Erkekler neden ağda yapmıyor da kızlar yapıyor? mantıklı bir açıklama istiyorum?

ağdadan kastım jiletlemek değil beyler. kökünden alıp orasının pürüzsüz olması bacaklarınızı alın demiyorum ama koltuk altı ve mahrem yerinizi neden biz gibi ağdayla almıyorsunuz? biz neden hep çok acı çekiyoruz? mantıklı açıklamalar bekliyorum teşekkürler.
Erkekler neden ağda yapmıyor da kızlar yapıyor? mantıklı bir açıklama istiyorum?
Cevapla