek yok araştırsan kendin göreceksin zaten. Kaynak : www.google.com/.../2-dunya-savasinda-860-bin-alman-kadina-tecavuz-edildi Cnn ye güvenmiyorsan hürriyet var , güvenmiyorsan milliyet var , onada yok dersen Wikipedia var. Ha oda olmaz dersen BBC var.
Bana birinci el bir kaynak göster Google yazsam çıkar zaten bunlar ne yapayım ben iddialar, ve varsayımlar üzerinden sovyet canavar Amerika kahraman diyen medyayı
Ömründe birkez bile Wikipedia kullandığını varsayarak tekrar söylüyorum. Wikipedia tüm dünyanın kabul ettiği ve senin birinci ağız dediğin kaynağın temeli. Al şu kaynağı oku. en.m.wikipedia.org/.../Rape_during_the_occupation_of_Germany . Dünyadaki nerdeyse tüm üniversiteler kaynakça Wikipedia kullanırken senin burda hâlen kaynak sorgulamanı yadırgamamak elde değil. Platform haber platformu değil , Herşeyin belgesi mevcut. Dışarıdan 1-2 insan bu sohbeti görse sana içten ne diyeceklerini az - çok tahmin edebiliyorum , kendini düşürme lütfen.
Wikipediayı sık sık kullanırım ama Wikipedia tam anlamıyla güvenilir bir kaynak deildir ayrıca tüm üniversiter Wikipediayı kaynak olarak kullanıyor demen ne kadar cahil olduğunu da ortaya koyuyor, bir şey demek istemiyorum sana iyi günler
Dünyanın en iyi üniveristeleri makale ve araştırmalarının çoğunda Wikipedia'yı kaynak olarak kullansın , ve bunu dile getirince cahil olayım. d. kabullenemeyen veya üste çıkmaya çalışan insan iticiliği bu olsa gerek ilk defa sende tattım. Bende başka birşey demiyorum iyi günler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kaynak: doblocu eniştem
Senin enişten kesin doblocudur ona şüphe yok. Yazacağın 3 kelime yerine araştırma yapsan bilgilensen daha mı kötü
Boş yapma ya araştırmıştım bu konuyu Sovyet askerleri 2 milyon kadına tecavüz edildi demek tamamen batı propagandası, bir kere o tarihte Berlin'de 2 milyon kadın yok, Evet tecavüz vakaları olmuş çok ağır şartlarda savaşan ülkesi yerle bir olmuş her gün Alman askerleri tarafından dostları öldürülen bir askerin psikolojisiji sen anlayamazsın, bunun üzerine genel komutanlıkdan kesin emir çıkıyor tecavüz vakalarını en aza indirmek için bir Sovyet askerî itiraf ediyor mesela yaptığını o an bana çok normal gelmişti ama Savaştan sonra kendimden nefret ettim diyordu. Ayrıca Amerikan askerlerinin İtalya ve Almanyada yaptığı vahşetleri tecavüzleri bilmiyorsun sanırım
Tecavüz edilen kadın sayısı net rakam 800 bin tüm kayıtlarda ve kaynaklarda bulabilirsin. 2 milyona kadar olduğu tahmin ediliyor. Senin o askerleri psikolojileri nedeni ile savunmana gerek yok , araştırmış gibi görünmeye de çalışma , Nazilerin çökmekte olduğunu bildiklerinden askerler çok rahat bir şekilde şehirlere giriyor. Tüm kaynaklarda Halkın savaş ve krizden dolayı Nazilere desteği kestiklerini ve Sovyet askerlerinin hoş karşılandığını görebilirsin. Psikoloji ne olursa işkence edilerek tecavüz ŞEREFSİZLIKTİR. Malesef bunu yapanların içinde Başta Azerbaycan , sonrasında Türkmenistan ve daha sonra Kırgız Türkleri de yer alıyor. Amerika'nın neler yaptığını da biliyorum merak etme. Sen sadece sırf türk oldukları için savunuyorsun. O tecavüze uğramamak için onbinlerce kadın intihar ediyor. Durum böyleyken Irkın zerre önemi yok.
Net rakam 800 bin mi? Kaynak göster
Ayrıca okuduğunu anlamıyor musun sen mk ben bu psikolojide oldukları için masum olduklarını mi söyledim? Senin dediğin gibi canavar deiller bunun bir sebebi var diyorum. Ayrıca sovyet ordu komutanları askerleri sık sık uyardığı biliniyor bununla alakalı yasaklar genelgeler var araştırabilirsin. Hem Türk olmamla bir alakası yok filmlerde bile Amerikan askerî bir kıza tecavüz edince Almanyada çok romantik gösteriyorlar ama Sovyet askerî canavar öyle mi? Buna karşı çıkıyorum o dönemde gerçekten Sovyetler çok büyük acılar yaşadı bunu unutmamak gerekir
Yok net rakam 800 değil , 860 . O kadar kaynak istemene gerek yok araştırsan kendin göreceksin zaten. Kaynak : www.google.com/.../2-dunya-savasinda-860-bin-alman-kadina-tecavuz-edildi
Cnn ye güvenmiyorsan hürriyet var , güvenmiyorsan milliyet var , onada yok dersen Wikipedia var. Ha oda olmaz dersen BBC var.
Abi ne diyim bilemedim ya aklın yok fikrin var yeminle kaynak göster diyince gazete haberi gösteren birini ilk kez görüyorum
Birde batı modern Batı menşeli gazeteler yani 🤦
Dostum sen şaka mısın? BBC ve Wikipedia dünya kaynağı , ordan ister misin linki?
Bana birinci el bir kaynak göster Google yazsam çıkar zaten bunlar ne yapayım ben iddialar, ve varsayımlar üzerinden sovyet canavar Amerika kahraman diyen medyayı
Ömründe birkez bile Wikipedia kullandığını varsayarak tekrar söylüyorum. Wikipedia tüm dünyanın kabul ettiği ve senin birinci ağız dediğin kaynağın temeli. Al şu kaynağı oku. en.m.wikipedia.org/.../Rape_during_the_occupation_of_Germany . Dünyadaki nerdeyse tüm üniversiteler kaynakça Wikipedia kullanırken senin burda hâlen kaynak sorgulamanı yadırgamamak elde değil. Platform haber platformu değil , Herşeyin belgesi mevcut. Dışarıdan 1-2 insan bu sohbeti görse sana içten ne diyeceklerini az - çok tahmin edebiliyorum , kendini düşürme lütfen.
Wikipediayı sık sık kullanırım ama Wikipedia tam anlamıyla güvenilir bir kaynak deildir ayrıca tüm üniversiter Wikipediayı kaynak olarak kullanıyor demen ne kadar cahil olduğunu da ortaya koyuyor, bir şey demek istemiyorum sana iyi günler
Dünyanın en iyi üniveristeleri makale ve araştırmalarının çoğunda Wikipedia'yı kaynak olarak kullansın , ve bunu dile getirince cahil olayım. d. kabullenemeyen veya üste çıkmaya çalışan insan iticiliği bu olsa gerek ilk defa sende tattım. Bende başka birşey demiyorum iyi günler.
Dunyadan kurtulmak tek isteğim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!