Boyum 168 cm kısa değil ama uzun da değil ben uzun palto giymek istiyorum ama boyum kaldırmıyor sokakta benimle aynı boydaki kızlara bakıyorum sanki kısacık gözüküyorlar bu kızda kısacık durmuyor mu? Benimle aynı boyda. Bu arada kizlarda ideal boy 175 180 arası
Boyum uzun olmadığı için giydiklerim yakışmıyor ne yapmalıyım?
Kısa boylu erkeklerdeki özgüveni hiç anlamıyorum zaten orası ayrı konu Uzun boylu erkek var da çok nadir bence fazla olduğunu sanmıyorum Denk gelirsen şanslısın yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kızlarda ideal boy 175-180 mi? O boyda erkek bile zor bulunuyor ne saçmaladın 165-175 desen anlarım. Boyun ideal.
Türk erkeklerinin boy ortalaması 1.65 zaten 😂
Kızlarda ideal boy nasıl 1.75 olur dkdknddn
Boyun gayet iyi bence hiç kasma istediğini giy
Kısa erkeklerde var evet hatta onlarda aşırı bir özgüven oluyor ama yeni nesilde uzun boylu erkeklerde çok fazla
Kısa boylu erkeklerdeki özgüveni hiç anlamıyorum zaten orası ayrı konu
Uzun boylu erkek var da çok nadir bence fazla olduğunu sanmıyorum
Denk gelirsen şanslısın yani
Kadınların ortama boyu 163-170'dir
Erkeklerin ortalama boyu 168-180'dır.
Sana kalırsa kadınların 10'da 8-9'u çöp, ki kalmaz!
Yeni nesil uzun 170 175 kızlar
Zayıf olursan gayette yakışır, önemli olan kilo bence
55 kiloyum 36 bedenim küçük duruyorum:/Paltoları dolduramıyorum
Kızlarda ideal boy 1.75 1.80 mi😂o boyda erkek zor bulunuyo bırak kizi
Yok artık 175 180 erkek her yerde var o kadar kısa değil millet arada 165 vitaminsiz erkeklerde yok değil tabii 😂
Ne saçmalıyorsun ya kızlarda ortalama boy 1.60-1.70 oluyor
Aynen orta boy ben uzun olmak istiyorum
Kızlarda ideal boy 175-180 aradı mı 😂😂😂
Evet okulda 175 arkadaşlarım var çok iyiler yaa biz yanlarında geziyoruz şey gibi
Sen bir dünya ve Türkiye ortalamasına bak da öyle karar ver bence ideal boymuş 😂
Yeni nesil uzun yaa spordan heralde ben hiç yapmazdım valla fotodaki kız ideal değil bacakları filan ne öyle kısa durmuş
Öyle bir şey yok istisnalar kaideyi bozmaz 😊
Yani 150 boyundaki arkadaşlarım da bana bakıp ne güzel uzunsun diyorlar 😂😂Ben de 180 lere bakıp diyorum ama 180 tam ideal manken boyu yani 😂
Mankenler kime göre güzel anlamıyorum, suratına tükürülmeyecek kızlar hep
1.71 im şu an kısa olduğumu öğrendim hsjsj
Boyuna göre palto alamamışsındır
Boyuma göre dizimin üstü mü uygun?
Fulya Zenginer'i takip et istersen. Boyu 161 olmasına rağmen paltolar, teddy kabanlar fazlasıyla yakışıyor.
Bu kız güzel Sen güzel misin? 😏
Bnce sana daha çok yakışır
Ben 1.70 boyundayım ölmeliyim
Tanga giy
Çok seksi
Daha ne yakışsın