İlk önce çay mı tatlı tabağı mı ikram edilir? Yoksa ikisi birden mi?
'Çok bilen' arkadaşlarımız, evet kızım ve bilmiyorum.
Cevaplarınız için teşekkürler.:)
'Çok bilen' arkadaşlarımız, evet kızım ve bilmiyorum.
Cevaplarınız için teşekkürler.:)
Tatlı şerbetli ise çaydan önce verilmelidir pasta türü ise çay ile birlikte. Eğer soru çay ve tatlının aynı anda servis edilmesi ile ilgili ise önce tatlı tabağı sonrasında çay verilir.
Tatlı kabağı diye okuyorum sürekli asdfgh
Çayla birlikte servis etmek daha hoş olur bence :)
Tabağı 90'lı yıllarda kırıyorlardı, değişik bir eğlence anlayışıydı...
Yiyen de varmış demek ki...
Zevk meselesi tabii...
tatlı çayın tadını bozar her ne olursa olsun çay önce gelmesi lazım yemekten sonra falan herkesin gözü çay arar çünkü
Cevap
23Cevap
sehpalar açılırken birisi yardım için çağrılır.. rica ile.. işte sonra biriniz çay tutarken diğeri tabakları getirir mutfaktan:)
Valla bir keresinde babama once tatlıyı goturmustum, ardından cayı getirene kadar tatlıyı bitirmisti. O gun bugundur once cay ✌
İkisini aynı anda servis et. Olmaz diyorsan once tatlı tabağı sonra çay.
dışarıda tatlı söylediğimde yanında çay da getiriyorlar beraber servis yap sende
Bence önce tatlı verilir çünkü çay ağızda farklı tat bırakıyor, önceden tatlı verilirse sorun olmaz :)
Bana hiç farketmez önce tatlı da gelse çay da gelse olur
Çay özeldir, kutsaldır! son ikramdır! Saygısızlık etmeyin ya ona! :)
Ikısı bırden de olur sıralamaya gore ıse once tatlı sonra cay olur
İlk önce çay bence. Tatlıyı yedıkten sonra çaydan bir tad alınmaz.
Uff napacaksin bosver :D Okuluna bak sen :D ev işinden anlasan ne olur anlamasan ne olur :D
önce tatlyı yersen çay içince ağzın tuhaf olur önce çay içersin o yemekleri bir sindirsin mide bir rahatlasın sonra tatlıya geçersin
Ben misafirsem hepsini koy sıralamaya dikkat etmem :D ama tatlı önden olur tatlı yiyip tatlı konuşmak :)
bence ilk önce yenilen şey verilir sonra içilen böyle mantık kurdum
Önce bir su ver be ölmüşlerine rahmet :))
ne fark eder ki, bence ufak ayrıntılar bunlar.
Once tatli sonra cay :)
ilk önce tatlı sonra çay...
Önce tatlı tabağı sonra çay..
cay ve tatlı beraber ikram edilir :)
Tatlı tabağı tabii ki
Evde kaldin sen kizim :(
Tatlı olsada yesek. Çay içtim.
çay tabiki adettendir :)
pilavdan sonra hoşaff:)
önce tatlı peşinden çay :)
tatlı tabagı önce
Ne gelirse...
Çay tabiki peh
Tatlı tabağı beyaaa
Önce tatlı tabağı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar