Evettt.
Canım çok pis tuzlu kurabiye istedi çayın yanında. Az sonra aşağı inip yapıcam.
Daha önce tuzlu hiç yapmadım. Genelde ben normal kurabiye/kek/pasta falan yapıyorum. Bu yüzden internetten tarif almak istemedim pek.
Daha önce yapıpta "ben yaptım çok güzel oldu" dediğiniz bir tarifiniz varsa paylaşır mısınız?
Mümkünse ağızda dağılan bir şey olsun :D
Canım çok pis tuzlu kurabiye istedi çayın yanında. Az sonra aşağı inip yapıcam.
Daha önce tuzlu hiç yapmadım. Genelde ben normal kurabiye/kek/pasta falan yapıyorum. Bu yüzden internetten tarif almak istemedim pek.
Daha önce yapıpta "ben yaptım çok güzel oldu" dediğiniz bir tarifiniz varsa paylaşır mısınız?
Mümkünse ağızda dağılan bir şey olsun :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar