Evet gençler benim sakallar çok seyrek ulan saç seyrek sakal seyrek şükür aklım seyrek değil ne yapmalıyım?

evet sakalları uzattım şehzade mustafa gibi birşey oldu evet kızlar gür sakallı yani halit ergenç gibi mi yoksa mehmet günsür gibi mi olmalı bir sakal düşünceleriniz neler 1804 harfim daha varmış biraz daha konuşacam kızlar çok tatlısınız hepiniz kezbanlar bile nasıl bir yokluk nasıl bir kıtlık çekiyorum ben yarabbim :(
Evet gençler benim sakallar çok seyrek ulan saç seyrek sakal seyrek şükür aklım seyrek değil ne yapmalıyım?
Cevapla