AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
osmanlı bitişi onunla başlıyan ayyaş selim kendisi zevke düşkündür sefere çıkmayan ilk ve son padaşiahtır kendisi hamamda erkek kovalerken ölmüş cinsel anlamda hürrem çirkin ama zeki kadınmış sülüman ondan seviyormuş
Zeki ama çirkin Mi :)
Baya Tarih bilgim var galiba cevap için teşekkür ederim
sagol hürrem zeki ama çirkinmiş
rrica ederim sen sagol
osmanlı tarrihini çok araştıredım kitaptan interneten vs vs
Hhmm bide şunu sana sorayım o zaman
Bu selim ve hurre in arası nasıl selim hürrem i sever miydi
ya da hürrem Selimi bu konuyla ilgili hiç bilgi yok
araları iyiydi sonradan hürreö beyazıtın tarafına geçti selim korkak oldugumu için beyazıta tuzak kurdu hürrem tuzak kurdugu için sonralarda beyazıtı tuttu öldü beyazıt bakıdan kardeşinin üstüne yürüdü mohaçta yaralandı sonra acem diyarına gitti uzun zman sonra süleyman taht mastla anlaşıp selimi acem diyarında dilsizleri yolarıyak öldürdü
hüremin o konusuyla bilgisi var mı derken ne demek istedin
Işte hurre le selim in arası hakkında bişey bulamadım da ben
dedigim gibi işte
Peki saolasın
rica ederim şu an muhteşem yüzyıl var ve hürremden tiskiniyorum
Bitti ya o dizi hani
1 bölümden başlatılar sinirden aglıcam güzelim o osmanlıyı selim bitirdi o hürremle nasıl evlendi süleyman ya çıldırırıyorum sinirden
Yene mi
evet
Ne zaman kurtulcaz ya
bilmem :) bu hüremin yaptıkları yeter ya
Kaçıncı bölümde
2 ye geçti şimdi
şehzada beyazıt ve mustafanın eli o sülemanın 2 yakısında olucak mustafa babası oglunu öldüren bu zalim dünyayı bıraktı
Evrt öyle kötü ya
anca o hürrem cadısıyla evlenmiş o kadar kızların arasında
Gerçekten ya manyak işte
evet ya
Boşver :)
aylardır sinirlerim bozuk :) mustafayı öldürdün ulan padişah olmuşsun aklın yok kendisi hastayken şehzada mustafa sultan süleymanı bogdurup tahta geçebilirdi yapmadı niye senin yerine başka zaman geçsin sen hastayken onun tahta geçebilme imkanı var
Bu hayatta biri fedakâr sa birileri daima zalim olur
osmanlı padişahlarının hiçbiri beş para etmez... hepsi birbirinden beter. en büyük türk hükümdar TİMUR ve HÜLAGU ve ŞAH TAHMASB dır
Peki
Osmanlı padişahlarını karalamak için bazı ağzı salyalı köpekler bir ton yalan hurafe uydurdu malum !
Anlamadım
Ulan 2. selim e laf eden alyaştı diyen herkezin atatürkçu olupda atatürk içer okadar devlet sorunları var demeside başka bir entrsan olay.
Ne alaka Atatürk le birmi o
Yanından bile geçemez
farkı söle bakalım
atatürk 2. selimin dimi tabikide geçemez
Atatürk savaştan savaşa girdi o sefa sürdü yeterli mi
Konumuz içki çocuk siz kendi dedelerinizi kötüleme çabasına girmiş cahil insanlarsanız.
Selim Atatürk ün tırnağa olamaz
Dunyada bir ilk olan
ATATURK HAKKİNDA KOTU BİR ANİ KOTU BİR YAYİN PAYLASMAK AKTARMAK YASAKTİR.
BUNLAR DOGRU OLSA BİLE !
Boyle bir yasagin oldugu yerde Ataturk un iyi birini yoksa kotu birimi bilmek imkansiz.
Almanlar Hitler gibi bir caninin neler yaptigini sergiliyorlar.
Onlar bunlardan utansalar bile o adamin iyiliklerinide unutmuyirlar ve kesinlikle bir yasaklama koymuyorlar.
Ataturk madem melek gibi bir insan neden hakkindaki kotu olaylar hic anlatilmiyor.
En basiti Rize de sapka kanunu yuzunden kac bin Rizeliyi Katletti.
Bunlari sadece 115 110 yasindaki dedelerimiz anlatti bizlere.
Birebir sahit olmuslar bu olaylara.
Bunlar neden gizleniyor?
Ataturk e saygim hal var ama sakin beni delirtmeyin.
Ne demek bu
Yahudiler osmanlıyı kötulemısler bızım gençlerde hemen doğrudur öledir demişler. yani kendi atalarınasaygısı olmayan cahil bir millet olarak yaşıyolar çogunlugu.
Hmmm
nerden bilelim tanışmadıkki. herkes birşey söylüyor
bence kafası rahat adamdı. hiç dvlet işleri ile ilgilenmedi. saltanat sürdü
Kafası rahat adam hı
Güncellemedeki yorumu söyleyen arkadaşa bir soru. Sarı Selim Kıbrıs'ı neden fethetti? Bir araştırsın. :) Cevabını alır.
Neden fet etmiş biz de bilelim
Şarabından dolayı. Kıbrıs , Antik Roma döneminden beri bölgesinin en iyi şarap yapan adasıdır. Bağları ile ünlüdür zaten. Bundan dolayı. Ve Sarı Selim'in de alkole ve kadınlara olan düşkünlüğü tüm tarihçilerce bilinir.
Yuh be bir şarap için fet mi edilir
Edilir. Ben de duyunca inanamamıştım. Tarih hocam biraz farklıdır bilgi olarak. Ama bilgisine güvendiğim diğer hocalardan da araştırınca bu durumun gerçekten doğru olduğunu öğrendim. Cidden inanılacak gibi değil ama olan biten bu.
Ya ama fet etmese ne ne olur gönderir parayı alır istediği kadar şarabı kıbrıstan feth etmeye ne lazım görmüş ki hahahaha
Zaten savaş tarzı bir durum olmadı ki. :) Teslim oldu ada. Hem para vermek mi daha cazip yoksa ücretsiz almak mı? :)
Hahaha ay kusura bakma çok komik geldi anlamaya çalışıyorum
neyse sağolasın boşuna parmağını yorma ben anlayamıyorum
Yoo hayır sorun yok. :) Başka soru var mı tarihle ilgili? :)
Rica ederim. :)
bir ülke şarabı için fethedilir miya hadi onu anladık ada nasıl teslim olur sarhoş selim gelsin alsın diye mi bekliyor muş bu ada :)
yoo zaten osmanlı yükselen bir imparatorluktu ve en güçlü dönemlerindeydi :) Dünyayı titreten padişahın oğlu olması da cabası zaten :)
onlar sellim i de kanuni gibi sanıyorlar anlaşılan
Mesela başka bir örnek , Hitler'in oğlu olsa aynı Hitler gibi zannederlerdi. Ondan dolayı.
vay be adamdaki şansa bak babası kanuni annesi hürrem ay nasıl böyle silik olur bu ya koskoca hürrem sultanın oğlu hiç böyle hayal etmemiştim onu
Yapacak bir şey yoktu ki. Ne yapmasını isterdin? Viyanayı mı kuşatsaydı? Ya da doğuya mı çıksaydı? nereye? Yapacak bir şey yok adam yaşadı , yaptı ve öldü. :)
Nası yani olursun diyeni padişah yaptı kanuni onu
Bu cümleden bir şey anladıysam Sarı Selim olayım. :/
Sarı selim olup ne yapacan :)
Bilmem belki sefer yapardım da sende bu soruyu sormazdın hm? :)
Boş boş sarayda otursun diye mi padişah yaptı kanuni onu
Adam nerden bilecek ki? Kahin değil , geleceği görmüyor. Oğlu o ne yapsaydı?
Neyse boşver Sıkıldın seni de
yoo sıkılmadım ama peki :)
Sıkılmadın mı
Adam nerden bilecek ki? Kahin değil , geleceği görmüyor. Oğlu o ne yapsaydı?
Bunu anlamadım
Hayır. :) İnsanların sorularını cevaplamayı severim. :)
Sen dedin ya kanuni neden padişah yaptı diye. Başka şansı yok ki , taht selime düşüyor başka şehzade olmadığından.
Öldürmeseydi diğerlerini
Ya ablacım tarihe Star'da Muhteşem Yüzyıl izler gibi bakmayın ne olur. Bu nasıl yorumdur. :D
Evet saçmaladım :)
Sorun yok. :)
Ya sen araştırdın mı. Bu adamı
Hangi adam?
Kimden bahsediyoruz biz
Selimdendir ama Kanuniye de girdik ondan.
Selim deyiz
Evet araştırmışlığım var detaylı olmasa da.
Hmm senle konuşalım bari millet araştırmayı burak yavuz sultan selim le karıştırıyor
:D :D :D cidden mi?
Aynen
Evet o halde sadece selim üzerinden mi gidiyoruz?
Evet bugün ona taktım arada nurbanu yu da katariz selim den sıkılırsak
Hatunları mı? Hatunları nerden bileyim ben hatun?
Sen selim den sıkılırsan diye koydum onu
Aynadımm. Ama yok ya sıkılmam neden sıkılayım.
Iyi o zaman anlat bakalım annesine benziyo mu bu selim
oohhhoooo :)
Ne :)
Annesine benziyor mu nedir ya :)
Ee araştırdım dedin anlat
Araştırmak ve tarihi bilgiler edinmekle , o günün coğrafyasında onları yaşamak arasında fark vardır. Aynı şekilde yarım asırlık minyatürler başka gerçeği başka. :)
Anladım sende de bişey yok
Haydaaa :) İyi tamam yok. :)
Neyse bakalım diyer yorumlara
Bob Marley ile can dostu, çevreci, doğayı seven, bitkileri çok seven, her akşam votka rakı ve şarap diyen üstüne bir de cuğara yakan bir insan, severim :D
:))
Nasıl bir polemiye girmissin sen kardeşş :D cok guldum gece gece
Niye güldün ki ayrıca sabah oldu
yazık sana
Sen dön bir tarafina gül
Ben gülmuyorum ki sen yine polemiye giriyorsun :)
Ya cevabın yok bişeyin yok meşgul etme soruyu
çok deneyimli bir padişah değildi daha çok zevke sefaya düşkün, babasına göre fazla rahat bir padişahtı
Sanırım öyleydi Teşekkürler cevap için
Osmanlı sadece barbar bir islam devletiydi insanları katledip duruyordu ancak bize tamamen tospembe şekliyle öğretiliyor.
Çok biliyosun ya sen! Bunu çıkta gerçek hayatta karşımda söyle barbarlığı görürsün o zaman!
Eveeetttt bir kelleci islamcı daha :) Tamamen barbarca bir yaklaşım cahilce yapılmış bir tehdit, size geri cevap vermem bile büyük bir hata ya neyse...
Lutfen ya herkesin düşüncesi kendine
Bir Osmanlı hayranlığı tutturmuşsunuz gidiyor. Bu kadar Osmanlı hayranı olacağınıza Atatürk hayranı olsaydınız bu ülke bu durumda olmazdı..
Ne alaka cevap şimdi
Güncellemeye hitaben yazdım.
O benim değil burada bir arkadaşın lafı
Offf zaten o ve benzeri düşünen insanlar için yazdım ben.
Hhm peki
tarihin arka sayfalarini hic kimse su anda bilemez o yüzden bu konularda yorum yapmakta biraz daha özen göstermeli insanlar
Evet öyle
hani bir laf var elin agzi torba degil büzesin, bu da öyle bisi herkes istedigini konusup düsünmekte özgür. anlatilanlar gösterilenler dizilerde tamamen dogru denmiyor zaten orada günümüze uyarlanmistir uyarisi veriliyor buna ragmen oradakilerle yargilama yapan insanlarin ön yargilarini asamazsin.
valla kanuni'ye dava açan bile olmuş inanmıyorsan internete bak
cahillik ne yapacaksin
Aynen öyle
sadece gülümsemek lazim öylelerine
Evet
:))
Hmmm
öyle iste :)
ama sormayınca daha bişey öğrenemiyorum insan evet saçma sapan yorumlar olduğu gibi çok güzel yorumlar da geldi
o zaman ne mutlu sana
Saol :)
Rica ederim hayirli aksamlar.
Sanada
dizide gıcığın yavşağın tekiydi gerçekte düşünürsek ne olursa olsun dönemin koşulu falan yine de kardeş katli iğrenç bence
Peki cevap için saol
rica ederim
:))
Bence o kadar da kötü bir padişah değildi. Tunus ve Kıbrıs osm toprağına kattı. tek kötülüğü ordunun başında bulunmamasi
Peki saolasın
kaynaklara göre alkole düşkün biriydi, kadın konusunu bilmem. hepsinden öte yönetim konusunda pek becerikli olduğu söylenemez
Orası kesin
Bide ben bu soruyu sorali günler oldu sen Nerede gördün soruyu
siteye girdim karşıma çıktı nası olduysa. ama iyi oldu severim tarihi :)
Hmm ne çok Tarih sever varmış bu sitede
geçen süleymanla oturduk konuşyoruz şaka amaçlı dedim bu sarı oğlan adam olacak demezmi padişah yapacam ben onu haydaaaa
Hhhhhh
Rahmetli bir insan, tarihi yargılamak bize mi düştü.
Tarih sorgulamak için
Valla filmlerde kötü gösteriyorlar ama işte bizde bılmıyoz :D
Kendisini göremedik :)
akdklaşld aynen :D
:))
gormedıgım ve tanımadıgım ıcın yorum yapamam kıtaplar ve anlatılan ne kadar dogurdur acaba?
Yani
sutunu ıc yat kısaca
Meyve suyu içsem
fişne suyu ıc kan yapar
Saol kalsın
Sultan Süleyman ne yazikki güçlü Şehzade lerin hayatlarına son verip tahtı Selime bırakmıştır buda Osmanlı Devletinin gerilemesi sebeb olmuştur.
Günler sonra ise yarar bir cevap çok teşekkür ederim :)
hhahahhahah sarhostur bikere ve kadin pesinde kosuyordu sellim bide herkes osmanlida oyleydi kiz duskunuyduler
Selim e özgü bişey deyil o zaman
Cevap için de Teşekkürler
hepsi kadin duskunuydu selim sadece alkole fazzla duskundu haahahahha
ne demek bebegimm istersen tanisalim begendiysen beni?
Siz erkekler ya
Selim e çok benziyorsun sen
tmmm ya birsey istemedim :D
selime mi ciddimisn sarisin degilim ki ben bak fotoda hahahah digeri normal kiz arkdasim
Huy olaraktan
COK YAKISKLIYIM AMA YA COK
Ruhunda sapık hem selim yakışıklı mı sence
BENDEN YAKISKIKLI OLAMAZ BAKSANA NE KADAR YAKISKKLIYIM BAK PROFIL FOTOMA
Hmmmm
Zaman makinası icat edilsin gidip bakıcam :D görmediğim duymadığım bir şey için yorum yapamam :)
Hmmmmm
hmmmm yaaa :)) ama gidiyim geliyim ilk sana haber edicem söz :D
Peki bekliyorum
tamam icat edilir edilmez gidicem çok bekletmem umarım
:)))
:))))
onu bunu bilmemde 2milyon şiayı katleden şia düşmanı vahabnin biriydi.
Efendim
o arkadaşına söyle torbacının numarasını yazsın görmüş mü de konuşuyo
Peki söylerim
bende kitaplarda cok ilginç şeyler duydum ama buraya yazamam
Kitabım adını verir misin peki
Hatırlamıyorum çünkü bir kaç sene olmuştu öyle sıradan bir kitaptı yani
Tüh neyse saol cevap için yinede
istersen özelden yazarım duyduğumu burası pek müsait olmuyoda :)
Yok teşekkür ederim yakup
pardon yakup?
