Erkek bir arkadaşımın kucağına oturmak zorunda kaldım çok utanıyorum?

Otostop çekmek zorunda kaldık 3 erkek 1 kız. Bizi alan araba da biraz sıkıntılı olunca ancak benim birinin kucağına oturmam gerekti. Kendimi bacakta tutmaya çalıştım ama pek becerebildiğim söylenemez. En kötüsü oturduğum arkadaşınkini hissettim ya. Aşırı utanıyorum şu an. Hiçbir şey olmamış gibi mı davranmam lazım?
Erkek bir arkadaşımın kucağına oturmak zorunda kaldım çok utanıyorum?
Cevapla