Ben çok güzel tuzlu kurabiye yapıyorum diyen hamarat kızlarımız kimler?

Evettt.
Canım çok pis tuzlu kurabiye istedi çayın yanında. Az sonra aşağı inip yapıcam.
Daha önce tuzlu hiç yapmadım. Genelde ben normal kurabiye/kek/pasta falan yapıyorum. Bu yüzden internetten tarif almak istemedim pek.

Daha önce yapıpta "ben yaptım çok güzel oldu" dediğiniz bir tarifiniz varsa paylaşır mısınız?

Mümkünse ağızda dağılan bir şey olsun :D
Ben çok güzel tuzlu kurabiye yapıyorum diyen hamarat kızlarımız kimler?
Cevapla