Sizce neden bazı insanları sivri sinek ısırır bazılarını ısırmaz?

evt soru gayet açık.Malum yaz ayındayız sivrisinek mevsimi.Özelikle gece tam uyuyosun böyle insanın kulağına kulağına geliyor :D örtünün içine saklanıyorsun genede geliyor :D bazılarını diyorum beni bak şuramdan ısırdım buramdan ısırdı.Aaa diyor beni hiç sivrisinek ısırmaz.PEki ndn?
Sizce neden bazı insanları sivri sinek ısırır bazılarını ısırmaz?
Cevapla