Evet yakup
Yazamiyorum gizli
Bak ne güzel yazmışsın eline sağlık yakup
Benimi kandiriyosun takip et atayim ozelden ayip ediyosun adimi biliyosun ben bilmiyorum senin
Of yakup öf istediğin kadar inkar et yine kandıramadın hahaha
öf be öff bir tanıtta kurtulalım yaa arkadasın biriyle yazdıgınız mesajlar silinmeseydi bulduydum seni kandıramadık işte zorlamadık ac su özeli tanıyalım seni
Boşver takma kafana :))
www.kizlarsoruyor.com/.../q1475390-erkek-oldugu-halde-bayan-gibi-sitede-takilanlar
bak ne sormuşlar cevap vermrk ister misin
cvbıda verdim al
takmıyorum artık
Sevindim
zil takıp oyna artık mutlu ol parti düzenle inatçı
Bana inatçı diyemezsin istediğini öğrenmedin mi
ne adını ne yasını ne bişeyini bilmiorum nikini böyle öğrenirsek öbürlerine ömürmüz yetmez
Aslında nickimden de emin değilsin dimi
değilim ihtimal yüksek sadece söylersen günaha girersin
Hahaha :)
bunu altına yapma yoprumları lütfen bu hesaptan girmiyorum bakamıyorum
Niye açmasını bildin ama
bilgisayar ve telefon otomatik girdiği için cıkıs yapmıyorum ve bu hesabı acmıyorum ablacım
Hangisine yazayım o kadar çok ki en üstteki olur mu
en üsttekine özel at madem
www.kizlarsoruyor.com/.../q1482722-sizce-engin-ozturk-yakisikli-veya-cekici-mi
hhhh
Hiçbir meziyeti olmayan ve padişahlığı hak etmeyen gereksiz biri.
Bu biraz ağır olmadı mı ya
Sence
Çok tarih bildiğini bilen çakma Osmanlı torunlarını pek kafaya takma. Mustafa Kemal'i sevenlere müfredat dışına çıkamıyor derler kendileri tarihi olmayan delilerin dediklerine inanırlar.
Edit:''Çok tarih bildiğin sanan Osmanlı torunlarını pek kafaya takma''yanlışlık olmuş.
Hmm onlar da kim yapmıyorum zaten de
Sen biraz ağır yazmışsın gibi geldi
Bu meselenin sizcesi bizcesi olmaz efendim. Araştıracaksınız, açıp okuyacaksınız, işin hocalarına danışacaksınız ve öğreneceksiniz.
Hadi ya
Bana göre Sarı Selim ayyaşın tekiydi desem ne olacak, Allah'ın dostuydu desem ne olacak? Gerçeği değiştirecek mi? Göreceli tarih olmaz, olamaz. Hakikat ne ise onun peşine düşmek gerek.
Herkes sen değil ki tarihi bilen de vardır elbet burada
Tarihi "Kızlar Soruyor"dan araştıran Türk gençliğinin vay geldi haline desene... Yazık. Devam et. Ne diyeyim...
Dee
Osmanlı en geniş topraklara 2. Selim döneminde sahiptir
kendine güveni yoktu. her padişahın tahta çıkarken yaşaması gereken bir geleneği bile yapmaya korktu
Neymiş o gelenek
ismi tam aklıma gelmedi şu an ama osmanlıda her padişahın tahta çıktıktan sonra yaptığı kendi has askerleri olan yeni çerinin kılıçlarının altından geçme geleneği. korktu çünkü yeniçeriler pek onu sevmiyorlardı
Böyle bir gelenek olduğunu bilmiyordum
tarihi araştırmak lazım:)
Öyle :)
bilemiyorum tarih kıtaplarında kişilik özellikleri fazla anlatmıyolar
Peki Teşekkürler
kandilleri o gelenek haline getirdi diyolar doğru mu?
Bilemiyorum saol cevap için
ne demek millet dizi izleyip tarih profu oluyo bu devirde napacaksın :)
Evrt öyle 2 si geliyormuş
neyin 2 si?
Muhteşem yüzyıl dan sonra Kösem sultan geliyormuş
boş işler mal dolu ya :)
Nasıl izliyorlar sıkılmadan anlamıyorum
işsiz hepsi ne olcak hergün bir dizi :(
Aynen öyle işte
bitane kendim gibi düşünen buldum sonunda :)
Aslında bir çok kişi sevmiyor diziyi
ben daha sevmeyen görmedim türk american dizileri bitti koreninkiler basladı :)
:))
vardır çevrende böleleri :)
Evet var
yani ne anlıyolar anlamıyorum :)
Bende
sevindim ortak bir fikrimizin olmasına :)
Hmnnn :)
opardon?
Efendim
son yazdığını anlamadım :)
Hhhmm demiştim anladım manasında
haha basitmiş ben anlamadım :)
Olur öyle olur
Kıbrıs Fatihine Selam Olsun Allah rahmet eylesin...
Amin cevap için teşekkürler
teşekkürler :)
Efendim :)
buyrun efendim :)
Ben teşekkür ettim sen neden teşekkür ediyorsun
çünkü rica ederim kelimesini sevmiyorum rica ederim dedikten sonra insan ister istemez ne yazacağını bilmiyor öyle mal gibi kalıyor :D mal gibi kal istemedim :D
Hahaha
haksız mıyım ki :)
Yani :)
Kanka çok güzel tavla oynar varya bir yenemedim :-(
Yenersin inşallah
Yok Kanka zar tutuyor sanırım :-(
Sende tut
Kanka ne soru sormuşsun ya halen aktif :-)
Allahına kurban yürü bee kim tutar seni öptüm seni cankız :D
Tövbe tövbe ya
Karizmatiktir herhalde ama dünya gözüyle görmeden bişi diyemem:)
Karizmatik olduğu kanısına nasıl vardın
Annesi hürrem değilmi annesini öyle bir anlatıyolarki öyle anneden karizmatik bişi çıkar herhalde:)
ikinci selim'in portresi var bak bakalım karizmatik ve yorumlarını bekliyorum
Link atar mısın uğraştırma:)
Bekle
tr.wikipedia.org/.../Dosya:Selim_II.jpg
Bak bakalim
Nasıl Karizmatik mi yorumlarınızı alalım
Tarihçiler hürremi abartmışlar ya da babasına çekmiş;) dedem bile daha karizmatik asalet li
Sonuç :)
Beğenmedin mi
Yok ya tarihçiler abartmış padişah tipi yok:)
Peki :)
yanlız padişah tipi nasıl oluyor sorabilir miyim :)
:):) Bilmiyorum hayalimdeki padişah değil yakışıklı kalıplı duruşundan asalet akan bildiğimiz bir tipmiş
Çirkin mi selim
Bilindik bir tip sayılır:) şehzade Mustafa baktımda ondan padişah olurmuş adamdan asalet akıyı :)
tr.m.wikipedia.org/wiki/%C5%9Eehzade_Mustafa
bu mustafa olamaz ki onun başında Kavuk var padişah olmadı ki başında kavak olamaz bu mustafa olamaz
www.modamekani.com/.../...-Yuzyil-Sari-Selim-2.jpg
hu nasıl
Bak bu iyimiş Hürrem e benziyor:)
Öyledir
19 gün olmuş başkan nasıl birissi olduğunu bulamadın ı hala:)
içkici bir adammış devlet işlerinden pek anlamazmış o dönemde devleti paşalar yönetmiş resmen
Hmm sever misin kendisini
bilmem severmiyim sence :)
:))
O senin kanka
ne benim :D
Selim senin kanka
manyakmısın nesin anlamadımki :D
Niye ki
boşver şaka yaptım :D
Hmm iyi bakalım öbür tarafta yan yana olun inşallah selim le
yok ben almayim sen bol bol oynaşırsın artık öbür tarafta selimle ya da başka biriyle :D
Hmmm selim olmaz ben mustafa yı istiyorum
Abazaymış işte mk neyin kafasını yaşıyo bunu dyen tarih bile açıklıyo kızlara olan ve alkola olan düşkünlüğü..
Tarihte gördüğün her şeye inanma
neye inanalım.. karikatür dergilerine mi
Şu yorumlara bak neler neler çıktı başarılı diyen bile var
acaba neden basarılı diyolar
Valla bende bilmiyorum bak ıstersen yorumlara
Bende pek bir başarısını göremedim
https://tr.wikipedia.org/wiki/II._Selim al gör başarısını.
Vikipedi yollamış ya
Benim net de giriyor ona
:D sen bir sakin ol bu ne hakaret o devirde yaşamadığımızdan bilemeyiz
Efendim niye öyle dedin ki
Ne cahil insanlarsınız 2. selim ayyaş falan değildi kadın peşinde koşarken de ölmedi beyinsiz insanlar nerde ne görüyorsanız ınanıyorsunuz ya filmlerden ya da uyduruk kıtaplardan Osmanlıya laf söyleyen karşısında beni bulur.
hakaret etmişsin sende o devirde yaşamadın
Ziyi ama a benim sözüm değil ki güncelleme birisi söylemişti onu ben de güncelleme yaptım bakın arkadaşlar ediyor yazdım başına görmedin mi
ahh özür dilerim ozaman görmemişim ^^ utandım ^^
a benim sözüm değil ki onu bur da bir arkadaş söylemişti ben de onun lafını ilettim
tamam anladım özür dilerim -_- yüzüme vurma daha fazla
Hmmm
Iyi oku bır daha
şu emir kiplerini kullanma bana -_-
insan gibi özür diledim insan gibi cevap ver
Hadi cevap için teşekkürler iyi geceler
sanada sanada
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
çok sinir oldum sana -_- gizli
Bende sana
benim nickim belli kimsin sen -_-
Sanane
:@ beni terleyip durma
tersleyip durma sinirden yazamadım bile neden söylesen ne olur bende kime sinir oldum bileyim -_-
Anlamadım
kimsin gizli sen -_- sinir olduğum insanı bilmek istiyorum
:))
sırıtma sinirimi tepeme cıkardın gece gece -_- sen kimsin sürekli beni tersliyon -_-
Hqhaha
-_- bilerek yapıyorsun demi -_-
kimsin sen -_- :@
yabancI
yabancı olduğunu bende biliyorum burada öyle kolay kolay kimseyle muhattap olmam -_-
benle niye oluyorsun
sinirime dokundun kimsin merak ettim -_- :@
Herkes merak ediyo
kimsin sen
herkesi böyle tersledinmi -_- kimsin sen kimsin :@
Nr yapacan
kıl olduğum insanı öğrenmek istiyorum biraz kinciyimdirde
Gözüm yok mu oku yorumları
:@ beni tersleyip durma bak cidden sinirime gidiyorsun yorunlarda yazıyormu nickin hepsini tek tek okuyacam yazıyorsa söz
Hahaha haha
çocukmusun sen -_- söylesene :@
Beni güldürüyorsun hep
neyini güldürüyorum ? hakaret etmemi bekliyorsan boşa uğraşma hakaret etmem öyle bir insan değilim -_-
Hmmmm
gerçekten kıl oldum sana -_-
oğlum nickimi söyleyecek olsam niye gizli olayım hiç mantığın yok mu senin
oğlum -_- önce şu terbiyeni takın -_- niye söylemiceksin? rahatsız ediceğimimi düşünüyorsun
Söylemem işte
beni rahatsız edecek adam anasının karnından dolmadı daha
ee daha ne söylesene bende bilim kimmiş bu beni sinir eden? ki etmemde zaten öyle bir insan değilim
aman be kendini öve öve bir kaldın sende be aa
neyimi övmüşüm? saçmalama
Yok şöyle biri değilim böyle biri değilim bu ne len :))))
ee nerde övme cümlesi var ya da övülcek bir tarafımı göstersene? gerçekten sinirime gidiyorsun
Bu lafı söyleme gülmekten çatlayacağım artık
sana hakaret etmicem söylesene kim olduğunu?
gülmekten çatlama gülemkten öl -_-
KS üyesiyim
okadarını bende biliyorum -_- nickin ne?
Hahahahahaaaaas
yaşın kaç cidden merak ettim -_-
Gizli kullanıcı
hay senin gizli kullanıcına -_-
Ama sende hep mahrem sorular soruyorsun
saçma sapan konusma -_-
Peki :)
yarın tekrar sorucam
Bekliyorum
iyi bekle bekle
Hadi bekliyorum
kimsin -_-
Biriyim
ismin ne -_-
Adsız
insan gibi cevap versen ne kaybediceksin?
Seni kaybederim
-_- benim neyimi kaybetcen -_- sen desene hele kimsin
Hhhhhh
-_- desene ne kaybetceksin allahına?
Ya bıkmadın mı hâlâ
hayır sen söyleyene kadar bıkacağımı sanmıyorum
Söylemiycem
neden? söylesen ne olucak
Vazgeç
yok malesef takıntı haline geldi -_-
Ne kadar sürecek peki :)
öğrenene kadar muhtemelen
Giiiit
nere gidim -_-
Başka sorulara uç
başka sorulara tıklıyorum zaten -_-
Peki neden bursanın
ne diyon bursayla alakam yok :
Peki neden hâlâ bu soradasın
çünki daha öğrenmedim -_-
Sorudasın
cevabımı alamadım -_-
Hiç alamazsan ne olacak
sormaya devam edicem ya da takıntılı hale düşücem iyicene
sor bakalım bide sapığım eksikti
sapıkmı -_- ? nickini öğrendiğimde sapıklık yapacağımımı düşünüyorsun? yanlış anladım sanırım sen beni çok
Allah aşkına güldürme artık beni
gül gül sen kimsin -_-
kimsin sen -_- söyle senede rahat et bende
Hala kimsin diyo ya
ne diyim -_-
Bişey deme ve sus
sen susarsan tabiki susarım
Sustum ben
tamam teşekkür ederim ömür boyuda konusma lütfen
Olur
tamam sus
ama susarsam sana kim olduğumu nasıl söyleyeceğim
ozaman söyle uzatma -_-
Sus dedin artık konuşmam
tamam hala konusuyorsun?
Öyle mi hiç farkında değilim
hala konusuyorsun söyliceksen söyle -_-
Söylemem vazgeç
tamam sus yazma buraya
Burası benim sorum üstte daima Benim yorum um olacak anlaşıldı mı
ya bir sussana sır konun güncenlensin diye yazdırıyorsun
Yazma birader Sana yaz diyen mi var
sussana ?
