Carrefour'da hırsızlık yaparken yakalandım prosedürü bilen varmı?

Çaldığım ürünleri ödetip bana verdiler ve ürünlerin fotoğrafını çektiler bir daha olursa işlem yaparız deyip bıraktılar. Ürünlerin fotoğrafını neden çektiler anlamadım prosedürü bilen var mı belki daha önce Carrefour'da çalışan? Başım belaya girer mi? Daha önce hırsızlık yapıp yakalanan varsa yaşadıklarını anlatabilir mi?
Carrefour'da hırsızlık yaparken yakalandım prosedürü bilen varmı?
Cevapla