Merhaba KS üyeleri;
4 gün önce bir muhabbet kuşu aldım. 2 aylık kendisi. 4 günde bana alıştı ele gelmeye başladı. Dün akşam kafesinden çıkarttık. Uçmayı yarım yamalak biliyor fakat yere inmekte biraz sıkıntı yaşıyor. Lambaya uçtu ve hafif sallandırdı lambayı. Bizde elektriği kapattık ne olur ne olmaz diye. Diğer odalarda avize var fakat kuşun olduğu odada avize yok ve lambanın üst tarafta ki yeri biraz aşağı sarkık. Arasına girmeye çalıştı kuş. Sopa ile çok yavaş bir şekilde aldık kuşu fakat aldığımızda korkmuştu sanırım. Ele gelen kuş ele gelmiyordu. Kendini sevdirirken parmağımızı gagalıyordu. Şu an da aynı. Kuşun güvenini nasıl kazanabilirim tekrar? Hadi kazandım diyelim. Bir daha olmaması için lamba ile ilgili ne gibi çözümler vardır?
4 gün önce bir muhabbet kuşu aldım. 2 aylık kendisi. 4 günde bana alıştı ele gelmeye başladı. Dün akşam kafesinden çıkarttık. Uçmayı yarım yamalak biliyor fakat yere inmekte biraz sıkıntı yaşıyor. Lambaya uçtu ve hafif sallandırdı lambayı. Bizde elektriği kapattık ne olur ne olmaz diye. Diğer odalarda avize var fakat kuşun olduğu odada avize yok ve lambanın üst tarafta ki yeri biraz aşağı sarkık. Arasına girmeye çalıştı kuş. Sopa ile çok yavaş bir şekilde aldık kuşu fakat aldığımızda korkmuştu sanırım. Ele gelen kuş ele gelmiyordu. Kendini sevdirirken parmağımızı gagalıyordu. Şu an da aynı. Kuşun güvenini nasıl kazanabilirim tekrar? Hadi kazandım diyelim. Bir daha olmaması için lamba ile ilgili ne gibi çözümler vardır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence o odada salma çünkü 2 senedir iki kuşum var hep bişe oluyo ama geçiyo bikaç güne çok depresyona girdiler kavga ediyolardı ama birbirleri olmadanmdaha kötüler kuşlarımdan biri aşırı derecede saldırgamdı ısırıyodu durduk yere falan ben izin verdim ısısrmasına hiç bile yapamdın elime aldım elimde dırdu biraz falan çok yara yaptı ama artık hiç ısırmıyor öpüyo hatta yani sabır işi korkmuş yazık bırak istediğini yapsın sen iyi davran yeter ve illa o odada çıkarcaksanızda gerçekten biraz büyüyene kadar hiç tavsiye etmem
Teşekkür ederim.
Önemli değill