En yakın arkadaşıma mesaj attım gördüğü halde dönmedi, aradım yine dönmedi. Siz olsanız ne yapardınız?

En son birkaç ay önce konuştuğum yakın arkadaşım defalarca aramama rağmen bana hiç dönmedi, ayrıca WhatsApp'tan bayram mesajı yolladım dün ama WhatsApp'a girdiği halde bakma tenezzülünde bile bulunmamış. Çok üzüldüm, ne yapayım?
En yakın arkadaşıma mesaj attım gördüğü halde dönmedi, aradım yine dönmedi. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla