Kapalıyım, oyunculuk yapmak istiyorum. Nasıl bir süreç beni bekliyor?

Tiyatro, oyunculuk eğitimi alıp oyuncu olmak istiyorum, rol almak istiyorum. Mümkün müdür sizce? Ajansa kaydolsam, eğitim alsam olur mu? Kapalı olduğum için emin olamıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Neyi anlamak istemediğinizi anlayamıyorum... Bir hayalim var ve bunun hakkında soru sordum. Fakat aldığım cevaplara bakınca, bilgi vermekten ziyade aşağılayıcı olduğunu görüyorum. Özellikle de kadınlardan aldığım cevaplar aşırı rencide edici. Kendi halimde evimde otururken, bir anda sokaktaki fahişe yerine kondum. Kadının düşmanının yine kadın olduğunu gördük bir kez daha. Aşağılamaya gerek yoktu, fikrinizi rencide edici olmayan bir üslup kullanarak da söyleyebilirdiniz.
Güncellemeler
+1 yıl
Ama bunu tercih ettiyseniz de benim diyecek bir şeyim yok. Hepinize iyi geceler diliyorum, teşekkürler...
Kapalıyım, oyunculuk yapmak istiyorum. Nasıl bir süreç beni bekliyor?
Cevapla