Üste benim yorumum kalacak dedim sana
hayır -_-
Çekilebilirsin
sen bir sus
Koyma yorumun üstüne yorum koyma Ana ne engellemiyorsam seni konuşmana izin veriyosam al engeli
iyi ettin sen koyma üstüme yorum
Sen nasıl yazıyor hâlâ engellerim
Engelledim
iyi ettin
Nasıl yapıyon sen hâlâ be
gizli olduğun için sanırım oluyor gizliliğini kaldırırsan yazamam birdaha muhtemelen buda benden sana iyilik olsun sana kıl olsamda insanlık ölmedi
Anan güzel mi
saçma sapan konusma azını topla -_- senin hakaret etmicem ama insan gibi konus
Gizliliğimi açmam
açmazsan açma insanlık ettik ne biçim karşılık bulduk
Hadi lütfen hadi git başka soruya bak rica edeyorum
bende senden rica ediyorum hadi sus
Üstte benim yorumum kalsın bırak hadi
hayır benimki kalıcak sen bıraksana artık yeter ya -_-
Ölürüm de vaz geçemem hadi bırak
sus artık ya -_-
Nickim Fahriye 32 hadi git
sus artık ya
al kim olduğumu söyledim hadi defol
ya bir sussana sen? insan gibi konus
Ya öğrenmek istediğini de öğrendin hala niye burdasın söylermisin
neyi öğrendim
Yazdım ya nickimi
neymiş
fahriye 32 dedim ya
öyle bir kullanıcımı varmış sallıyorsun
cidden doğru nıckim
yaw hehe bir sus yeter artık
gbggf bhnujb hhyg
bir susarmısın artık yeterya -_-
üsstee beeeniiim yoruuuummm kaaalaaacaaakkk
hayır
Eveet
sıf konun güncellenmesin gece 3-4 gibi yazıcam
Yazma artık hiç birşey yazma
kes
Sözünü bile Tutamıyorsun sen
benmi hayatımda hiç sözümden dönmedim dönmekte nasip olmasın söz vermedim 3 te yazıcam diye -_- sadece yazarım dedim canım isterse yazmam kimene ama cevap verip durma artık yeter :@
Kivirtma konusunda Asena ders alsın senden
bak hakaret edip durma insan gibi konuşamıyormusun sen ? ben kıvırmam ama sen kıvıra bilirsin bayan olduğundan
Git artık ya git
kes artıkya kes yeter ya sussana yazma
benim yorumum kalacak dedim sana yazma
senin dediğin olucak diyer birşey söz konusu değil bir sus artıkya
Bak son kez yazıyorum üstüne bişey yazma ve bitsin
sen yazma ve bitsin
Yazma üstüme lütfen bak soruyu güncelleyip duruyorsun
sen rahat dursana bir artık yeterya ne biçim insansın benim yazım üstte kalıcak
Bu benim sorum iyi lan yaz yapabildiğin kadar ben senin gibilere pabuç bırakmam
sus artık yaşın kaç senin?
sus artık yaşın kaç senin?
profilimde yazıyor -_- gerçekten kıl oldum iyice sana
profilimde yazıyor -_- gerçekten kıl oldum iyice sana
:) güzel gizli devam et
:) güzel gizli devam et
-_-
-_-
--_--
--_--
-_--
-_--
canım sıkkın gerçekten sus artık
canım sıkkın gerçekten sus artık
neyse
Yaa yorum yapma üstüme bitsin artık imdaaat :)
tamam bitti
Bu ne yaa
ne ne?
Yazmaaaas
Bebeğim zaman makinamın şu an motoru ısınıyor ben bir gidip bakiyim sonra :)
Hemen git bak
Kızmıyorum artık dalga geçenlere zaten beceremiyorlar bir de ben mi
Kızayım
Demek istediğim sen kimsin ki kesin bir kanıya varıyorsun bu dünya da tarih bile güçlünün istediği gibi yazıldığına göre kimse bunun kararını veremez bir tek bunu 2. selim ve Allah bilir o kadar!
Asıl bu yorumu yazacak sen kimsin gizli tırsak
Canım "Gizli tırsak" bir satır daha aşağıda yazacaksın öyle ismini hemen cümle sonuna yazma bak biraz yazım adabı öğren!
Hadi sen biraz başka soru cevapla
Osman oğullarından doğru dürüst adam çıkmaz. Selim de aynı soyun pisliği.
Sen hangi soyun pisliğisin?
Pir Sultan'ın, Köroğlu'nun, cesetleriyle kuyuların doldurulduğu Celali İsyancıları'nın soyundanım.
Ayıp oluyo ya
Halk, Osmanlı döneminde mutluydu, lay lay lom diynelere tepkiliyim. Halk bu kadar mutlu olsaydı defalarca isyan çıkarmazdı, Osmanlılar bu kadar adil olsaydı kendi halkını kılıçtan geçirmezdi.
O zamanın halk deyişlerinden biri:
Şalvarı şaltak Osmanlı
Eğeri kaltak Osmanlı
Ekende yok biçende yok
Yiyende ortak Osmanlı
O ettiğin laf sana gelsin biz osmanlı torunuyuz sırf sana inat anladın mı
Allah'ın Sırp devşirmesinin karaktersiz bir Sultan'ın emriyle Anadolu'nun çoluk çocuk demeden çok ciddi bir bölümünü boğazladığı, halkın vergiler yüzünden açlığa talim ettiği, Osmanlı ailesinin kendi uçkuru için çocuklarını, çocuklarının çocuklarını, kardeşini hatta babasını boğazlattığı bir düzen bu.
Sizin sosyuz Osmanlılar kılıcıyla, ordularıyla etrafa korku salmaya çalışırken enselerinde Dadaloğlu, Köroğlu, Kuloğlu ve diğer tüm yiğitler vardı.
Kendi öz oğlundan bile korkan torununuz sandığınız Osmanlı sülalesi sizin olsun. Mustafa Kemal Paşa'nın tokatını yiyince İngilizlerle memleketten kaçacak kadar korkak bunlar.
https://www.youtube.com/watch?v=wNj6n9Nv_J8
vivahiba.com/.../
Onlar devletin dedelerinin değil
"Karaktersizlik" yaftasını kesinlikle üzerime almıyorum, verdiğim cevapları okumadan da bozuk plak gibi aynı şeyleri yazmanızı da cehaletinize bağlıyorum.
Onlar devletin dedelerinin değil diyorsun, ama Osmanlı'nın gerçek torunları (sizinkiler Osmanlı sülalesinden değildi, sadece tebaydı) malk mürk hırsı ile bunlar dedelerimizindi diye Türkiye'ye dava açıyorlar. İşte karaktersizlik onların yaptığıdır. Osmanlı sultanı olan dedeleri o kadar karakterli olsaydı, İstanbul'u canı pahasına terk etmezdi. Atatürk Anadolu'yu hiç terketmedi, onlar etti.
Alın okuyun şunları, hepsi gerçek:
https://www.youtube.com/watch?v=lllH6FrV7uE
içini neptün bir sayeyle benim soruyla
neyin hepsi hercek len ne kadar tarih biliyon osmanlıcadan anlasaydık ya da yok olmasaydı belgeler neyin ne oldugunu bilirdin osmanogulları dava acıyomus acar tabi adamların dedelerini nineleri fransada bulasıkhaneye kim gönderdi
Keser misin sen sesini
len arkadas nerden biliyon sen bunları yaa malmısın nesin nerde gördün nerde yazıyo bana delil göster o zaman beyinsiz
Saygi cercevesini asmadan da yorum yapabilirsin!
Sana mi kalmis osmanliyi yargilamak?
Osmanlılar yargılanamaz mantığını anlamak zor, binlerce kadını kaçırıp cariye yapan, Anadolu halkını kılıçtan geçiren, halkın canına vergilerle ot tıkayan osmanlılar neden yangılanmasın? Osmanlılar'a saygı duyamıyorum, bu suç falan da değil.
Keser misin senini mantığını da anlamak zor. Gerçekler her zaman duymak istediklerinizden daha incitidir.
Nereden biliyorsun bunları "beyinsiz" (saygı çerçevesi burada ihlal ediliyor, kişisel saldırıya dönüşüyor bu uslup) diyen arkadaşa da kitap okumasını tavsiye ediyorum. Osmanlıların kendi kayıtları dahil heryerde bu Osmanlıların yediği haltlar yazılı.
Osmanlı sultanlarının torunlarının dava açması doğal diyen arkadaşa da sorularım var. Adamlar bu kadar vatansever olsaydı ülkelerini İngilizlere, Fransızlara peşkeş çekmezdi. Zora düşünce İngilizle beraber İstanbul'u terk etmezdi, gerektiğinde ölümö göze alırdı.
Osmanlı sülalesinin malları da mülkleri de halktan gasp edilerek alınmıştı. Gasp edilen bir mülkten hak talep edilmez.
Baya.. dökmüşsún içini
En iyi cevap seçildi !
hadi ya ben niye görmedim
Aaa sen sectin yaaa
14 gun olmus egon tavan yapdiysa sec birini artik :-)
Hadi ya :)
Hortlatalim konuyu :-)
Yane kadar çok cevap geldi dimi :)
:-)
Teşekkürler herkese
Reica efendim ne demek :)
Bide işe yarar olsaydı neyse saol yinede
Kız değil misin yine yan yatırdın çamura batırdın.
Önce teşekkür et ve bizi mutlu et sonrada işe yarasaydı de.
Yaptığın neye benziyor biliyor musun?
Gözteripte yooo olmaaazzz demeye :D
Siz erkekler
Siz bayanlar
Hani hiç hortlamıyor
Cevabini aldin saniyordum
Senden mi
En iyi cevap sectin ya beni daha ne olsun :-P
Hmmm ben niye görmiyorum
Simdi sen bana yalanci diyorsun!
Yoksa beni begenmiyorsun?
Yalancı diyorum
Haklisin yalan dedim ama sor bak niye dedim !
Niye
Bilmem görmedim kendisini
Peki saol cevap için
Rica ederim ne demek
:))
2. selimi kim tanıyoda biliyoki kulaktan dolma tvde bakma seylerle kandırılıyo millet
o gecilmeyen çölü gemiş yürüyerek inançlılıgı sayesinde
nasıl parmağın yorulmaz sa anlatırmısın
yok yorulmaz :)
aaa pardon ben yavuz selimle karıstırdım ama ilk cumlem aynen gecerli kim ne kadar tanıyor onu yorum yapıyor özür dilerim :)
Yok bende zaten çöl deyince yavuz sultan selim den bahsettiğini farkettim
yavuz için söylediklerin de haklısın herkes onu kanlı bir katil olarak biliyor
bütün osmanlı padişahları saygıyı hakediyo katil diyenler uydurma hep herkes işine geldiği gibi yorum yapıyo
resmen saydı döktü hâlâ yorumu duruyor
Ne diyelim hayret bişey ya
noldu arkadasım hayırdır?
Pardon ya :))
Ben asagidaki üyeye yazmıştım
hangi yorum duruyorki hakaretmi var
tblisi
Denen saatlerdir Saçmalıyo
dogru bir söz yani www.facebook.com/photo.php
Hmmm
hmm m
Güzel yani
ivet
Sen çok mu seviyorsun yavuz sultan selim i
evet severim aslında hepsini severim ama bazıları hakkında fazla bilgimiz yok
abdülhamiti cok severim
Ay bende
güzel hikayeleri vardı hayran kaldım :)
Hhmm
Hmm yaaa :-)
Öyle işte
Oyle olsun :-)
Bizde sarı selim i tartışıyorduk
Sari selimi ayiran ozellik ne ayyas veya zamparami deniliyo inanmam
Neye inanmazsın
ayyaş kadın düşkünü diyenlere osmanlıyı karalama kampayası
Peki nasılmış selim
babası gibi zaferler kazanan insan
Bence sen yine yavuz sultan selim le karıştırdın
yok şimdi okudum bayagı ii işler yapmıs
Hmmm net Ten Mi okudun
viet netten okudum kısaca bunlar yeter zaten özel hayatınıda kimse bilemez
Ben özel hayatını merak ediyorum
özel hayatı hakkında kimseye inanmam sen dizinin etksinde falanmı kaldın
Diziyi izlemedim ki
özel hayat meraki nerden geldi peki?
Bilmem :) ama öğrenmezsem çatlarım
bu gidişle catlicaksın cunku bişey bulamazsın karıları kimmiş
bir nurbanu var
demekki bir karısı varmıs baska hatunlaradamı bakıyomus
Saçmalama cariyenin kovalarken öldü o adam
anlamadım cariyeleri kovalarkenmi cariye onu kovalarkenmi
Selim cariye yii kovalarken
Cariye selim i ne diye kovalasın
ne bilim aşık olmustur selim cariyeyi kovalarkenmi öldü yani
Öyleymiş
sallamıslar ya
Niye ki
kim görmüş cariye kovaladıgını
Ben gördüm
nerde gördüm selim değildi o bendim
Ben selim i tanırım oydu
değildi la sacımı boyattım kavıgı taktım bendim evli barklı adam ne kossun peşinden
Kavuk yoktu ki başında işte yakalandın
giderken attım
Selim sana niye versin yerini
cariye tavlamak için :))
Uydurma
uydurmuyorum o bendim
Selim nerdeydi
karısının koynunda nerde olcaktıki
Tövbe tövbe
canım uyuyyolar yani fesatlanma hemen
bende selim diye cariyelerin odaya daldım
1 uyuduklarını nerden biliyosun odalarına mı girdin
2 selim de sana kendi yerine geçmesine izin verecekti dimi
suyuna ilaç attım 2 sorunda cözüldü :D
Hmmm mm
hımı hımı hım hım yarr
e başka napmış selim paşamız
Selim paşa değil padişah
Başka bide annesiyle arası nasıldı onu çok merak ettim
Kimisi iyiydi diyo kimisi körüydü diyo
hürrem sultanmı kac cocugu vardıki hürremin
kim görmüşki genemi sen gördün )
Yok hürrem i görmedim ben
Görmeye gerek yok hürremin 6 çocuğu var kaynaklarda yazıyo
Ben görmedim ama görenler yazmışlar bizde ordan haber alıyoruz
ben şimdi uyuyom rüyamda selimi görüyom ne işler karıstırıyo hele hürrem
Ne oluyo söyle
araya cariyeler girince fikm karıstı
Başlarım cariyene sen selim i izle
Sonrada tarihten bilgi getir bize
cekin cekin cariyeleri ordan kşm koydu onları savaşa
tamam getircem yarın :))
Hmmm iyi
Iyi uyu dikkatli gör rüyalarını
Uff neler goruyorum neler
Neler görüyorsun neler
cariyeler :)
şarkı özetliyor
https://www.youtube.com/watch?v=wzvmU7O1rps
Selim nasıl iyi mi
Çok içti mi bugün
ağzına bile sürmedi yoksa karıdan fırcayı yer bana bir cariye gösterdi nası iimi diye
Profil resmin değişmiş az daha tanımıyodum
Gidiyo du bızım canım sohbet
he yaw istersen kendi resmimi koyayım :)
Kimden fırça yer senden mi
yok eşi fırcalar içki içmesine sonra bana bir cariye gösterdi iimi diye
koskoca padişah bendenmi fırca yicek
Haha dimi
Ne yapacak mış o cariye yi
Kotu seyler yapacak
Hani evliydi bu adam
Belki karisiyla isi olmuyodur kimdiki bunun karisi
Nurbanu
güzelmiymiş peki
Yani selim beğendiğine göre
belki zorla vermişlerdir bilmem ne beylği karsılıfgında
ablacım sen niye gec geliyon
Beni mi bekliyon abicim
Yok severek almış nurbanu yu kendisi
bir google ye sor da yabancı kalma konuya
niye gündüz yoksun gece yatmak zorunda kalıyom ben
nurbanuyu artık sevmiyo herhalde bir cariye var orda
Beklerim ayyaş herif ten
o değil benimkine göz dikmesin
Seninki derken
cariyerlerin arasında hoslandıgım biri var :D
Eee selim sana vermedi mi
selim veriyoda kız vermiyo haberi yok kimseninde
Yoksa nurbanu mu oğlun selim. Keser seni
kessin beni :) o cariyeyi almadan gitmem
Kimi kimi :) adını yaz cariyenin
Ayse hatun
Hmmmm bende nurbanu sandım selim in karısı
Nerdesin
burdayım sende beni cok bekletiyon ama :) ayşe hatun var ya öffff
Ya o kim be :)
adını yaz dedin ya cariyenin :)
Iyi git konuş cariyeyle
sokmuyolar ama içeri
nerdesinnnn
Burdayım
Selim den yardım işte
ya akafamı keser sen nasıl bakarsın göz zinası yaparsın derse :)
Demez demez hani iyi anlamıyordun sen onla
hakkını helal et o zaman
Hem sen daha geçen gün selim in yerine geçip cariye bile kovalamadın mı
kactı benden
Niye helal ediyorum hakkımı
selime söylicem belki kelle gidecek
Hadi git söyle
tamam söylicek uyuyayımda zaten uyklum geldi gene bişey cıkmadı bugun
Anlamadım bişey çıkmadı derken
Ne çabuk uygun geliyo senin ya
Ama sabah ise gidiyom
ruyamda cariyelerin icindeyim ne guzel :-)
Ama uyandın
İsteyim şu an :-)
Hani söylüyordun selim e
ya selim beni kesicek diyorum ya selimin hosladıgı kızsa
baksana güzel arkadasım saate bir yazarsan insanın uykusu gelir tabi :))
Keşke sesli bildirim gelse cevap geldiğinde
Ya hani kankandı bu adam senin
hiçmi bakmıyon facebookmu bu :)
kanka ayrı bu işler ayrı ama
Selim ne yapıyo bu aralar
Anlarım ben onun ruh halinden
kardeşler gitti öbür tarafa tahtın sefasını sürüyo sen naban bu aralar
Hiç iyiyim içki durumu nasıl çok içimi
o içmiyodu ben içiyom yasak içmek
Saçmalama be selim in devrinde içki yasak olur mu güldürme adami
kanunen değil ama dinen yasak şehülislam görürse ne deer sarayda
Bizim sohpet nasıl bu hale geldi ya oynuyoruz resmen adamla
Öbür taraftan görüyorsa
sohbtte benim ağzımda ayyaş diye bişey cıktımı :)) sen söyledin ne güzel hikaye yazıyoruz işte adını selim değil kamil koy :D
Yok ya boşver öbür tarafta meşgul dür o görmez biz devam edelim
Ya adına hikaye yazdığımız adam hakkında iyi kötü bişeyler biliyor musun gerçekten
aslına bakarsan unuttum ben liseyi bitireli 11 sene oluyo netten biraz okudum sağlam adammıs ::) ya sen?
