1.30 saaat önce çok kötü bisey yaptım yarın okulda kellemi alıcaklar çok acil yardım istiyorum!!!?

yaklasık 1.30 saat önce okuldaydım 5,6 tane kezban kız arkadasımla beni sıkıştırdılar biri bir yandan biri bir yandan. hareket etmemizi zorlayacak kadar üstümüze geldiler bende mecburen biber gazı sıkmak zorunda kaldım hala elim ayağım titriyo kızlarla aynı sınıftayız yarın kellemi ucurıcaklar öncelikle annemi falan çağırıyımmı biber gazı kullanmak suc mu onu merak ediyorum eğer gaz sıkmasaydım dayak yicektik okula nakil olarak gittim 3 ay falan oldu geldiğim günden beri derslerde laf sokmalar dalga gecmeler falan sesimi çıkarmadım diye üstüme geldiler en sonundada patladım şimdi ben yarın napıcam ailemden birini çağırıyımmı polisemi haber veriyim napiyim allah rızası için çok acil yardım edin!!
Güncellemeler
+1 yıl
ayrıca kızlar okuldaki çoğu kişiye sataşıyolar ve uzaklaştırma falan birçok disiplin sucları var
Güncellemeler
+1 yıl
gençler aranızda bursada yasayan varmıııı :)):):):):):)::)
1.30 saaat önce çok kötü bisey yaptım yarın okulda kellemi alıcaklar çok acil yardım istiyorum!!!?
Cevapla