Taksiye bindim 11.25 yazdı 100₺ verdim taksici bana 80₺ para üstü vermiş ben şimdi napiyim?

Şerefsiz 8 buçuk kira fazla almış ve kusura bakmayın bile demedi indikten sonra fark ettim haram olsun bu nasıl insanlık ya? Şark kurnazlığı başka bişey değil haksızmıyım?
Taksiye bindim 11.25 yazdı 100₺ verdim taksici bana 80₺ para üstü vermiş ben şimdi napiyim?
Cevapla