Benim okulla işim bitmedi üniversite okuyorum
Google 2 selim diye bir tıkla bari adamın bir resmini gör
adamın resmini kim çektiki face var mı bari
Aç ve bak hatta siteye koy resim üzerinde konuşalım
ama cok gec yazıyon :(
bu musarı şimdi www.google.com.tr/search
Ya böyle değil siteye resmi at Dirk görünsün gelen vidyo gibi
Becerebilir misin
upload.wikimedia.org/.../Selim_II.jpg
:))
Yok tamam yapamıyorsun neyse eee
siteden kaynaklı beceriksizmiyim ben :(
Neyse ee anlat :)
sarı selim niye sarı kime cekmiş bu padişahlar neen yabancı devşirme ile evlenirleki
Annesine çekmiş diyorlar nasıl sence siteye atamasanda resmini gördün :)
olabilir anası polonyalı sarı olurlar
Rus annesi rutenyalı ne Polonya lısı
ne bilim ya nurbanunun bacısı falan yok mu oda mı rustu :))
Nurbanu venedikli
Selim in annesi kim
nurbanunun bacısı yok mu ben alayım dicektim
Senin ayşe hatun a ne oldu
Bir önceki soruma da cevap ver
selimin anası hürrem ayşe hatun yuüz vermiyo moralimde bozuk uyucam ben
Yar zaten uyku saatin geldi de geçiyor bile
ac facesini baska seyini yazayım gec yazıyosun uykum geliyo :(
Neyse selim e anlattın mı
neyse ya uyuklayan sen değilsin yat öğlene kadar selime dicem bacanak olalım
Nurbanu tek şansına küs
Bir erkeğin uyuklaması ne kadar kötü
Hâlâ uuyuo
45 dk once hala uyuyo yazmisin ablzcim ise gidiyom bir bucukta yatip yedide kalkiyom :-)
bir kizinda gec yazmasi kotu :-(
Nerde çalışıyorsun sen
Etide sen hic uyumuyormusun
Eti şu bildiğimiz eti bisküvi mi
Gece uyuyamadim şimdi uyucam
Neyse selim e selam
Evet bildigin buskuvi serviste ise gidiyom srnde csriyelere selam soyle
Tamam
Satt besten bire kadar evdeyim ama sen yoksun
Çok tuaf 1 işin var
Yoo sekiz dort asil sen tuhafsin :-)
Niyeymiş o
Ne zaman uyuyosun merak etiim tabi cakismiyon etmiyon evde yatiyon
Pardon calismiyon gecte yaziyon :-)
Şimdi uyandım
belli belli senide bir tanısaydık selime tanıtsaydık saraya alsaydık
Yok ben selim i uzaktan sevmeliyim
ha kacıyon yani ama bende bilmiyom yoksa kelle gder
Selim e sotkeyemedin mi daha
hemen ceviriyosun dimi kestircem kendimi yasamak istemiyorum artık
Neyi çevirdim ben anlamadım sen saraya gel dedin ben de yok dedim
Seni taniyalim demistim :-)
Gizli kullanıcı ben
Kaciyon iste :-) kedtircem kafami
Benle ne ilgisi var ya
selim kızıyo bana sonra :)
Selam niye kızıyor ki sana
Selam yazmışım selim olacak
Kim bu yabanci keselimmi diyi
Hem selim beni nereden tanıyo ki
Tanimiyo iste
Tanımak mı istiyor
Tabiki hareme alir belki haremcibasi olarak
Kalsın saol ne yaptı bugün
Calisiyo
Pardon ne çalışıyo kos koca padişah
Sefere cikcak kdap et derdinde koyu can derdinde
Hadi len ömrümde sefere çıkmadı o Vikipedi denbbir oku şu adamı
Okudum iyi isler yapmis kari pesindemi dolasmis yani
Mezar nerde
Ne mazari
Selim in mezarı
Selimiyededir :-)
Hahaha
Kiz hemen oldurdun adami :-)
Bul çabuk Nerede mezarı nerrdeeeeee
sende şimdi benim mezarımı bulcan bu gidişle
...
yaa...
Cwzalısın
neden cezlıyım :( kesin beni o zaman bitsin artık
Mezarını bilmediğin için
benim mezarımı öğreniceksin merak etme
Üüfffff
püffff ayasofyadaymış ve bir karısı daha varmıs baksen
Yalan söyleme
sende cezalısın :)
Ben niye peki
o wikipedden bir okubakalım ablacım
nerdesin
Burdayımm
selimin kız kardeşi varmıydı
Mihrimah
güzelmiki acaba damt olsam kanuniye dizide varmıydı bu
Google sor
pelin karahan oynuyomus kim alıyo ya bu kızı ben alcaktım :(
www.orguhobi.com/.../...BC%C4%9F%C3%BCn-elbise.jpg
Ben bu resmi bir kızın profil resminde görmüştüm
senin olmasın sakın
Yok benimki de tarihten bir şahsiyet
Ama gerçek
o kız cok şaibeli bir sey söyledi ama
Kim Mihrimah mı
evet hisleride cok kuvvetli maşallah
Mihrimah sultan ı sen nasıl gördün hani cariye lerin yanına bile almıyorlar di seni
canın o cariyemi
Mihrimah evli malesef
Selim napıyon
Napiyo
offf ya odamı yaaa valla selim kessin beni selim deniz savasına hazırlanıyo iğnetbattı
Selim niye kesin seni
baksana o da evli cıktı
Başka kim evli çıktı ya anlamıyorum
hareme giremiyoz mihrimah evli cıkıyo kim var bekar yok mu yaa selimin bacanagı oluruz
Hadi nurbanu yu kendine aşık et kaçır
evlenmiş kadını nabim ben ilk istiyom :D selim var seyimden tavana asr beni kafamı koparır
Hahaha.
kellemin resmini koyarım onla konusursun
Nurbanu yu evlendi diye hor görme bilmiyorsun venediğin altın kızı diye anılır nurbanu kaynaklarda venedik onun kadar güzelini görmedin diye geçer sen düşün kaçar sen bu
nurbanu yu ya
o evlenmeden önceydi ben temiz birini isterim :))
Hale çok güzel al götür ya selim i de takma
hale kim la :Ç))
Hâlâ
o kimki
Öfff nurbanu hala çok güzel dedim kaçır işte selim i de takma kafana
o artık ellerin oldu kirletti kendini
Selam den önce davransaydın
hareme giremiyorumki nası davranayım
Selim e söyle hakeme görcem de
aha mac basladı
Anlamaf6
Anlamadım
hakem falan yazmısında neyle yazıyon sen
Elimle e konuya dön
patrdon benle ayagınla sanımıstım hareme herkesi sokarmı o kızlarını calcaz sanki
Öyledir o
nidrimek lazım tahtan
Içir biraz gir hakeme aklın hiç mi çalışmıyoyo
calısıyoda calıscak akılı alırlarsa yerinden
Amma korkuyon. ya
sen cesaretlemdir beni buda 309. yorum olmus
Saydın mı
saydım eski rekoru fazlsıyla gecmişiz
Eski rekor
Hadi yat uyu senin uyku saatin gelmedi mi
Kalktim bile gunaydin :-)
Günaydın
Yuhhh aksamoldu :-)
Ne var
Gece oldu
Yorumu yapamadık bugün dimi
Yaa yapamadik :-)
hiihihihih
Hmmmmmm
hmm yasıyonmu sen yaa yoksa selim bitti muratmı geldi
demek muratı biliyorsun söyle bakalım kim
selimin coıcugu
sayemde tarih bilgin giderek artıyor
öylemi kpss mi calıscaz bide matematik artsa
Yok murat daha yok
uyuyam bari belki murta olur
Doğru aaa senin uyku saatin çoktan geçmiş bu saate kadar nasıl uyumadın
Hmmmm
Ay pardon sana değildi
Kalk ozaman hadi
Ben çoktan kalktım
belli saat kac bak bakalım
senin gibi sütümü içip 8 de yatmıyom
kacta yatıyonuz hanımefende 2 de yatıpda 7 de işe gidiyom senin gibi gündüz kıc büyütömüyoom :)
Bana mı çalışıyon len
evet senin için çalışıyon
Nasıl oluyor o
basbayı oluyor bir dahaki yorumuda bir saat sonra yaparsın artık
Hadi ne 8lddu bizim selim
öldürdüm
Hadi be napiyo şimdi o
bilmem ölüler nabar
Selim taş gibi ben gördüm
o taş benim
Tabi ya
senin için oldrdüm onu
Niyeymiş selim hayatta bin şükür
değilllll nerde gördüm onuda keserim
Zaten selim 1 tane hani öldürmüştün ben gördüm valla sapasağlam hayatta
öldürcem o zaman aşık oldugum kızları elimden alıyo senide almasına izin vermem
O seni öldürürsr
sende zil takıp oynarsın çldürtmem kendimi
Ne yapmazsın anlamadım
öldürtmem kendimi
Alırsa kelleni :)
Bir fatiha okurum arkandan
demek o kadar he bir fatiha vay bee ölürsem kabrime gelme istemem ben senin için öleyim sen b
fatiha oku
Ya benimle ne ilgisi var niye benim için ölüyorsun
sen cok seviyorum
Tövbe Estağfurullah
AE selim i hiç gördün mü bugün
AE ne?
Bişey deyil yanlış olmuş sen soruya odaklan
odaklanamıyorum beni kovaşıyodu
beni kovaşıyodu derken
yuh be okadarda anlamıyomusun bu soruyu sormak için 2 saat mi bekledin kovalıyodu
Neden ne yaptın selin r
seline şeyettircen ben uyuyorum zaten cinlerim tepemde
Niye
Hadi zibar
heryer okul çocugu olmus sen zibar bidahikine saat 4 de yazarsın uytanırda bakarım hadi öptüm
Öpme filan olmadan lütfen al sindi yazıyorum
huzlı yazmaya basladınmı
Niye yatmadın hâlâ
indirme vardı bitmemiş ne farkederki senin yazıklarını sabah okuduktan sıonra
Ne alaka hadi yat uyu
Selim bir yığın cariyeyle sen sap gibi tek uyu :))
sende uyu
ohh lafına soktun sabaha kadar cıkarmaya calısrak uyurum artık zaten hepsi senin yüzünden
Yalan mı o cariye ya da nurbanu nun koynunda ama sen yanlız hem de yapa yanlız
Ama boşver yine de üzülme
;))
bende seni istediğim için yalnızım
Yok sen beni isteme
neden?
Ayşe hatun vardı senin ne oldu
çeriyle bastım onu akşama kadar boşum ama yarım saatte yazıosun okdarmı meşgulsün :)
Evet yazdığını anlamadım
hatunu yeniceryile bastım.
