- Bilmiyorum kararsız kaldım sizce yüz tipime hangisi daha iyi?








Kısa saç çok daha iyi hatta biraz daha kısaltsan bence daha iyi olur.
Bu arada ben düştüm.
Biraz daha kısa düşünüyorum evet model iyi
Evet model iyi ve sana yakışacağını düşündüğüm için seçtim. Saçlarını ne kadar kısaltmak istiyorsun ki? Saçlarını biraz daha kısaltmak sana yakışmayabilir sanki. Aklında bir model var mı? bakalım bir .
Kısa saçta
Sempatik, tatlı ve çocuksu bir güzelliğin var
uzun saçta
Daha olgun ve daha güzelsin gülüşün bakışın daha ön planda kesinlikle uzun saç olmalı ama kısada olsa sorun yok öylede başka bir güzelliğin var arkadaşım.
Teşekkür ederim
Rica ederim Laz kzı :D
Her ikisi de size çok yakışıyor.. Gayet güzel ve naif bir hanımefendisiniz.👍
Cevap
62Cevap
Gizli sormana gerek yoktu karadeniz turu sonrası laz kızı ;) uzun saç daha çok yakışıyor.
Şşş aramızda
Haha peki mine hanım :p
Yoo gauet de güzelsin. Ne güzel de gülümsüyosun hatta. Saçına bakmadım bile :)
Teşekkür ederim
İlk iki fotoğraftakinden de kısa yapmayı düşündün mü hiç? Bir tık daha ince kaşlar ve Mia Wallace benzeri saçlarla hayal et kendini mesela.
2 ve 3. fotodaki saçlar çok yakışmış.
özellikle 2 baya datlu :D tontiş yanakların da etkisi büyük tabi ama 😅
Kısa saç kesimini bir dene derim. ön tarafı uzun arka tarafı kısa bırak bence yakışır gibii
Öyle denedim aslında yine yapabilirim teşekkür ederim
Uzun yaşlı göstermiş. Bence bir değişiklik yap küt kesim yap saçını
kötüden iyiye sıraladım.2-1-4-3 bence 3 sana daha çok yakışıyor. ayrıca kırıcı olacak bir durum yok.
Kısa küt saç yakışır sana kahkülleri de atarsın şöyle öyle de iyi olur.
Kısa saç daha çok yakışmış ayrı bir hava katmış sana
ikinci fotoğrafınız çok güzel geldi bana sizin yerinizde olsam saçımı öyle kullanırdım.
Kaşlarını 2 sıra alsan güzel kadınsın aslında :) Zorla gülüyormuşsun gibi bir halin var.
Şirinsin.. sana bakanın içi şenleniyor daha ne olsun

bu iyi
Her halin ayrı güzel. İlla ki birini seçeceksem ilk fotoda gülüşün doğal ve çok tatlı 😊
Çok tatlısınnnnnn❤️❤️☺️☺️
Keşke arkadaşım olsaydın
Ben kısa sacı kadınlara hoş bulamayanlardanım bilemem neden ama uzun saçlı hata arada iki yanda ören kadınları daha hoş buluyorum
Hepsinde başka biri gibisin
Ilk diyen sen değilsin:))
İkiside çok güzel ama uzun daha olgun ve kadınsı durup sanki :)
Bence yüzün gayet güzel kısa saç da uzun da yakışıyor ama ben de kısa kullanıyorum o yüzden kısa 😉
abla bence uzun saç perçemle birlikte sana çok yakışır ama senin gözünde hangisi daha iyi gözükürse bence onu yap. Sonuçtan güzelsin. Güzele her şey yakışır ve kelebek saç kesimine bakmanı öneririm
Yüzünde samimiyet var
Çok güzelsin iki çeşiti de hoş
Uzun daha güzel sende çok güzelsin
Ben mal tipsizim en iyi kararı siz bilirsiniz.
bence 2. kot ceketli olan
Kısa saç çok daha iyi 👌
Uzun saç.. Dogallik katiyor
Özellikle 2 bence ve 4.
Uzun daha çok yakışmış sanki
Son foto da ki hali en iyisi olarak geldi bana
Degilsin malesef hanfendi icjniz guzel olsun
kısa, hatta ilk fotodan biraz daha kısa
Kısa saç. İlk fotoğraftaki model çok tarz duruyor.
Kısa sana çok yakışmış
Kısa saç daha güzel durur. Omuz boyunda.
kesinlikle kisa, cok guzel duruyor
Bundan biraz daha uzunu daha iyi gider
PEKTE bir FARKI YOK
Uzun sac C... u hanım:) Harika gidiyor:)
Ama sey edemedim
Uzun saç izmirli
Izmırde yaşıyorum trabzonluyum
Biliyorum :)
Allahtan gizli sordum tanımayan yok 😂😂
Hehe
Niye gizliden sordun ki 😂
Mesaj atılmasin ve olumsuz yorumlar olmasın diye
Tatlışsin boncuk niye olumsuz şeyler yazilsin
Gamze gösterisi yaptığımı düşünen de olmuş
Olur olur insan her şeyi der
bence en iyisi 3. fotodaki
kısa saç kesinlikle..
Uzun saç ve üzerinde vazife olmadan güzelsin
3 foton güzel olmuş uzun diyorum
Bence kısa saç çok iyi
Benim aşkım olsannnnn keşke
Tabiki çok sevimlisin ve hoşsun 😊
ikiside yakışmış sana
Erik gibisin maşallah
Çok tatlı sin 👍👍👍🌹🌹
Kısaa
Hos gorunuyprsun yas kac..
Saç rengini karamele çevir ve uzun saç
Zorla Gamze çıkartma çabası
ya anlasan salak şey gamzelerim var xd dhgfhgdne
Tebessüm etmişim ne var bunda
Sevimlisin
Zevkine kalmış zevkler ve renkler tartışılmaz
Uzun sac özgüvenli ol tipsiz degilsin
Bence uzun
Uzun
Hisli olduğumdan fırıldak değilsin karşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?