Boyunuzu seviyormusunuz, keşke şu boyda olsaydım diyormusunuz =?

Ben keşke boyumdan 3 5 cm daha kısa olsaydım diyorum sizde keşke uzun olsaydım veya kısa olsaydım diyormusunuz
Boyunuzu seviyormusunuz, keşke şu boyda olsaydım diyormusunuz =?
Cevapla