Ben iddayı kazandım ama neden kaybedenlere verdi bilen varmı?

Bir maca oynadım baktım oynadıgım maç 0.1 yeniliyodu bende girdi maçin geri kalanını kim alır diyo bende diger takima oynadım ve diger takım kazandi zararın neresinden dinersem kar diye ama mac bitti benim kupon kaybetti olmus
Ben iddayı kazandım ama neden kaybedenlere verdi bilen varmı?
Ben iddayı kazandım ama neden kaybedenlere verdi bilen varmı?
Cevapla