Çok güzel ve uyguna evler var izmirde yasıyorum ama genel anlamda evler pahalı kendi evimizi satıp üstüne gelecek olan bir tazminat var onunla yeni ev almak istiyorum neden öyle ucuz? Menemen de oturuyorum ne ararsan var buraya göre daha kötü olacağını sanmam ama tutulmayan bir yer mi? Orada yaşayan varsa yardımcı olabilir mi? Uyum sağlayabilir miyim? İşimi oraya aldırıcam.
İzmir Torbalı nasıl bir yer ev alıcam ama kararsız kaldım neden bu kadar uygun?
Torbalıda güzel evler var tavsiye ederim ananaemler Buca'da yaşıyordu torbalıdan ev aldılar şimdi hep oradalar eski mahallelerini bıraktılar oldukça güzel ve ferah ama fiyatlar çok da uygun değil bence. Bu arada uzak durman gereken bir iki mahalle var orada haberin olsun
Menemen gibi yerden gidicem o sorun değil ama ben egekent 2 çiğli de evler baktım 250 üstü bu ev 240 bizim evi 230 a satıyoruz üstüne para lazım ki yine yakın yerler olsun
İşte fiyatı uygun diye atlama bazıları izin alamamış falan olabiliyor gerçi ananemler ilk gittiğinde çok ucuzdu evler ama yeni oldugu için hepsi bazılarında izinler falan alınmamış olabiliyordu şimdi çözülmüştür herhalde. Yine de çirkin bir mahallede olabilir gidip görün etraftakilere sorun öyle alın şimdiden hayırlı olsun ayrıca :)
Söyle diyeyim çiğli tarafı evler 250 , 300 ve üstü ama orada 200, 250 arası bu ev 245 240 olur dedi peşin olarak ben evimizi şu an satsam 230 düşün ki bizim ev bundan küçük bu baya geniş o fiyatla bu semtte ev alamam orda üstüne koyar 0 daire alırım neden acaba