Mitolojik bir karakterin huyunu, kişiliğini seviyoruz diye, şirk koşmuş olmuyoruz veya günaha girmiş olmuyoruz dimi?

Şimdi ben Yunan mitolojisinde Zeusun ölümlü bir kadından olma evladını çok seviyorum. Buna destan da da tanrısal bazı özellikleri kişilestirerek vermişler. Ancak ben bunun sadece destandaki karakterini seviyorum, işte öfkesini falan. Yoksa Allah'ın birliğine inanan birisiyim. Hal böyle olunca şirke ve günaha girdiğmi düşünmüyorum. Konuyla alakası ve bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim
Mitolojik bir karakterin huyunu, kişiliğini seviyoruz diye, şirk koşmuş olmuyoruz veya günaha girmiş olmuyoruz dimi?
Cevapla