akşama kadar evdeyim nası olsa sende 2 saatte yazıyosun cokmu mesgulsun
Evet ya sen ne şanssız adamsın ya
şansızım o yüzden kessin beni selim
Òöfff
beni ortaya koyun herkes elindeki hanceri soksun bir yerime sende kalbime sok sök al :(
Ya oğlum ne istiyon sen benden
sevgini istiyorum
Başkasını bul
sök al kalbimi ona söyle baskasını bul de
Niye beni seviyorsun
sebepsiz seviyorum
Saçmalama harem cariye dolu git birini iste selim den
kalbim dinlemiyor sadece seni istiyor cariyerleri değil onlar selimin olsun
Ya bende selim in olursam
önce selimi sonra kendimi keserim kimseye bırakmam seni ne pahasına olursa olsun
Bakwww.google.com.tr/imgres
kalbime mızrağı sapladın yani herseyi göze alırım hamamda ayagınıda katydırırım
Sakın ona zarar verme
benim değilsen onada bırakmam seni
Ama ben gerçek selim e aşık değilim ki baska bir selim i seviyorum
dünyayı yakarım yine bırakmam seniii
Hangi selim daha yakışıklı
hiçbiri ama sen engüzelisin
Tövbe tövbe ya
yüzlerini asitle yakarım onların
Sakin zarar verme benim selime
demek onu seviyosun hakkını helal et o zaman :( seni ona bırakmıcam
Vallaha mı
Ne oldu sustun
dısarı cıkıp geldimde hem o selimler sana bakmazki atrraflarında cariyeler dolu ama ben bir tek sana bakarım
Ama malesef ben çakma selim i seviyorum işte
sadece rüyanda hiç olmicak sana bakmaz bile etrafındaki kızlara bakar ben seni her halinde severim
Hayat işte bir türlü seni seveni sevmiyor insan
bosver sen onları sen bana gel
Hayir selim e hiç kavuşmasam bile ona verebileceğim tek şey saf sevgidir Oba asla hiyanet etmem
ben sana sevgimi de sadakatimide kendimi veririm sonu ne olursun olsun senin için herseyi yaparım
Sakin ona bişey yapma tamam mı
sen hariç herkesi ortadan kaldırırım kendimi bile yaşarken ölemem
Gerçek selim e de zarar vermez
herkesiiii
Eğer onlara bir şey yaparsan bende kendimi öldürürüm sana en büyük acıyı yaşatırım
yaşarken ölmek en büyük acı daha büyüğü yok
Neden yaşarken ölüyorsun ki sen
bide soruyomusun işte böyle öldürüyosun beni
anladım ben başkasını seviyorum diye
evet parlacanıyo kalbim yavaş yavaş
Ama ayşe hatun da başkasını seviyor du ona niye Parçalanmadı kalbin
rus cıktı ruspu cıktı o kalbim bir tek seni seviyo ayse hatu n yalandı
Umarim beni bir gün affeder sin
kimi affetcem onu zaten aşk yoktu ki sana yakınlaşmak içindi o
Nası yanı
senin için ayşe hatuna sokuldum zaten kaşardı sana yakınlaşmak için
Biliyorsun ki ben selim i seviyorum
niye yaaaa neden seni cok seven birini sevmiyosun neyim eksik
Yürek işte sen seni seven birini bul mutlu ol
yapamam öldürürüm kendimi
şimdi kalbimi parçalarsun diyorsun ya eğer bir gün beni o saray da selim'in kolunda görürsen ne yaparsın
seni her halinle kabul ederim edene kadar beklerim orda seliminde kellesi gider
Sakın sakın
maalesef sana aşığım ben
Bende selim e ne yapalım
seninki imkansız evli o adam
Sana bisey itiraf etmek istiyorum ama yüreğine iner diye korkuyorum
söyle cekinme inecek kadar inmiş bize
sen düşüne dur ben bir duş alıp kendime geleyim
Haber ver kendine gelince
Bu gerçeği daha fazla saklamayacağım
sen bana aşık olamazsın çünkü benim kim olduğumu bilmiyorsun
kim cıkcak merak ediyorum tanıdık biri yoksa kardeşimmisin la
Hayır
evet bak traş olurken boğazımı kestim daha büyüğüde olcak
evet hiçbişey süpriz olmaz bana
ben nurbanu selinin karısıyım bir daha sakın böyle duygular düşünme al sana acı gerçek ben o adamla evliyim yani seninki de imkansız bir aşk
hahaha ben nurbanuyu bilyyorum ki o sen değil bu sana olan aşkımı değiştirmez bunu söyliceni tahmin ettim zaten zaten bende sarı selimim
Benden soğuman için daha ne yapmalıyım
hiçbişey yapamazsın hiçbişey seni sevmemi engelleyemez anla işte
Aaaa hani ben sana nurbanu yu kaçır dediğim zaman ben evlenmiş birini istemem deme dinmi sen şimdi nasıl oluyorda bana aşık oluyorsun
sen evli edğilsinki dünya bir yana sen bir yana
malesef evliyim hem de selim le selim ikimizinde kellesini alır onat bunları
hayırrr banane evlide değilsin selimide keserim benden şüphe edilmez senden aslavazgecmem
Ne demek evli değilim bal gibi nurbanu yum kabul et bu gerçeği unut beni ikimizide öldüreceksin
ne olursan olll değiştirmezsinnnnnnn
Ya hani istemiyordun evliyim diye beni
yalan söyledim seni her halinle istiyorum hersey bosuna senden vazgecmem
Uydurma ya
uyduran sensin ben gercekleri söyledim
Hhhhhh
bosuna yalan söyleme seviyorum işte var mı diyeceğin
Allah aşkına selim ikimizi de öldürür
öldürsün senle ölmeye razıyım ben seni seviyorum
Bak ben sana en güzel caeiyeleri bulurum
hiç kimse senin kadar güzel değil hem ben güzel istemiyorum seni istiyorum dünyanın engüzel kızını isterim sadece zaten o sensin
Evliyim evli
yalan söylüyon öldürürm kocanı seni kimseyle kabul edemem
Öf selim var başımda
yalannnn selim nuurbanuyla evli sende değilsin cünkü bana nurbanu ne yapıyo diye sordum brak selimi falan benim ol
Nurbanu napıyor diye sormadın sana 2 de 1 selim i sormadım mı nurbanu olmasam niye bu kadar sorayım onu
Ben ömrümün sonuna kadar katlanmak zorundayım ona
yalancııısın işte o zaman beni öldür git selimin kynuna kalbimi iyice parcalaki senden bir iz kalmasın
Mecburum
hayır değilsin işte
Anlamıyorsun beni
sen beni anlamıyorsunn ne yapmam lazım söyle yapayım senin için
Ben onun nikahı karısıyım. Nasıl ihanet ederim ona
gercek değil bu ben senin için kendime ihanet ettim
Hani sen beni selim e bırakıyordun
Benim için beni kalbine göm
bir tek onu yapamam onu sen yaparsın ancak
Selim nasıl iyi mi :)
selimin canı cehenneme
hani onla evliydin niye soruyosın yanında değilmisin yalancıı
Soylemedi mi ::( sürgün etti ya beni Saraydan :(
yakalandın işte madem sürgün etti benimle gel işte aşıgım ben sana yaaaa
Selim den haber ver. bana iyi mi hasta gibiydi ben giderken :(
ilgilenmiyom selimle artık sadece senle ilgileniyom
madem benimle ilgileniyorsun hiç sormadın mı selime nurbanu nerde neden yanlız sın diye
nurbanu yanında hem banane adamın özelinden
O bir cariye sürgün bitiyor zaten
izin vermem buna
Çok yakında dönüyorum selim e
Umarim beni affetmiştir
iii yapıyon seni sevyorummmm rüyamda seni gördüm demin
Dimi
seni kacırırım
insan bir en iyi secer sen gitte öbürleriyle fingirdeş bir kez daha vurdun beni
Selim de kafanı uçurur
ben onu bir ucurursam şu dünyada bir tanede sevenimiz olsun bee
Hıh artık benden soğudun onallah
tamam yaa ala şu canımı artık allll alda kurtulsun herkes yaa
Git selim e söyle alsın
git söyle yaa alsın canımı sen aşktan anlamıyosun selimle ilgili sırrıda yanımda gömersin
Selim le ilgili sonrasını anlamadım
selimin sırrınıda yanımda götürürüm dedim sen onu sevmeye devam ett
Sana çok sevinecwğin bir haberim var
sadece tek bişeye sevinirim senin benim olmana baska hiçbi haber sevindirmez beni
Mektup geldi selim den
aman cok sevindim :(
Insan ne yazdığını sorar.
ne yazmıs
Selam beni affetmiş hâlâ çok seviyormuş ve artık baba olmak istiyormuş
bu haberimi sevincem şimdi çocuk dogurmak için öyle diyo sen zaten nurbanauda değilsin işteeeeeeeeeeee
Git selim in ensesine bak sarı bir doğum lekesi var nurbanu olmasam nasıl b8lcem
Bilmem
Habere mutlu oldun sende dimi
ya o selim değilse neyine sevincem ben sadece seni bana gelmene sevinirim aşkım benm
Hani selim e bırakıyordun sen beni
lafları kıvıttırıpdurma yoruldum artık sana aşkımı ilan etmekten sonu yokmy bunyn
Sen nasıl bir padişahın karısına aşık olursun ya
ne karısı bee değilsinki bilyiroumben seni
Ister iman ister inanma ama ne olur beni unut selim ikimizi de gevertur
Gebertir lütfen unut beni
unutamammmmmm seni cok seviyorum
hayır o kimde seni gebertiyo sen selimin ne haltlar karısıtrdıgını bilmion tabi
Bilmeden de tahmin ediyorum
Ama o benim kaderim
istsem bende yapardım ama yapmıyorum yapamıyorum sana ihanet olur bu
Bende selim e ihanet edemem
bende kacırırım seni
bak ben sana hatırlıyorsun nurbanu yu kendine aşık et dediğim zaman o evlendi kirletti kendı dedin bu yüzden sen aslan sevmem
sen o değilsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ister inan ister inanma
olsanda seviyorum seni o söylediklerim yalandı bana evet de nolurr
Yalan filan değildi
tamam git selimle mutlu ol oda zaten cariyelerle yaıp laklıyo unut benide madem sonu yok tamammı ben kalbmie sokarım hanceri böyl biri yok kabul et anladım ben fazlayım siz mutlu olun
Kendini öldürme seni seven biri elbet vardır
hayrı yokkkkkkkkkk
Ben birini bulurum sana hem de hiç evlenmemiş
istersen haremi getir senin yerin ayrıydı çok kötü parçaladın ben çok
Ya neden sevdin beni
gördüğümde aşık oldum her haline sebebini bene bilmiyorum
Lan ben sürgünde yim ne ara gördün yalan söyleme
gelmedğimi nerden biliyon
hadi be
gördüm sen ilk görüşte aşık oldum bak altta selim ne diyo :DD
öylesine acmıstım sen onu dinle işte
Niye bir tane nick yetmiyor
Vede nasıl tanıdım hemen :)
nasıl tanıdın anlamadım o niki şikayet için acmıstım ama bir boka yaramıyomus ama ben seni seviyorum :))
işletcektin dimi
sen benim kalbmi işletmisim aşkımmm
ışte bak güzel olduğum kadar akıllıyımda şimdi inandınmı nurbanu olduğuma
nurbanu deli hem nickler aynı herkes anlar zaten ben seni istiyorum şimdi rüyalarıma gir uyuyacam kabusum bile olsan razıyım ben
bende selim e bir ıyı geceler mesajı yazayım
Ebenede yaz oldumu
yazdınmı
Yazdım
Ne istiyorsun sen selimimden
selimden bişey istemiyorum seni istiyorum senniiii
Ay hemen görmüş yazdığımı ya
nası görmüş yaaaa aşkımm benim
Şu aşkım lafını da kaldır
sultanım benim
2 mizi de geberttireceksin
hem niye kaldırayım ki aşkımmm
geberelim ben razuıyım
Ama ben deyilim
banane razı değilsen benle gel
Ben selim in nkahli karısıyım sok şunu kafana beni de unut
sen şunu sok kafa seni seviyorum mmm
www.modamekani.com/.../...-Yuzyil-Sari-Selim-2.jpg
ne kadar çok seviyorum onu
yanyana resminiz nerde hani hahaha seni onu değil şöhretini seviyosun ben senin hgerseyini seviyorum
diğeride senmisin yoksa hahaha
img.sondakika.com/.../...-ile-sari-selim_667_b.jpg
Hayır onu çok seviyorum
www.google.com.tr/imgres
yeterli mi
Yetmez dahasi yok mu sen odegilsin selim yanimfaydi yinede seni seviyorum
hahha selim yanımdaydı memleketinde kızlarla koyun koyuna hatta ben geldim o kaldı eskişehirin kızlarıda dehşettir
Ben de selim i seviyorum
bak bakalım selim nereli hahah eskişehirin kızları aklını basından aldı ama ben bakmadım ben yalnız sana bakarım seni isterim
Sende mi eski şehirlerin
hahaha evet o eskişhrin güzel taş gibi üviversiteli kızlarına gitti sen orda selim diye ağla
Hadi sende git
sanamı geleyim ben sadece seni istiyorummmm
Unut artık beni lütfen
hayırrr ben unutsam kalbim unutmaz sende bana gel kğtfen
kğtfen
Ne
bu bayanların bun anlayamamasına hayret ediyorum lütfen olcaktı aşkımmm
Ama ben selim den vaz geçemem
bende senden adamın cariyer peşinden nasıl katlanıyosun
Biliyorum sevinecek bir yanı yok aslında ama yinede çok seviyorum onu
maşallah aşağıda bir sürü selim var herhalde benden cok seven var mı seni
maşallah aşağıda bir sürü selim var herhalde
Ne demek bu
sus artık yaşın kaç senin mantığa bak arkadasa yazmaktan bize sıramı gelio
Üüff
O benim vazgeçilmezim
hergün ölürmü bir insan yaa :(
Yine mi ölüm yasa artık yaşamaya odaklan
sesizmi?
Evet bensiz
imkansız
Başarabilirsin
hayır ama beni bir kere öpersen belki
Asla ne diyorsun sen ben Kocama ihanet etmem
Baslatma kocandan o sana kralini yapiyo burada kizlarla
Biliyorum ihanet eden elbet ihanet görür selim de mutlaka görecek ama benden değil ben ihanet etmem bana yakışmaz
İnatlasirsan seni kacirir kotu seyler yapar selime gosteririm
Bizi rahat bırak
kacırır resimde yolların seni şutlar
Ne istiyorsun sen bizden
Hadi sen hakeme filan gir ben selim le konuşurum alır seni hakeme
ben sadece seni istiyorum diyorummmmm neden onkere soruytosun
ne hakemi la macmı yapcaz
Harem harem
nabim haremde
Gizli olmuşsun
sende gizlisin
Peki gizlen bakalım
ee ne zaman geliyon yanıma
1 gün sonra yazmış ya
en son yazdıgını görmedim sen kendine sanki takır takır yazıyon
Ben selim i çok çok seviyorum
selimin... ben seni daha çok seviyorum aşkım benim
Aç şu gizliliğini
acıp kapamanın sana bir faydası olmazki
Açççç
acsamda kapasamda bişey farketmez ya da sebebini söyle senin aşkında rezil oluyorum ben brda
Açç yoksa yazmam
sen neden acmıyosun özelden yaz madem selimle yazışıyosun yaa bana ne gerek kalıyoki zaten
----
be ne şimdi? hep benmi ezilcem
-----
epoıtpdğfgkdflşkgbxcop ı09tdflksgmdf
...-
bana ağzımı bozdurcan acmıyom işte
Taman bitti yazma bir daha
hep kalbimi kırıyosun dayanamıyorum artık elveda aşkım seni cok seven aşkını unutma :((
Yazma dedim
seni coooooooooooookkkk seviyorummmmmmmmmm :(((
amanda küsermiş bide all len alll actım allll mutlumusun şimdi
açtım işteee
Tamam gördüm
ii cıkyıom ben dısarı sende profilime bak dur :(
Hadi git bir kız bul beni de unut hadi
Seni unutmam kizlarada bakarim sen welimle opus
Selim benim nkahli kocam
yalan sende acsana gizliliğine sen ne saklıyon
Ben en başından gizliyim yalan olan ne
en başındanı yok bu işim beni kapatmıyosun uykum var yorgunum
Ee yat zibar bana ne
istemiyosan yazmayız o zaman
Hem uykum var diyon hem yazıyorsun
offfffffffff
kız gelsin gitcem
Ffffff
açççççççççççççççççç
O gelmiyorsa sen git
lafı cevirme
Ne kızı bekliyom demedin mi
tamam ondan sonra ne dedim
Lafı çevirme dedin
açççç dedim
Neyi
bacagını
Aahhh. Selim im geldi birden aklıma
Neyse boşver sen böyle bir sevgiyi bilemezsin
bacagını derken neden tepki vermedin aslında neyi ac dediğimi biliyorsun ve lafı cevirme açççç
Hadi yat uyu
noldu öncede öküz gibi yatıyon diyıodun acsana sende
Selim kızar
skcem selimi artık yaaa
Sen benim onu ne kadar çok seviyorum buluyor musun
benim kadar olmadıgını biliyorum selim top erkeklerle yatarken gördüm ben onu
Iftira atma
ne iftirası bana teklif bile etti
Kabul etseydin
neden
Peki sen ne arıyordun orda da o halde görsün selim imi
eskişehirede takıldık dedimya
Sen gerçek selim le karıştırmışsındır onu
gercek selim eskişehirli değilki senin sarıyla
Evet benim sarı
Bugüne kadar senden duyduğum en güzel cümleydi by
senin sarı kızardı top oldu :DD
neymiş en güzel cümle?
senin sarı dedin ya sen bile kabul etsin benim olduğuna ayrıca öteki konya gel inanmıyorum sana yemin et ramazan dayız
sen yemin et nikahlı olduguna bende ederim kodumunun sarı cıyanı
Hoop hoop noliuo çiyan miya
sarı top
Yalan o benim aşkım
top işte gördüm alta yatmıstı ne iğrenc ıyy
Iftira hem de bu mübarek ayda
değil gözlerime inanırım ben sarı cıyan
Ne istiyorsun selimimden
seni yawrum ben yatıyom öptüm seni
Selim seni bir öper görürsün
Hadi yat çok bile dayandın
gelsin başka şey öpsün o top :DD
Bişey sorcam sen oruç tutuyor musun
tutamıyorum maalesef
O top deyiiiil
topitop
Niye neyse yat uyu
Sensin o
zayıf oldugum için rüyamda seni görmek için uyuyırum aşkım
Bende selim i
sen ebeni gör oldumu işte resmi
fc01.deviantart.net/.../...web_by_khdd-d6qezwx.jpg
Yat uyu
Sen resmini yiamışsın
sanane
Ben sana benzettim biraz
ebene benziyo sarı selimide benzetcem buna
Hiç bir şey yapamazsın
ben yatıyom la seni öperken düşlerim artık :D:DD:D
Sapık şey
Seviyoruama deni
Bende selim i o benim aşkım
bunun sonu nereye gidecek ne kim oldugun belli ne kimi sevdiğin
Selim i sevdiğimi en başından beri biliyorsun
bunun sonu nereye gidecek zaten 2 saatte yazmaya basladın gene seni seviyorum tatlımmı diyeyim
Kim olduğuma gelince de sen benim nickimi bilmesen de olur ben senin adımı biliyorum
benim adımı biliyorsun? gercek adımı?
