Benim gittiğim lise nasıl b*ktan bir liseymiş öyle? Sizin liseniz nasıldı? Detayları da okuyun?

Arkadaşlar ben en başarılı Anadolu lisesine gidiyordum. Benim lisemde herkez sakin insanlardı ödevlerini yapıyolardı ve çalışkan denebilecek kıvamdalardı, ineklerdi yani. Okulda güzel kız yoktu hepsi tipsizdi ve sekside değillerdi erkek fatmalardı okulda kızlarda ki güzellik oranı %20'iydi kızların %20'si güzel denebilecek tipe sahipti. Millet birbiriyle konuşmuyo konuşsa bile nadir konuşuyo ortam çok az kuruluyodu. Çok sıkıcıydı :( arkadaşlık bağları yoktu hepsi çekingendi. Hocalar dersi bayık anlatıyordu tam bir eziyetti. Herkez kurallara uyuyo hiç kimsenin kötü alışkanlığı yok. Hiç kimse araba sürmeyi bilmiyo. Hiç kimse dışarı çıkmıyodu. Tabi bunların yanında bende bunlar gibi olmuştum. Taaa ki Lise 2'nin yarısında başka bir liseye nakil yapana dek :D o lisede ortaokuldan en yakın arkadaşım vardı bana gel bizim liseye dedi bende Lise 2'nin 2. dönemi nakil yaptım ve o liseye geçtim. Abii inanamazsınız bu nasıl bir ortamm, bu nasıl bir dünyaa xD. Okulda bütün kızlar güzel. Ortalık güzel kız kaynıyo kızların %60'ı güzel kızlar.2 kıza aşık olduydum. Ortam harika, millet derste bile birbiriyle konuşuyo dersi kaynatıyolar kızlar erkeklerle konuşuyo erkekler kızlarla konuşuyo. Okula popiler kişi sayısı fazla :D bu arada kızlar güzel demişken erkeklerde yakışıklı saç şekilleri olsun tipleri olsun. Sınıftakilerden 10 kişiden 7'sinin kötü alışkanlıkları var, millet okuldan sonra gezmeye gidiyo arkadaşlarıyla, araba kaçırıyolar geziyolar, manitacılık işleri var, millet sevgilileriyle kolkola geziyo hatta öpüşüyo bile, millet okuldan kaçıyo grupça okula gelmiyolar kafelere gidiyolar. Dedim abi tamam artık ortamı buldum ben, benim eski lise neymiş öyle yaa dedim :D gerçekten çok sıkıcıydı eski lisem. Bu lise de ortam var, eğlence var, hava var herşey var. Bu arada burada okuyan kişiler tembel gibi görünebilir ama kafası çalışan kişilerdi. Lise sona kadar burada okudum ve 4 sevgilim oldu bu okuldan.3 kişiden de hoşlandım çaktırmadım. Lise çıkışlarında eve giderken şöyle bir bakıyordum millete içimden bizim lise ne havalı bir lise ne kaliteli bir lise diyordum. Sizin liseniz nasılsı :D havalı bir lisemiydi yoksa ezik bir lise mi?
Benim gittiğim lise nasıl b*ktan bir liseymiş öyle? Sizin liseniz nasıldı? Detayları da okuyun?
Cevapla