Ben çok büyük eşeklik ettim lütfen yardım!!?

Benim bir arkadaşım derdini anlatıyordu dahası içini boşaltıyordu ve bir erkek için ağlıyordu. o sırada o erkek geldi o benim samimi olduğum bir arkadaşımdı ve ben ona o kızın ağladığını söyledim o da napim dedi ve gitti sonra kıza mesaj atmış ağlamasıyla ilgili sonra kız geldi bana sordu sen mi söyledin diye ben de anlattım o sorduğu için söyledim dedim kız üzgün bir şekilde asık olarak çıktı gitti. şimdi ben bu arkadaşımın güvenini kaybetmek istemiyorum. ben nasıl bunu telafi edebilirim? bir şey yapmalı mıyım? ne yapmalıyım bilmiyorum. acaba bana olan güveni sarsılmış mıdır? lütfen Acill yardım!!
Güncellemeler
+1 yıl
bu kız bana bir daha derdini anlatır mı ben sonuçta gittim söyledim bir daha güvenir mi? nasıl telafi edebilirim?
Ben çok büyük eşeklik ettim lütfen yardım!!?
Cevapla