Yok kod adını hahaha
cok neymiş adım söyle o zaman
Bilirsen selim e olan aşkıma inanacak mısın
Bak mübarek ramazandayız adını inkar etmek yok
tamam kabul
Senin adın yakup
senin adın yakup
senin adın yakup
aferim sayfayo dolduraydın
Neyse yakup
yalnız adımı bilen sayılı kişi var hangisi sensin seni bir yuakalarsam
yuakalayamazsın
neden gizleniyosunki sanki mahalleden arkadasımmısın değilsin seni götdümmü hayır ee neden yani?
Öyle gerek yakup
neden öyle gerek anlamıyorum ben ben burada sana aşkımı ilan etmem nereye kadar gider
Sen bana aşık değilsin gene selim i hatırladım
nerden bilişyon olmadıgımı sende ona değilsin yine değiştirdin değilmi lafı
Selim ne kadar yakışıklı dimi
adımı bildiğin halde gizli olmamı neden istemiyorsun
Çünkü baştan acıktım şimdi gizlenmen asbest
gizlemem seebim herkes görücek bunu
? ordamın
Görsün ne var
aynı şeyi sen yapmıyosun ama ya da sadece ben görsem
Aa görmemişim son yazdığını
sen cvbı ver ama
Olmaz
adımı biliyon başka ne biliyon gördünmü beni peki? hem cokta gec yazıyom artık erken yatıcam bugun
Geç yaptığın var mı ki yat uyu
5bucukta kalkcam 3 ten beri evdeydim sen nerdeydin onu bosver bak bişey sordum adımdan başka ne biliyon?
Bişeyler biliyorum ama hepsini bugün söylemek olmaz zamanla
Hadi yat uyu yapayalnız hemde
hayır yine seni öperken uyucam hem b saat daha giderim ben
Selim im bitanem
Ben onun hayaliyle uyuycam
çok kötü kalbimi kırdım var ya benle dalga gecmeye devam et neden gec attıgında belli ortak nktan olan insanlarla konus kıskancım ben sana ii geceler :(((((
bunuda anca sahurda okursun
Yok okudum
Kuskançmış yakinda sarayda selim in kolunda göreceksin beni
hayret erkjenmş sıra geldi bana
O zaman ne yapacaksın
gec dalganı gec sen git baskasın ac bana acma
Selim ben sadece onu seviyorum
sev rahatca sev ne istiyosan onu yap lafıda cevir dur
Yat uyu hadi
olur sen git cakma selimlerle konus tebrik ederim değiştirdin beni
Bişey deyil
Çakma selim deyil de gerçek selim le mi konuşayım
ehehehehe
git konuş işte ac gizlliğini özelden konus bide beni ii biliyomus facebook adresmide vereyim nabarsan yap
Hadi ver
biz burada yalvaralım biri saçma bişey yazsın ac
al kına yak https://www.facebook.com/yakup.ilgaz1
Vermiş yaa çıldırdın mı sen
cıldrıdım git hadi kimle özeldn konusuyosan konus iki yüzlü
versem eline ne geccek bakarsın anca ucaga
Çok saçma
Neyse
sacma olan ne şurda muhabbet ediyoz ama acmamakte diretiyosun demekki selime ayyaş dicekmisiz baska konularda var özele dicekmisiz
kırdın kalbmi
O ayyaş deyil sadece biraz fazla içiyor
2 yüzlü diyen sensin ayrıca şunu da kafana sok nickimi asla açmıycam
evet başka bildiğim şeylerde var istersen özelden yazalım
Yakup Ilgaz
eee
burada yaz tamam mı tam burada ve hakaret etmeden
neden bir tek ben burdan yazıyorum diğerleri özelden yazıyo benide bildiğini söylüyorsun üstelik kalbimi kırıyosun bunda byük hakaretmi var
Kimseyle özelde konuşmuyorum ben sadece 1 kişi neden boşandığını anlattı o kadar sonra konuşmadım
sarı selim ve onun bosanması bende anlatayım derdimi o zaman
begendinmi facei
ne boşanması anlat bakalım
Bosanmamadim baska seyler hem burdami yazayim
Yaz gitsin
Yazsana hadi
burada bizey yazmam isteyim zaten kakbimi kirdin daha ne olsun
Belji burada biriyle ilgili belkide sensin
kakbimi kırdın yazmışsın her yer yazım yanlışı
hızlı böyle yazıyorum hanımefendi hepsinin içinden bunumu buldunuz
Öyle oldu
merak ettim facede acıpta baktın lütfen doguruy söyle
doğruyu
Evet bakcak bişey yok ki
niye resmimi görmüşündür belki begenmezsin yazmassın
bir tek uçağa baktım
Hem senin resmin mi var ki dikkat bile etmedim inan
bakaydın iice ne oldugmuzu görürdün
bir dahakine ne zaman yazcan ona göre randevu ver bari
ucaga tıklasaydın
ne var uçakta hani sen selimle ilgili bişeyler anlatıyordun
özelden anlatırım
Hayıır özel mözel yok
özelden yazmam için boşanmış olmak lazım bizim derdimiz olamamazmı o zaman kim olsugunu söyle bari
Nasıl ya sen boşandınmı
benim birinden boşanmışmı olmam lazım sana özelden dert anlatmak için
Ya kim boşandı o zaman
of Allahım off biri boşanmış özelden derdini anlattı dedinya sonra banada sordum yorumları bir oku yaa
Hı anladım unutmuşum
unutursun tabi ya da unutmak istedim bide gec yazmasan
Selim e dalmışım
ii soruma cevap verebilirsin o zaman
Sorun neydi
benim birinden boşanmışmı olmam lazım sana özelden dert anlatmak içinn
Bu soruma delireceğim düşünmüştüm ya ben onunla da özelde çok fazla bişey konuşmadım nedir senin bu özel takıntın anlayamıyorum
özel takıntım yok sen kimsin acmıyosun kim oldugunu bileyimde gizli kal gene ve neden ben gizleyince tavıur yapıyosun
Ya sitedeki herkesi bilmek mi istiyorsun
hayır muhatab olduklarımı vede böyle uzun konustuklarımı dğrlerinden banane
adımı ya da baska seyimi bildiğine göre tanıyosun beni
Sadece siteden
sadece siteden ama bu sitede demekki ya konustuk ya biyerde gördün adamı catlatmaktan zevkmi alıyosun
Ya nerde görcem valla siteden sadece ben eski şehire adın bile almadım
tamamda neden söylemiyorsun ve beni neden actırıyosun lütfen bir söyle yaa
Çünki senin linkin başta açıktı şimdi gizlenmen çok abest
kime abest?
Hem ben sorup duruyor muyum kimsin diye
sana kimlik bilgini ver demedikya nikini dedik
Onu da istersin
birbirimizi bilmedikten sonra ne anlamı oluyoki hem o zaman daha ii sallarsın
Neyi.
bak işte geriden geliyon cok gec yazıyon birbirimizi tanımadıktan sonra ne anlamı var
Sen 1 gün sonra yazmıştın
o bir kere denj geldi sen cevap yazmassan yazmam ve son yazdıgınıa görmedin ama sen hep yarım saat 2 saat
Hhmm iyi
yaa bir söylee Allah aşkına yaa
Of of
lütfen diyorum amaa
Saat geç oldu hadi uyu
yarın gece gitceğim için sabaha kadar burdayım lütfen söye hadi
Ben uyucam
ne kacıyon kacma gel buraya
Uyumaya gidiyorum
gitme bana diyodun resmen kacıyosun
Uyumak kaçmak mı
evet kacmak herzaman bana dyodun
Ah yakup ya
ah? dcem dyemiyorum işte :((
Dedin ya :) ah diye
adını syleyemedikten sonra
:)))
hayret sen gülücük yaparmıydın
www.modamekani.com/.../...-Yuzyil-Sari-Selim-2.jpg
bak sende gülersin huzur veriyo
ya sen kimsin söylemezsen hakkımı helal etmem
Ne hakkı Joker hakkı mı yoksa seçme seçilme hakkı mı
gec dalganı bak hala benla alay ediyosun kul hakkı yoksa sen müslüman değilmisin
Kendine gel yoksa sen değil misin
sende kendine gel ALlah şükür helal etmem deyince dalga gectin adını söyle lüğtfen
Ayşe
nikin ne ayşe de sallama değildir herhalde
Neden ayşe deyil dedin
sana inanmak zor geliyo nikin nee
Hani başka sormıyacaktın tamam senin için bir tane daha nick açacağım
açma yaaa ben sormicam demedimki şu niki söyle lütfennnnnn
Niki n3
Niki ne
nick be nickkk
Be li me yi konuşma
şunu yazmak için 2 saat gecti bravo nick söyle nick
Peki.
Vay bu sana yazdığım son Mesaj olabilir malum sorumu onlar kaldırdı ben sordum onlar kaldırdı ben sordum hesabımı kaldırırlarsq
Hesabımı kaldırırlarsa beni merak etme selim sama emanet
son kez nikini söyle o zaman hakkımı helal etmem bakmam selime
heyy
Burdayım :)
gec kaldın hadi nicikini söyle :)
Sen guler miydin
offf hep başka sey söylüyorsun nick söyle lütfen yaaa
Yaaaaa
lütfennnnnnnnnn :)
Sen dünya kupasında neden hollanda yı destekliyorsun :)
Allah askina cevirme lafiyaa resme bak anlarsin
Peki ben hollanda yı desteklediğini nerden biliyorum ki
Gornusundur cvplarda
Hmm peki koç burcu olduğunu da yazdın mı
Ne biliyosan soyle hepsini
Fazla bişey bilmiyorum valla
11 Nisan da doğduğunu biliyorum bu kadar
Aa boy kilo memleket bilmezsen ayip burclara inanmam
Çok zayıf çelimsiz olduğunu biliyorum sadece
Memleketin feyste yazıyo zaten
Cok saol sen cojmu iisin
Ben anlamadım yine yazım yanlışı
İltifatin icin saol sen cokmu iisin telden yaziyom isteyim
Aa bunun seni üzdüğünü bilmiyordum üzdüm galiba kusura bakma ben öyle mutlu olduğunu sanıyordum
Gec dalgani gec nickin ilk ve son harfini soyle bari
Allah aşkına valla dalga geçmek için söylemedim
İlk ve son harf ne hep kiriyosun beni
Fahriye 32 al nickim bir daha nick deme
Niye kiziyon
Oldu mu
:-(:-( dov bari cikmadida zaten bir kerede gul lutfen
bir daha nick sormak yok tamam mı
Tamam ama cikmiyo
Ben anlamam bitti nick konusu kapandı bak gülüyorum :)
O zaman verdigin yanlis bende yalandan guluyorum :-)
gülmek iyidir
İcim kan agliyo
Iyisin ıyisin
Bana lutfen bir mesaj atarmisinlutfennnnnnn
Yaaa önce nick diyodun şimdi de mesaj
Yok ama bulamadim neolur atsan :-(
Ağlama ya
Bugun aglamsk istiyorum kotuyum ativer ya da soruma cevap ver
Soruna mı nickimi söyledim be
Neden kötüsün sorabilir miyim sordum gitti :)
Bulunamadi diyor ya ne uzuyonuz beni ya
Bundan mı üzgünsün ya bide senin cevapların yanında yeni yazniyazmıyor nedeni
Hem bundan hem baska seyden onu bilmiyorum
Başka neyden üzgünsün
Gidiyo yaaa :-(
Kim gidiyo
Gidiyo iste obuda buraya yazmam
Peki o zaman
Masallah millet dokturmus ben artik ikinci planda kalriz kizlara yalakalik yapma yetenegim yok maalesef
Citten kötüsün bu gün hadi biraz dinlen
Ne zaman ii oldumki
Kim yataklık yapmış bilmiyorum ama bu giden kimse seni baya üzmuş
öyle oldu sen benim soruma hala cp vermedin
www.kizlarsoruyor.com/.../q1466751-sevdeginiz-sakiz-nedir-neli-sakiz-seversiniz
Demek soruma cevap vermedin dediğin buydu bak verdim
noramısın sen
Hayır başka bir tahminin
osun işte
bide bana fahriye diyon
Nora değil im ama evet itiraf ediyorum Fahriye de değilim mecbur uyurum kusura bakma
uyursun anlamadım
Uydurdum çünkü çok soruyordun
gerceği neden söylemiyon soruma bir cevap ver işte
Gene mi soru
Hayir bwni kandiriyosun
Ya taktın bana
O kadar konustuk ama sende inat ediyosun
Kız olarak da hesap açtın bunu da yaptın Ya
Ne kizi yaa ne diyon sen ne hesabi
Tabi tabi
Kimmis o kiz
Bide soruyo ya
Bide nora deglim diyo yaa
Yine seni seviyorum yaa :-)
Yakup bir git ya
Desifre oldun film bitti simdide defol git mi:-(
Sen mi
bilmem git dedin kovuyomusun artık
Hhhhh
offffffffffffffffff
Niye öf
bana git diyosun
bide mesaja kapalı aman kapat atmayız
Gizlilere mesaj atılmaz ki
noraya atardım :)
At.
atılmıyo
Burdan yazcan o zaman zaten öteki soru ful
hangi soru ful burada yazdıkca telefon kasılmaya baslıyo artık acamıyorum
Benim hangi sorum var başka
kaç yasında dogdun bide diğerleri var
Kaç yaşında doğdun evet
şimdi sen 123norasın değilmi
Evet
Bak nick filan açmam ikisini de
özeli acaydın sana aşkımı ordan söylerdim burada herkes öğrencek :)
almaz ancak sana yeni bir üyelik alırsan ona veririm
ben yeni bir üyelik alırsam öylemi? kız hseabım varmıs ya :D
Evet o hesap senin inkar etsende etmesende
Ben yeni bir üyelik alırsam onu veririm
al ver o zaman
Alabilirsem
al vereyim kız hesabıunı :DD
Vee
Ver yani
şifreyi maili burayamı yazcam şimdi?
Yaz
ya herkes görürse raidertr1@gmail. com
531246
hacklemiş oldun tebrik ederim :ÇD
ben işe gidiyom molalarda yazarım
Neden açtın o hesabı peki
Sana askimi soylemek icin
Niye bir kız adına peki o hesaptan ilanı aşk et kolaysa
Erkek oldumu sallamiyo kimse heneden kolay degil kapttinmi yoksa
O hesaptan yaz
Telden otomatik giriyodum ama o hesaptan sana ozelmi atayim
witchdoctor
Ne demek
Buyucumu cadimi neydi
Yaz o nickten
Tamam
www.kizlarsoruyor.com/.../q1482722-sizce-engin-ozturk-yakisikli-veya-cekici-mi
al bakalım
Haha cvplara bak begenen yok al senin olsun
Iyi oku gözün bozuk galiba fazla beyeneni olmasın zaten
Senin gozun saglam ama ruhun bozuk
Niyeymiş
kime aşık oldugundan belli sen engin peşinde koş :) kızlarında çoğu begenmemiş zaten
Tamam işte beyenmesin ben herkesin beğendiği erkeği beyenmem
sende sorun var o zaman
Olabilir
deliii
Evet deliyim ona neyse yine hatırladım
ama onun senle hiç alakası yok :DD
Evet bazı insanları uzaktan seçmek gerekir zaten
o seni begencekmi :)
Dedim ya ben onu sadece uzaktan sevmek istiyorum beni beyenmesine gerek yok ki
burdan yazmaya devam edersen artık cevap vermem zorlascak cunku ne telefonda zaten zor acıyo yorumlardan dolayı pcde fazla yok
Peki hoşçakaI
güle güle bayan gizli
Bay bay yakup
adımı ağzına alma kendisi söylemez
Efendim hem hani yazıyordun
ne yazıyodum?
