Ben kızım ve bir kıza aşık oldum ama Müslümanım ve inançlarımı çiğnemek istemiyorum. Detayda sorumu sordum , yardım eder misiniz?

Ben bir kızım ve bir kıza aşık oldum ama müslümanım ve inançlarımı çiğnemek istemiyorum. Sevdiğim insanla aşkın sadece duygusal yanını yaşasam yanlış bir davranış olmaz diye düşünüyorum. Duygusal yandan kasıt ; hediyeler , sevgi sözleri , duygusal sevgililik. Aşkın fiziksel ve tutkulu kısmını yaşamanın zina olacığını biliyorum. Bu kısmını yaşamak istemiyorum bu yüzden. Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz ne dersiniz? Duygusal birliktelik de zinaya girer mi?
Ben kızım ve bir kıza aşık oldum ama Müslümanım ve inançlarımı çiğnemek istemiyorum. Detayda sorumu sordum , yardım eder misiniz?
Cevapla