Belediyede şe girmek için ne yapmam gerekir belediyede çalışan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

Cv falan bıraktım ama dönüş yok kimle görüşmek gerek ne yapmalıyım sözleşmeli girmek istiyorum
Belediyede şe girmek için ne yapmam gerekir belediyede çalışan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Cevapla