Yazmıyordun hâlâ yazıyorsun yakup :)
telden yazmam zorlaşcak dedim pcde sıkıntı yok bayan şeyy
Anladım yakup
yakup kadar emi
Ne ya Allah Allah :)
elinin körü aha gülücükte atmıs ablamız
Bak kolay kolay gelmem kıymetini bil
benim kıymetimimi anladın cok sağol bende kıymetsiz sanıyodum kendimi
Of resmini değiştirmişsin bu arada
evet değiştirdim sende hala gizli gizli yazıyon sende değişiklik yok
Evet öyle
değiştir o zaman
Peki
peki diyosun hiç bir icraatin yok
Değiştirdim belki ne biliyorsun
ben görmedimde ondan değişsen ne hani he pardon biraz hızlanmıssın
Öyle oldu benim engini sevdiğim gibi senin de uzaktan sevdiğin biri yok mu
sananee
var katrina kaif hindistanda
Once sanane deyip sonra cevaplamış :)
bidahakin tersini yaparım
Hmmm.
hmmm dan baska bişey bilmniyonuz orucunu actınmı
Bugün niyetli değildim Belli ki sen oruçluydun oruç seni baya geliyo anlaşılan
hayır değildim tutmuyorum sen geriyon beni
Sorabilir miyim neden oruç tutmuyosun
zayıf ve celimsiz oldugum için çlaıstıgım fabrika sıcak oldugu için
Yaa anladım çalıştığım için desen yeterliydi
önemli olan diğeriydi ben sorabilirmiyim dicemde bişey söylediğin yok
Diyeti mi
ne diyeti nabim ben seni tanıyabilirmiyiz dicektim
Diğeri yazacaktım :) diyeti yazmış telefon hahaha fena da yazmamış
seninde laf çevirme huyun var ya da bütün kızlardamı
Beni tanımak tanıtıyım tatilde. evde olduğum için oruç tutuyorum
valla öyle bir tanıdım sanki kırk yıllık arkadasımsın tebrikler adın neyin yok mu senin
Işte tanıtım ya
Yok
adın tatilmi senin
tabi yoktur
Iyi misin sen
hayır değilim üşüttüm
Bu sıcakta
burası cok soguk sen sogutuyon
Allah Allah
noldu buzdolabı gibisin
Ne bekliyorsun
soba gibi birini
O ben deyilim malesef
ii bende kışlık elbiseleri giyerim bayan buzdolabı
Hem fazla yanarsın dikkat et
nası yancakmısım
Baya yanarsın dokunanilir misin sıraya gürül gürül yanarken neyse boşver
senmi ytakcan haha klima gibisin
Öyleyim ben yapmıycam baskası yaksın
yakan yakıyoda burada üşüyom işte
Kim yaktı
biri yaktı işte
Hmm iyi geçmiş olsun
saol sanada
Ben iyiyim bana niye geçmiş olsun dedin
sende üşütmüşün
Yok ben iyiyim yakup abi
abiymiş nerden abin oluyon
Bilmem abi diyesim geldi iyi olmamışmı
abin değilim ben senin tanımadıgım insanın abisi olmam
Hahaha ama yaşı büyük insana hep abi diye hitap edilir bizim afetlere göre yalan mı
Anlatabildim mi abi
sizi afetlerde kendini tanıtma yok mu sadece abi mi
Ne adeti be yok yakup abi
bizim adetlere göre dedin ya bee abiymiş ne abisi
ya sana abi demem seni neden bu kadar rahatsız ediyor
senin kendini ortaya cıkarman neden rahatsız ediyosa
Hahaha güzel cevap yakup abi
tövbe tövbe başlatcan abindende ablandanda
bundan sonra adetlerimiz e bağlı olarak sana abi deme karar verdim
sende bana kardeşim de olur mu
tanımadım kimseye klardeşim demem sen özelde konustuklarına abi de
1 kişiyle konuştum özelde o da 6 7 cümleyi geçmedi yakup abi
ama hiç bişey demeden ya da hiç muhabbet etmeden değilmi o yazmıs baska konuı var diye sende bana boşanma diyosun 1 aydır koyazıyor 1 cumle bile atmadın
anlamadım imla hatası çok yapmışsın yine ama işte anlattım ya 7 8 cümleyle nasıl boşandığını anlattı işte o kadar yani yok sonra sildim zaten
ama hiç bişey demeden ya da hiç muhabbet etmeden değilmi. o yazmıs baska konu var diye. sende bana boşanma diyosun. 1 aydır yazıyoruz 1 cumle bile atmadın. bosanmayla konunun alakası ne ayıp yani
Valla sadece nasıl boşandığını anlattı yakup abi
Anladın dimi abi
bekle
Neyi .
mete2010 knustuguna bak bakalım bosanmayla ilgili ne bahsetmişiniz hiç öyle bişey yazmamısınız hep osmanlının kötülemelernden bahsetmişiniz sen ortak noktamız var demiş özel at demiş
ayıp cok ayıp 1 cümle bile yazmadın
O deyil ki ben bu sorudan kimseyle özel konuşmadım. bbaşka bir soruydu abi
ne farkederki bak orda 25 gün yazıyo ve attıgım yorumların haddi hesabı yok değerimiz yoksa abide deme
Vay be 25 gün olmuş
olmuş
Öyle işte yakup abi
biliyom öyle insanı meraklandırmak hoşuna gidiyo tabi
ya öğrendin ya nicki mi ne merakı
kesin şu ya da bu demedin bide gizli herhalde
Tamam tamam ya
ne tamam bir nick verirsin anca
Tamam vermiştim işte bir de vermedin diyor iftira atıyor
fahriye32 mi
mrsaj at o zaman
Ya tamam Fahriye deyil ben bunu itiraf ettim ya sana sen buldun ya Nero ben
nero ne 123nora mı
Evet o ama mesaj atmam
atma buzdolabı abi deme banada
Niye ki abi nickimi öğrendin tamam artık emin misin
ii başımız göğe erdi seni tanımıyom nerden abin oluyom
Emin misin dedim nickimden yoksa hâlâ şüphen var mı
evlimisin nişanlımısın nesin mesaj at ispatla
Ne demek ispatla neyi ispatlıycakmışım
mesaj at görelim norayı evlimisinde kacıyon
Of ne evlisi mesaj atmam demiştim mavi elbiseli profil resmim şimdi inandın mı nora olduğuma
ii inandık adam yicez biz
aman mesaj atma asılırım sana sonra yavşarım
Abi diyom ben sana ya :)
sapıgım ben atarsan asılırım değilmi sana o yüzden bana abi deme
Üf yakup abi ya
üffflede serinle buzdolabı ben yatıyom
sen yazana kadar zaten sabah olur
Yat hadi
olur
Iyi
saol sanada ii geceler
Iyi sabahlar
sanada günaydın
:)).
Aaa buz dolabi guldu
Of keser misin
Getir keseyim
Igrenç espiri sevdiğini bilmiyordum yakup abi
Yasin kacta abi diyon
Senin 25 29
benim 18 24
abi diyebilirim
Benim 25 senin 24 İse olmaz
17 yasindakilerde 30-35 yapiyo
Yok küçüğüm ben senden sana abi denilmesi seni neden bu kadar rahatsız ediyor
Senbeni bilyon abi diyon ben seni tanimiyom kardesimmi diyeyim
nerden bilcem ben seni adını biliyorum sadece bu kadar yani
Adimi memlektimi burcumu ayimi biliyon ya
Senin neyini biliyoz
Vay be bunları ne ara öğrendim ben
Benim nickimi biliyosun
bir ni kini biliyoz sende beni nasil ogrendiysen artik
Kuşlar söyledi
Oldurcem o kuslari titanigin carptigi buzdaginin adi neydi
yine her kara yazım yanlışı kaçta senin türkçen okulda kışlara da zarar vereme günah
Dedigini snlamadim tel yaziyom srn soruya cevap vet
Dedigini anlamadim telfen yaziyom sen soruya cevap ver
Ne biliyim ben neymiş
Buzdolabisin
Neymiş buz dağının adı söyle
Sana soruyom iste iceberg mi ne haltsa
E ne olmuş o buz dağına
Erkek olsan bisey derdimde iste sen icebergsin
icebergsin derken yine yanlış yazdın sanırım
you are a iceberg. is it ok?
benim ingilizcem çok kötüdür senin çok iyi galiba
bu arada yanlış anlama ama b nickin çok kötü
anlamını bilmiyorsan kötü seninki cokmu iyi 12345667 sıralasaydın bari iceberg koysaydın tam yakısırdı
Nick derken resim
noldu begenmedinmi sen kendi resmine bak
Ne varmış ki ayrica ingilizce kelimeyle sor durdum eğer bir kadın bana çıksın ayağına yediğin dikişin aynısını kafanada yersin ona göre
dediğini anlamadım ki kadın sana cıksın derken hem dikiş nerden cıktı
Ayağındaki dikiş
eğer bana yazdığım kelimenin kötü bir anlamı varsa ayağına yediğin dikişin aynısından bir tane de kafana yersin ondan bahsediyorum
cok alemsin yaaa ne güldüm bana sorsaydın söylerdim ya da google da yazar ayrıca cvplarda ne demişler cok soguksun :DDD ayy nereme atıyosan at sunuda bil sana kötü söz söylemem ayağıma dikişi nerden biliyon hem gece gördüğüm rüyayıda biliyonmu
Iyi geceler
ayyy kırdımmı seni özür dilerim ben dayanamam yaa noldu şimdi ii geceler deyip gittin :)
sen benle dalga gecmedinmi o kadar biz küstükmü
nerdesşin
engelle hepsini engelle sana hakkımı helal etmiyorum gec dalganı tanımıyormus bilmem neymiş
Ne oldu yine ne engeli kafan mı güzel hem ne gizlendin. gene
dalgamı geciyon benimle hem o nik benim diyon hemde engelliyon ispat edildi işte nora neden buraya yorum yazamıyo
Ne oldu gene mi nick hani kapanmıştı konu
nick konusu nası kapandı engellenerekmi ayıpp be at özelden o zaman
Ya ben seni niye engelliycem bak takır takır yazıyorsun
gizli sordugun zaman herkes yazabiliyo haberin yok galiba
aç 1 dakkalıgına o zaman
Neyi açılım yakup
Açıyım
sorunun gizliğini ama onuda acamazsın acmazsın senle dalga gecmeye devam bayan iceberg
Evet açmam şu engeli anlamadım ama neyse
bak sana soruyom nickin 123nora mı evetse neden engelledin değilse nickin ne
Engel mi yedin
evet engel yedim byrda mesajlajtıgın biri senin nora oldugunu söyledi ve sende benle dalga geciyon engelledim diye orda deşifre olmaktanmı korkuyyoın
Of tamam ben nora deyilim söyle kıza ne dedin de seni engelledi
mesajlajtıgın kişi nora oldugunu söyleüyo sen değilim diyosun 2li mi oynuyon mesaj at o zaman
Of yakup abi ya kim nora diyo niye engel yedin bak sistem de en iyi cevap seçmiş hadi biz hikayeye hemen bir final yapalım nurbanu sürgün den döner selim le ömür boyu mutlu yaşarlar
SON
ne abisi be işine gelmedi son değilmi
Ee sistem en iyi cevap seçmiş
aman git deeiğim etmiyorum dalga gectin benle
uyuoym ben
Uyu
sende uyu sapıtıyon
Ne alaka hadi iyi geceler yakup abi
Abin mabin degilim ben yalnci buzdolabi
Hani buz dağydı
Agliyosun sonra ama adam nededi bisey sakliyosun falan herkes ayni seyi soyluyo soguksun aynende oylsin iceberg
Hahaha bak gülüyorum yakup abi
İkiyuzlu buzdolabi
Hop hop abi dedik ayıp oluyo
senin yaptıgın ayıp olmuyomu arkadaş nickinden cok emin işte ve sen o nickle beni engelliyosun bu ayıp değilmi
Eminsin öyle mi
Evet ispatla aksini ayrica gizli sorularda engelledigin kisilerde yorum yapabilir beni aptal yerineni koyuyon
Ne minasebet be
nası ne munasebet öyle işte resmen dalga gecmöeye calısıyon
Asla ben kimseyle dalga geçmem
tamamda bu yaptıgın ne o zaman mesaj at ispatla diyorum kime inancagımı kimden özür dileyeceğimi bileyim yalanmı söylüyosun ablacım
Özür mü benden Özür mü dilicen
haksızsam dilerim neden dilemeyeyim ya sen beni kandırıyosan ki ihtimal yüksek cınkı elimde sağlam delil var
Ya niye bu kadar çok takıyorsun ben diyor muyum sana nickini aç ya da mesaj at diye tutturuyor muyum
Bu arada tel çok kasıyo üstteki nickine yazıcam
bu ne peki img497.yukle.tc/image.php?id=2331sesesesese.jpg
niye söylemiyosun taktım bir kere nickim zaten acık benim bilmiyonmu ayrıca hakkımda nasıl bişey biliyosun niye engelliyosun hangi nikine yazcan bende yatıyorum hep gec giriyosun zaten
Level 2 olan nickine yazıyorum bunu oraya da kopyala konu dağılmasın
neyi kopyalicam sen önce engeli kaldır
hikayede bitti be :((
Oldu muu
yaz hadi hem neden burdan yazdın peki? diğer sorunun nesi var
Sayende selim i hatırladım da bir yadediyim dedim
ordamısın?
