Futbol boş iş midir ve insanlar neden futbolu abartırlar?

Arkadaşlar size iki soru soracağım birincisi futbol boş iş midir bazı insanlar futbolun boş olduğunu söylerler benim fikrimi sorarsanız insani olarak faydaları var ama inanca bir faydası yok yani müslümanlığa bir faydası yok siz ne düşünüyorsunuz bu konuda futbol gerçekten boş iş midir hatta futbolun boş olduğuna dair videolar da var izlemenizi tavsiye ederim aynı zamanda video hakkında düşüncelerinizi de paylaşabilirsiniz işte linki https://www.youtube.com/watch?v=ft9_MCp_9o0 ikinci bir soru ise insanlar futbolu neden abartırlar farkında mısınız sırf bir futbol yani oyun için insanlar birbirini yiyor gol olduğunda deliler gibi bağırıyor gooool diye sanki başbakan gelmiş gibi karşı takım gol attığında yani takım gol atamadığında ise üzülüyor dünyada o kadar müslüman zulüm görürken katledilirken üzülmeyen ağlamayan insanlar futbol için gözyaşı döküyorlar farkında mısınız videoda zaten linkini verdim sırf futbol için gözyaşı döküyorlar adamların annesi ölse bile günümüzde maça giden insanlar var Arkadaşlar sizce ne gerek var böyle şeylere neden müslümanlara ağlamıyoruz da futbol için gözyaşı döküyoruz bir futbol ve eğlence için neden gözyaşı dökülür bence bir futbol için ağlanılmaz diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Futbol boş iştir Faydası yoktur
Futbol Boş iş değildir fakat İnanca yani İslama faydası yok
Futbol boş iş değildir faydaları da var zararları da
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Futbol boş iş midir ve insanlar neden futbolu abartırlar?
Cevapla