ne halt yersen ye
Haltı sen ye dicem de neyse bana yakışmaz
buraya yazupdurma site acılmıyo sen yiceni yedin zaten
Senden daha fazla yemiş olamam
fazla yediğin kesin onu biliyom
Söylesene ben ne yaptım sahte kız nicki alıp birini kandırmaya mı çalıştım
yoksa bir kızı öğrenmek için başka bir kızı alet mi ettim
aa bunları yapan sendin dimi
buraya yazma
bir ibsana iftira atmqnin ne oldugunu ii ogren oruc tutmakla olmuyo ben senin hakkinda kimseye kotu bisey demedim hic ve butun niklerimide konustugum insanlar biliyor kimseye yalanim yok
Beni rahat bırak
beni rahat bırak :))) gizliliklerde acık. çD
Özlemişim bu soruyu nerden esti şimdi
seni görünce aklıma geldi tekrar hortlamasın şimdi :D
Soruya girilmiyo bile
evet girilmiyo neyse yazma bari en son 400 saydım kaç yorum olmussa artık
1000 olmuştur
nası sayarız üniversiteli kafayı calıstır bakam word excel bilmem ne :D
Niye saycaz ya girme şu soruya
konusmuyorum için rahatlasın seni git eroticlerle takipçilerinle ve yorumlarında şeyini parmaklıyo galiba diyen takip ettiklerinle konuş
Ben onla konuşmadım hem niye bu kadar alakadar oluyorsun
demekki nikimin sapıkça olması lazımmış onu takibe bile alman yeter ismine dikkat etmedin hiç hadi yazmıyorum artık böyle oyun oynar gibi engelleyip kalduırcaksan
ben seni engelle sen sen yazmanın bir yolunu buluyorsun mutlaka o yüzden kasmam
na gerek yok yani
hiçbişeyine ytazmıyorum sen git o insanlarla takıl toroyu engellemiosun tabi senide anlamaya basladım egocu işine geldimmi engelle gelmedimi kaldır benle alay et hadi eyvallah
Yeteeeeeeeeeeeeer
evet yeter sana demiştim sen üniyi bitirdikten sonra beni nasıl anlicaksın diye ben seni anladım ya o yeter benide hiçbizaman anlamadım böyle anlayamazsında şimdi mutlu ol artık
Bitti mi veda konuşmaların
veda etmedim ama cok güzel kalbimi kırdın
Sen yazarken bişey olmuyo ben yazınca neyse git beni annene şikayet et ya da arkadaşlarına seni bir gusel teselli etsinler
ben senin yazdıklarına bişey demiyorum engellemeni diyorum cocuk oyuncagımıyım ben
bünyemide öğrenemezsin artık teseeli etcek kimse yok ben kendimi ederim merak etme sen git canlı müziğine
Benin canlı müziğe gitmen neden seni bu kadar rahatsız ediyor seni de teselli edecek birileri vardır etrafında ben en eminim
yok canlı müziğin rahatsız etmiyor sen eğlen işte herkesle eğlendiğin gibi ama cok ayıp ettin
Ne dememi istiyorsun
Hâlâ laf sokup durma ayrıca
laf sokmuyorum gercekleri söylüyorum engelledin eline ne gecti söylediklerim yalanmı zora gelince engelledin takip ettiklerini söyleyince sen hoşlandıgın insanlarla konuş işte alay etcekde başka birini bulursun nasıl olsa
Sen kendi gerçeklerine bak bişey söylemiycem uğraşma
benim gerceklerimi biliyosun bir gün böyle kavga etceğimizi tahmin ediyodum zaten
Bende ediyordum
sorunda zaten herşeyde oldugu gibi benim dimi
Evet sensin
tamam benim özür dilerim
neden mutlu olmuyorsun dedin anladınmı şimdi
bişey anlamadım bende özür dilerim deyim ve konu kapansın
İnsanin kalbi hep kirilirsa mutlu olabilirmi
Senin kalbin hep kırıldı mı hadi benim üstüme ben kırdım de ya benle konuşmadan önce o zaman niye mutlu olmadın
Herkes kiriyoyo senden oncede kirildi hep
Anlıyorum yakup anlıyorum
Nbilmem anlqsaydin biyle okurmuyduk
Benden önce de aynıymışsın işte
Deger verince boylemi oluyorum kimseye bisey yapmadan kime ne yaptimki ben
Boşver bazen kime ne yaptığını bilmeden zarar verir insan
Nbilmedense neden suclaniyorum ozaman benim kiz arkadssim olmadiki nasil konusulur bilmem gercek hayatta konusamam bile
Niye normal hayatta dilsiz misin
Gercekte arkadasim olsaydin farkli olurdu ne kalbini kirdigim kimse var nede bana kus olan cok sakin ssessizim ben bir kizin yaninda cok konusamam
Ilginçmiş neyse bak nasıl konuşuyorsun
burada konusmam normal sesli olunca is degisiyo ama beni yargiliyosunuz hep
Yaa hep seni yargılar lar senin hiç suçun olmaz sessiz insanlar en tehlikeli insanlardır
benim hiç bir tehlikem olmadı kimseye öyle olsaydı düşmanım olurdu
şimdimi mutlumusun sorularına cevap veremiyorum diye rahatmısın kafanda dinleniyo
Bak hâlâ uğraşıyosun benle
ciddi olarak sordum toroyla uğraş onu engellemezsin nasıl olsa sevdiğini engellermi insan
Onu da ebgellediğim zamanlar oldu üşenmiyorsun değil mi kat kat açıp soruya yazmaya
başka yazcak yer yok pcde kasmıyo hem
Bende özlemişim bu soruyu bide yukarlarda olsaydın
toroyla devam edersin artık
Kız gibi duygu sömürüsū yapmaktan ne zaman vaz geçeceksin
yalansa yalan de
sen ayrımcılık yapmaktan vazgectiğin zaman
Iyi..
toroyla multluluklar sana
Saol.
Herkes engelledi sende git iyilik yap engellen ne guzel dimi
sende beni engelle de için rahatlasın
Kimseyi engellemem ben bu sebepten senden hoslandigim icin hesap soruyorum deseydim ne derdin ciddi ama
Anlamadım..
Ben botle sebeplerle kimseyi engellemem ayrica sen bana neden hesap soruyosun dedin cidden senden hoslaniyoeum deseydim ne derdin sen
Deme yakup deme
Diyemiyorum :(
O zaman sorun yok
Bunye kaldirirmi bunlqri :(
Sanmam ay özlemişim soruyu
Bende seni ozledim
Yoksa bunye kaldirmicak
Ne özlemesi be
alışmışım sorularına bakmaya tabi cevap veremiyoz :(
Hahahaha hahaha
neden güldün zaten herkes terketti beni :((((((((((((((
şimdi suç senin dersin sen dinlemeden
Alışırsın :)))))))
niye böyle yapıyolar kimseye iyilik yaramıyomu elimde tutmak için yalanmı söylim :(
Öfff yakup
senin herşey güzel tabi insanın halinden anlamyınca öff yakup artık bende pçliğe başlicam kızlarla dalga geccem o zaman yaranılırız belki
Iyi ne diyelim ben çarşıya gidiyom banane yapacağını da biliyorum o yüzden yazma gerek yok
peki bünyemide hiçbi zaman öğrenemiceksin
diğer herşeyi öğrendiğin gibi bunuda öğrenirim sende biliyorsun
ama unutmuşum iyi hatırlattın
öğrenemiceksin
Sen öyle sandet
görüşürüz bugunden sonra buraya onla ilgili bişey yazmicam
Sana profilini gizle demiştim
ne alaka profil gizlemeyle
Bişey yazmıcam dedin ya ondan dedim hem beden olarak neden zayıf olduğunu biliyorum bünyeni de öğrenirim
beden olarak neden zayıfmışım? bünyemi öğrenemezsiinnnnnnn
Troit bezlerinin çok hızlı çalışıyormuş o yüzden kilo alamıyormuşsun işte bundan zayıfsın
sırf onu bulmak için profilimi gezdin deme bana :D
Hâlâ profil diyo ya sence bu profilde bulunurmu o zaman sende benim profilimi gez birşeyler bulursun
bişey bulsan nolcakki profilden değilse nerden o zaman sorunun birindenmi aklında kaldı
Hiiii öyle ")))))
nerden öğrendin? madem engelledin söyle konuşma bir daha
Neden engellediğimimi söyleyeyim
ztroitleri nerden öğrendin
neden engelledin artık sorularınla ugrasıyon buraya vakit kalmıyo dimi
bende alışmışım senle didişmeye şimdi boş bakıyom bşey yazmadan
Ahahaha kiyamam
kıyan kıydı :(((
ya ben kızı abazalardan korudum sapık olduklarını gösterdim bana yaklınlaşacakken bu konuyu abarttım diye sougmus benden beni engellemiş benim sucum ne şimdi kıskanclık mı iyilik yapmakmı
neee?
Bu kız?
anlamadım bu kız derken?
Bu kız ben mi oluyorum
seni kimden korudum ben?
sen değilsin
diğer kızda sordugum soruya atarlandı ne var sanki soruda
Delikız mı
yok başkası :(( şimdi gidip başkasıyla konusuyosa zaten lafı sokar konusmam bidaha
delikız yazmıyo faceden hiç
bide sen engelledim kaldım bir basıma :(
Bişey olmaz
bekara karı boşamak kolay dimi
Evet mesela şu an sana karı boşamak kolaydır :))))))
neden öyle olsun sen keyfin yerinde tabi başka insanın halinden anlamazsın bide beni anlamaya çalısıyomus ama yanlış anlıyosun onu söylim
hani bir laf var ya beni birtek sen anladın sende yanlış anladın o hesap :)))).
hem nerden biliyorsun keyfinin yerinde olduğunu benim bir derdim bir sorunun olmadığını ben senden çok daha fazla sorunla boğuşuyorum herkes senin gibi değil derdim var diye ağlayıp durmuyor bilhassa ben
seninkiler dertmi başka bişey mi sorun ayrı şeydir tabi sen boşanıp ağlayanları dinle
hala gülüyosun ben ağlamıyorum derdimi anlatıyorum tabi kime ne anlatıyozki
sorunun varda dinlemem mi dedim sanki
Ben dertlerimi içime içime anlatırım başkaları gibi yaygara hiç yapmam
belli dertli oldugun neyse güle güle
Hmmmmmmmmmm sen bayılırsın bu kelimeye
sen git egonu tatmin et toroya aşkını ilan et sevimu diye sende buna bayılırsın
Öf yat uyu
İsine gelmedi dimi hem ise gidiyom profilide gizledim seni takip edemedigim icin bakamazsin bunyeyi ogrenemicen cunku bisey var bilmiyosun
Daha gizlememiş miydin bende canlı dayım
Olsan nolur beni neden engelledin kolayi sectin hemen
Engeli kaldırmamı mı istiyorsun
Evet ama neden engelledin
Çünkü başkalarını rahatsız ediyordun
Sebep bu degil cunku sende ettin
gercek sebep ne hem rahatsiz olan engellerdi sen neden engelledin
Sebep bu
Bence sebep sizin askinizi oraya yazmam
engel devam edicekmi sorularinda birikmistir
evet baya birikti sorularımı cevaplayamamak seni huzursuzımu ediyor
Konuscak kimse kalmadi canim skiliyo nabim :( kaldirmicanmi
Hayırr
Niye :(( hem o kiz beni istemez burdan birine bakmaz
Bakar bakar uğraşıyorum sense gel soruya
Frasa diyo sen nasi ugrasiyon hem
Fransa zor is
Ne fransa si ya iyi ben ayarlayın bidaha bana kız ayarlamadın deme
Orda fransa yazmiyomu bana bakarmi bilmem bir suru kisi yazmis
Olsun sen bir yorum at soruya
Attim yazmadi bisey olmaz bence hem fransa uzak
Iyi o zaman bidaha bana kız bul deme
alla alla ben sadece zor dedim sende gidip fransamı buldun zaten bulmaya niyetin yok
Ben senin annen myimi
Miyim
yok sen benim aşkımsın
hiç güleceğim yoktu zaten gülmedim
bu söylediğime gülseydin şaşardım zaten buzluklarda öyle bir yetenek yok
ağlanacak bir şeye gülmek delinin işidir
peki
Öyleeee
anladım
Güzel.
iyi
Sevindim
aferin
Hmmmmmm. m
yazıpdurma
Burası Benin sorum son sözü ben koyarım
iyi koy koyunca mutlu ol bari
Oluyorum
beni eic falan secme hem engelliyosun hem seciyosun git baskasını sec
bir teşekkür bile etmedin cevaba
tşkür ederim yazdım yukardada üye seni engellemiş ya da sen engellemişsin yazıyodu
Peki..
secme diyorum hala seciyosun git sevgilini sec teşekkür de oraya yazarım anca
Tanem son bir kez daha seçeyim :))))
git sevgilini sec zaten moralim bozuk bide senin oyunlarına mı bakayım
Ne zaman düzgün oldu ki bu moral
beni kandırdı yalan söyledi
ayrıca yorum yazıpdurma
Ahahaha anlıyorum
neyse sana bişey anlatılmaz zaten sen işin gıgırındasın beni ne eic sec nede yorum yaz
Tanem yorum yazmam ama eic için söz veremem
secme istemiyorum git toro yu sec engelledim zaten yazamazsında
Ben sana en badinfbaşında söylemedim mi sende beni engelle rahatla diye
git torocugunla konus hadi ben beni anlayanla konusurum
piyasa yapmaya çalışıyorlar
Teşekkürler
al oku buradan
https://tr.wikipedia.org/wiki/II._Selim
Ha ha ha bu benim nasıl aklıma gelmedi
ben görüş almak istedim bilgi değil
hehe
noldu kötüleyecekmiydik?
Yooo ne hakla kötülüyon
ben kötülemiyorum zaten
gayet iyi yönetti Osmanlıyı
Hhmm
herhalde profil fotoma bakmadın
benim gözümde bütün padişahlar ülkeyi korumak için ne gerekiyorsa onu yaptı
bunun için evlatsa evlat-kardeşse kardeş
olması gerekende buydu !!!
Madem her şey ülke içindi şimdi neden yıkıldı
ittihatçılar yüzünden
aynı ittihatçılar şimdide Türkiyeyi yıkmak için uğraşıyorlar !!!
Doğru onlar yüzünden savaşa girdi osmanlı
şimdi konuşulacak çok şey varda burdakiler şikayet eder profil kapanı !!
Evet
durduk yere girdik savaşa
:D..
:))
bu konularda merak ettiğin birşey olursa mesaj atabilirsin rahat rahat yazarım
Peki
tamam
:)).
ölünün arkasından konuşmayın günah
Duyuyor mu o :)
valla duyuyorsa ben yırttım :)
Ne duymak ya sarhoş tur. O
bilemeyiz dost :)
Hmmm :)
Geçsin şu sorunun modası.
Ne oldu :)
Artik oggg geldi bu sorudan
1 kere sordum be deli mi ne
Al soruyu hortlamıyorum senin için
alkolik diye biliyorum
:))
Kadınları severmiş. Favori osmanlı padişahım.
Vayy
rivayete göre bana benzediğini söylüyorlar :)
Hahaha :)
Her padişah gibi oda bir aslan parçası.
Uuhuu
Hiç tanışmadık kendisiyle. Nerde takılır ;)
Genelde Topkapı da oluyor
Genelde Topkapı da
Kadın düşkünü ve içkici diye tanıtıldı...
Tanıtıldı mı nerde
Yani konuşulan hep oydu ben de öyle biliyorum.. Araştırmıştım..
Netten mi
Padişahlar ansiklopedi serim var 4 ciltlik. orada görmüştüm. Özelliklerini verirken böyle denmiş
Yazsana o eserini bir yazarı filan
Bana mesaj atar mısın atıcam ordan sana kitapta verilen bilgileri..
Buraya atsam olmaz mı
Link atamıyorum buraya seviye 1 olduğundan dolayı..
Foto atıcaktım
Peki
Profilin özel nasıl mesaj atayım
Gizli olunca da atılabiliyor
şaraba düşkün birisiymiş diye duydum.
Evet de farklı görüşlerde var
İşte sen gibi ben gibi :D
Efendim :)
Sen gibi ben gibi bir insandı :D
Hadi ya :)
saarişn çok yakişikli bir sultandi :)
Cevap için teşekkürler
rica ederim şakasi bir yana osmanli sultanlari candir sultandir
Vay be 39 gün olmuş sorali sayfa kasıyor artık
kusura bakma görseydim önce yazardim :)
Yok canim ne kusuru yakışıklı dedin de ben baktım resmine açıkçası hiç yakışıklı durmuyor ama
resimlere ne bakirsun sen yakindan görcen sen onu :)
Sen gördün galiba :)
tahmin ediyorum sadece :)
niye bu soruyu gizli sorma gereksinimi duydun ki
Annesinden dolayı mı
işin asli espirisine söledim erkeğin yakişiklisi çirkini olmaz derler bizim köyde :)
Bilmem 2 selim fazla bilinmiyor ya bende bilinmeyeyim dedim :)
bilinmeyenler hep merak edilmiştir zaten :)
Peki
eee banada bildirrisin kendini artik öyle değil mi :)
Selim in fazla merak edildiğini sanmıyorum bak diyer 2 selim sorularına ne kadar az cevap almış
osmanliya gereken değer verilmiyor türkiyede maalesef ceddine sahip çikmiioruz
Istersen sen aç bir tane de 2 selim le ilgili bir soru bak bakalim en fazla kaç cevap gelecek
sen açtin ya gelmemiş yeterince banada gelmez heralde :)
Peki :)
kaç yaşindasin sen :)
Ne oldu ki
merak ettim da gizlisin mesaj atamiyorum öyle sohbet olsun diye sordum ,:)
Sohpeti soru hakkında yapsak daha dogru olmaz mı
bn tanişmak amaciyla sordum zaten :)
2 aydir ayni soru sktii beee
Sana ne be gerizekalı cevap verme ilgimi çekmiyorsa daha 1 seviye gelmiş konuşuyor salak
Selimlerden hayır gelmezz.
Efendim
* senden geldimi onalrdan gelmez dıyon * salagı :@
Hee.. Aynen
:))
severiz sayarız kendisini iyi bir abimizdir
Peki Teşekkürler